În această eră când clientul este principalul motor al oricărui tip de business, succesul unei companii este, în mare parte, datorat unei soluții de tip CRM personalizată. Soluția software de CRM personalizat îți oferă acces instant la o bază de date proprie prin care poți vedea informații vitale pentru business, cum ar fi cât de mulțumiți sunt clienții tăi, cât bine merg vânzările sau care este gradul de fidelizare al clienților, printre altele.
Fiecare companie este unică și cu cât se dezvoltă, procesele interne și relațiile cu clienții devin din ce în ce mai complexe. În același timp, comunicarea internă devine din ce în ce mai dificilă dacă nu ai un CRM personalizat care să permită fiecărui departament să poată vedea, instant, toate informațiile de care are nevoie pentru a lua decizii în timp real de îmbunătățire a procesului de vânzări, sau a campaniilor de marketing.
O echipă cu experiență în dezvoltarea de proiecte CRM personalizate îți va oferi cele mai bune opțiuni pentru ca tu să poți vinde mai mult, la costuri mai mici și să-ți fidelizezi clienții mai ușor. Iată care sunt principalele 3 avantaje ale unui software CRM personalizat.
1. Un software CRM personalizat îți arată informațiile de care ai tu nevoie
Orice tip de software CRM disponibil pe piață este limitat. În același timp, va trebui să îți adaptezi procesele interne la respectivul CRM, în special din cauza faptului... mai mult
Marti, 07 Decembrie 2021, ora 15:53
Cu o vechime de peste 23 de ani pe piata de profil din Romania, compania AttoSoft a avut timp sa dovedeasca, sa-si sustina concret profesionalismul si sa aduca un plus calitativ in toate proiectele in care s-a implicat, propunand solutii viabile pentru toate situatiile cu care se confrunta clientii sai.
Produse software oferite de AttoSoft in mediul business
Intr-un mod comprimat spus, compania se ocupa de implementarea programelor abordand tehnici inovative capabile sa atinga performanta. In realitate, activitatea companiei poate fi descrisa in linii generoase, incluzand de la crearea de software competitiv - software CRM si alte numeroase module - si pana la crearea unor noi functionalitati in ceea ce priveste conceptele e-commerce (inclusiv solutii mobile).
Sistemul ERP
Unul dintre cele mai importante produse pe care specialistii companiei il ofera este sistemul informatic de tip ERP. Nu exista companie, indiferent de marimea si activitatea pe care o desfasoara careia sa nu ii fie necesar un astfel de sistem capabil sa integreze in totalitate informatiile intr-o singura baza de date.
De astfel, in anul 2012, cand prin lege incasarea TVA s-a modificat, AttoSoft le-a inlocuit clientilor sai vechile aplicatii cu versiuni de software retail fundamentate pe tehnologia client - server.
Software CRM
Pe de alta parte, modulul CRM integrat cu ERP reprezinta optiunea cea mai buna atunci cand se doreste ca vanzarile unei companii sa nu mai fie conditionate de... mai mult
Joi, 11 Octombrie 2018, ora 16:14
"De ce am nevoie de CRM?" este tema brosurii pe care DANMAR CRM o lanseaza astazi, pe site-ul sau.
Brosura raspunde la cele mai frecvente intrebari despre managementul relatiei cu clientii, precum:
Ce face un CRM?Un CRM este destinat doar companiilor mari?Imi pot permite o solutie CRM?Nu este mai sigur sa salvez datele in regim propriu?Cu ce tipuri de incadrari este prevazut 1CRM?
Un manager informat este un manager puternic
CRM-ul este o unealta excelenta pentru vanzari si pentru o organizare perfecta in cadrul unei companii.
Cu ajutorul unui astfel de sistem, reprezentantii unei firme au ocazia sa inteleaga ce anume functioneaza, si ce nu, pentru a aborda vanzarea intr-un mod cat mai eficient.
CRM-ul, solutia care ii ajuta pe manageri sa faca mult cu putin
Folosirea unui sistem CRM imbunatateste productivitatea, accelereaza procesul de vanzare, simplifica procesul de atragere a clientilor, optimizeaza etapele necesare managementului si conecteaza echipa cu ajutorul aplicatiilor mobile, care le permit membrilor sa lucreze de oriunde, chiar si de pe mobil.
Motorul unui CRM se asigura ca fiecare oportunitate de vanzare este preluata si castigata.
Un CRM bun poate creste vanzarile unei companii chiar si cu 45%. Cu ajutorul unei solutii CRM, echipa de vanzari parcurge mai rapid, mai usor si mai eficient procesul de vanzare.
Reprezentantii echipei au astfel o perspectiva ampla asupra clientului, ceea ce ii ajuta sa construiasca o relatie solida cu... mai mult
Miercuri, 28 Martie 2018, ora 16:41