Cele mai multe pierderi pentru un magazin se datoreaza in mare parte unui inventar administrat gresit. Iar acest lucru afecteaza, de asemenea, si satisfactia clientilor.
Daca si tu te afli inca printre cei care isi gestioneaza stocurile si implicit, inventarul, in mod manual, cu ajutorul unor foi de calcul, atunci afacerea ta va avea de suferit mai devreme sau mai tarziu. Si vei realiza ca este momentul in care poti simplifica si eficientiza o mare parte dintre sarcini, intr-un mod corect, cu ajutorul unui soft gestiune.
Gestionarea corecta a stocurilor iti ofera posibilitatea de a optimiza spatiile de depozitare si facilitatile acestora.
Ce semnifica insa gestionarea stocurilor pe scurt: supravegherea si organizarea produselor pe care tu le comercializezi in magazinul tau, intr-un mod foarte productiv si eficient.
Gestionarea stocurilor este o parte a managementului de aprovizionare si te poate ajuta sa supraveghezi, prin intermediul soft-ului de gestiune, dar si sa facilitezi vanzarea acestora.
De ce sa alegi un soft de gestiune pentru magazin?
Un soft de gestiune te va ajuta sa:
Intelegi nevoile actuale si sa realizezi operatiuni eficiente, la costuri accesibile;Sa reduci costurile, tinand finantele sub control;Sa oferi servicii de calitate clientilor, oferindu-le acestora satisfactie garantata.
Cum alegi cel mai potrivit soft de gestiune?
Pentru a determina care este cel mai potrivit soft de gestiune pentru tine, in primul rand trebuie sa afli... mai mult
Joi, 15 Aprilie 2021, ora 14:08
Anul 2020 a fost si ramane un an dificil pentru intreaga economie. Toate companiile, din toate segmentele de economie, s-au confruntat cu provocari complet noi. Cele mai vulnerabile? Companiile mici si mijlocii - un studiu realizat de McKinsey peste vara arata ca peste 50% din IMM-urile din Europa, care, impreuna, asigura doua treimi din locurile de munca de pe continent, isi fac griji ca nu vor supravietui mai mult de 12 luni fara o redresare a veniturilor. Situatia se prezinta, deci, complicata, chiar si inainte de noile restrictii impuse.
In aceste conditii, decidentii din IMM-urilor nu mai au luxul sa astepte ca lucrurile sa se imbunatateasca de la sine. Dimpotriva, trebuie sa ia orice decizii si actiuni sunt necesare pentru a tine efectele economice ale pandemiei sub control. Acesta este un moment potrivit pentru companii sa urmareasca cresterea eficientei proceselor interne si sa investeasca in instrumente de digitalizare care sa le pregateasca mai bine pentru un viitor incert.
Cel mai bun inceput pentru digitalizare? Zona financiar-contabila, desigur - un software de contabilitate precum WizCount poate fi implementat usor, incepand sa va ajute in scurt timp sa aveti acces la informatii de business corecte si mereu la zi. Mai mult decat atat, softul WizCount inseamna chiar mai mult decat contabilitate de baza, el reprezinta un instrument performant de management financiar, util totodata echipei de contabilitate, dar si managerilor care au nevoie de o baza solida... mai mult
Joi, 05 Noiembrie 2020, ora 09:00
Un soft restaurant pentru afacerile din domeniul HoReCa poate simplifica vizibil buna depusa de angajatii tai, dar vei putea avea o imagine mai clara asupra procesului de cumparare-vanzare si incasare.
Daca ai o afacere in domeniu restaurant si iti doresti sa usurezi munca managerilor si a angajatilor tai, programul de vanzare, gestiune si contabilitate primara POB HoReCa este solutia de care ai nevoie.
Cu ajutorul unei astfel de aplicatii iti poti gestiona stocurile indeaproape, poti verifica fiecare produs in parte in functie de criteriile stabilite si o multime de actiuni care sunt facute instant.
Astfel poti economisi timp important al angajatilor care se pot implica mai bine in celelalte activitati ale afacerii tale.
Activitatea afacerii tale trebuie sa fie atent gestionata, iar angajatii pot avea mici scapari care pot periclita buna desfasurare a lucrurilor.
Chiar daca inca esti la inceput cu business-ul tau din acest domeniu, un soft de gestiune te poate ajuta sa-ti dezvolti afacerea asa cum ti-ai propus.
Emiterea unei facturi, a unui bon sau a unei chitante poate dura cateva minute bune daca acestea este redactata de catre un angajat. Folosind POB Soft HoReCa aceste activitati vor fi mai rapide, iar clientii vor fi mai multumiti.
