Patru din cinci companii romanesti nu ofera un raspuns prompt interactiunilor cu clientii, pe canale precum Facebook, LinkedIn si Twitter si nu au o strategie de de social selling, arata o analiza recenta derulata de Danmar, furnizor de solutii CRM.
Timpul de raspuns este nepermis de lung, peste 48 de ore in medie, iar principala cauza este gestiunea manuala a conturilor de social media. Chiar daca folosesc o solutie CRM, aceasta nu contine conectori dedicati pentru captarea automata a interactiunilor.
Analiza mai arata ca, in Romania, companiile folosesc social media cu precadere pentru promovare si mai putin pentru actiuni de vanzare si suport.
Intr-o tara in