POB Soft HoReCa foloseste interfete grafice intuitive
Daca nivelul de instruire reprezinta o problema pentru utilizarea anumitor softuri de gestiune, in cazul POB Soft HoReCa acest impediment este eliminat complet.... mai mult
Vineri, 22 Mai 2020, ora 14:17
Smart Bill si-a completat recent ecosistemul in plina dezvoltare cu aplicatia de contabilitate Smart Bill Conta, o alternativa in pas cu timpurile a softurilor de contabilitate deja existente.
1. Ce este Smart Bill Conta?
Este aplicatia de contabilitate care functioneaza online si completeaza cu succes ecosistemul Smart Bill. Aceasta automatizeaza contabilitatea romaneasca, ducand munca unui contabil la un alt nivel, de la timpul petrecut in mare parte cu inregistrari de contabilitate primara la timp disponibil pentru analize financiar-contabile, raportari si optimizari de profit.
Functionalitatile puse la dispozitie de Smart Bill Conta elimina munca atat de consumatoare de timp cu evidenta primara a unui contabil.
Ce se intampla in cadrul ecosistemului? In primul rand, documentele emise si inregistrate in aplicatia de Facturare si Gestiune, sunt preluate prin sincronizare in Smart Bill Conta si inregistrate din punct de vedere contabil.
Extrasele bancare se pot importa cu usurinta si fiecare tranzactie se transforma in nota contabila. In plus, inchiderea de luna se efectueaza automat cu tot cu reevaluari ale soldului in valuta, iar inainte de generarea automata a declaratiilor, putem verifica partenerii din punct de vedere al statutului TVA.
2. De ce am ales sa dezvoltam aceasta aplicatie?
Toate aceste automatizari aduc avantaje atat contabilului, cat si antreprenorului. Primul castiga timp, al doilea informatie in timp util, iar prapastia care exista... mai mult
Miercuri, 30 Ianuarie 2019, ora 16:26
Fie ca ai un IMM, un PFA sau un start-up, programul zilnic al unui antreprenor este prin definitie unul aglomerat. Printre activitatile care consuma cel mai mult timp si energie se numara si contabilitatea care, desi este extrem de importanta pentru buna-desfasurare a unui business, presupune sarcini repetitive care implica lucrul cu multe cifre, rapoarte si notiuni aride.
Din fericire, acum antreprenorii pot rasufla usurati, deoarece Keez.ro, prima platforma de contabilitate online din Romania, ii ajuta sa scape de task-uri repetitive si consumatoare de timp, pentru a se putea dedica rolului lor specific in cadrul firmei.
Keez.ro imbina tehnologia secolului XXI cu know-how-ul si experienta unei echipe de specialisti pentru a aduce in prezent contabilitatea care, in Romania, a ramas undeva in anii '90.
Serviciile de contabilitate online reprezinta un concept inovativ care si-a dovedit utilitatea rapid in activitatea zilnica a antreprenorilor. Folosind instrumentele de management operational pe care le ofera Keez.ro, acestia pot economisi timp si energie si se pot concentra pe sarcinile care duc in mod real la dezvoltarea afacerii.
De ce este Keez.ro o solutie mai eficienta decat contabilitatea clasica?
Desi suntem anul 2018, cei mai multi antreprenori inca se chinuie sa adune toate chitantele si facturile, pe care le predau in format fizic contabilului, urmand ca abia in data de 25 a lunii urmatoare sa primeasca declaratiile care trebuie depuse la stat.... mai mult
Luni, 25 Iunie 2018, ora 11:58
In peisajul afacerilor imobiliare, companiile care administreaza imobile si cladiri de birouri inchiriate par sa aiba un business profital. Exista o cerere continua de locuinte si spatii pentru birouri. Insa volumul mare al cererii nu este o garantie pentru succesul in afaceri.
Provocarile si riscurile companiilor care inchiriaza imobile
Dupa cum stiti foarte bine, trebuie sa faceti o analiza atenta privind eligibilitatea si solvabilitatea clientilor. In plus, aveti de suportat costuri continue pentru intretinerea portofoliului de proprietati.
Trebuie sa suportati costul impozitelor, reparatiilor majore si mentenantei, a politelor de asigurare, precum si riscul fluctuatiilor pretului de inchiriere pe piata.
Pentru a administra eficient aceste riscuri si a lua cele mai bune decizii pentru a va spori profitul, aveti nevoie de un instrument de afaceri puternic si adaptat nevoilor dumneavoastra: softul de management WizCount.
WizCount - mai mult decat contabilitate, administrarea eficienta a proprietatilor inchiriate
Cu WizCount, managerii care administreaza imobile inchiriate pot avea in orice moment o imagine clara, de ansamblu, privind statusul tuturor proprietatilor din portofoliu si pot lua din timp decizii strategice.
Va prezentam cei cinci pasi pentru a va creste profitabilitatea afacerii utilizand softul de management WizCount:
1. Monitorizati in permanenta contractele de inchiriere
Fiecare contract de inchiriere incheiat de compania... mai mult
Miercuri, 30 Mai 2018, ora 10:47
Mediul economic este unul extrem de fragil, asa cum probabil stiti ca antreprenor. Schimbarile legislative, semnalele negative dinspre bursa sau BNR sunt suficiente pentru a provoca devalorizarea monedei nationale si un dezechilibru sever intre cerere si oferta. De aici, este doar un pas spre criza economica.
Daca aveti mai mult de 10 ani de prezenta pe piata, IMM-ul dumneavoastra a trecut deja prin criza mondiala din 2007-2008. Si ati invatat, intr-un mod dureros, cateva lectii despre supravietuirea pe piata: reducerea numarului de angajati, a bugetelor de investitii si mentinerea unei cifre de afaceri anuale la un nivel minim care sa va aduca un mic profit.
Istoria se repeta, dar nu trebuie sa treceti prin aceleasi experiente
Specialistii internationali deja trag semnale de alarma ca s-ar putea apropia o noua criza economica mondiala. Chiar daca nu este nimic confirmat, este bine sa fiti pregatit, cu instrumente de afaceri moderne care va permit sa gasiti cele mai eficiente solutii pentru compania dumneavoastra.
Un astfel de sprijin de nadejde este programul de contabilitate WizCount dezvoltat de Wizrom Software. Aceasta solutie software a fost creata pentru a va oferi mai mult decat contabilitate: o analiza financiara precisa si detaliata asupra situatiei financiare a companiei dumneavoastra.
In cazul in care veti fi silit sa faceti fata unei noi crize, solutia software de contabilitate WizCount este un avantaj competitiv deosebit de util pentru a va... mai mult
Miercuri, 13 Decembrie 2017, ora 09:44
O vorba din batrani spune ca buturuga mica rastoarna carul mare. Ca manager, probabil ca ati vazut deja acest proverb in practica, urmarind falimente spectaculoase pornite de la o decizie eronata care a angrenat toate componentele business-ului.
Lantul slabiciunilor in afaceri este unul delicat, chiar pentru un IMM. In lipsa unei coordonari precise a activitatii, mai ales daca firma dumneavoastra are mai multe puncte de lucru, o mica veriga slaba poate afecta intreaga structura.
Extinderea companiei in mai multe locatii - beneficii si riscuri pe masura
Faptul ca produsele si serviciile dumneavoastra sunt apreciate de clienti este un lucru imbucurator. Este normal sa fiti entuziast si sa planificati extinderea firmei prin mai multe puncte de lucru in tot orasul si in restul tarii.
Insa din acest moment va trebui sa aveti un instrument de business puternic, cum este softul de contabilitate WizCount, pentru a putea urmari cu atentie evolutia indicatorilor financiari ai fiecarui punct de lucru.
Intrucat nu puteti fi prezent tot timpul in fiecare locatie, este posibil sa nu observati din timp daca unele acumuleaza pierderi.
Urmarirea rezultatului anual general al companiei nu este suficienta: acesta ar putea fi sustinut doar de activitatea catorva puncte de lucru de succes.
Cateva sfaturi cu privire la monitorizarea corecta a punctelor de lucru
1. Identificati cauzele rezultatelor celor mai bune si ale celor mai slabe
Daca modelul de afaceri pe care... mai mult
Luni, 27 Noiembrie 2017, ora 16:25
Toamna se numara bobocii, insa pentru utilizatorii solutiei software WizCount exista mult mai multe oportunitati de a estima rezultatele financiare la sfarsitul unui an de munca asidua.
Reintorsi din concedii, toti managerii se afla la momentul unui bilant propriu: ce rezultate a avut compania pana in prezent si cum pot fi acestea imbunatatite pana la 31 decembrie.
Analizele financiare pentru prima jumatate a anului - esentiale pentru orice manager
Activitatea economica a oricarei firme fluctueaza de-a lungul anului, insa per ansamblu trebuie sa reflecte rasplata eforturilor si investitiilor.
Solutia software WizCount ii ajuta pe manageri sa aiba aceasta imagine de ansamblu pentru elemente esentiale, precum:
* Cifra de afaceri
* Profitul brut si net
* Creantele
* Lichiditatile disponibile in conturile societatii
La inceputul toamnei, orice manager stie ca acesta este ultimul moment cand mai poate implementa strategii eficiente pentru aprecierea rezultatului financiar al societatii in bilantul de sfarsit de an. Cu ajutorul soft-ului WizCount, aceste strategii vor fi bazate pe predictii corecte, date reale, complet compilate si analize comparative cu anii precedenti.
Cu softul WizCount managerii au mai mult decat un sistem de contabilitate - un analist financiar competent
Orice program de contabilitate poate efectua operatii de contabilitate primara, insa solutia software WizCount creeaza grafice, rapoarte, analize financiare care sunt absolut... mai mult
Joi, 28 Septembrie 2017, ora 15:36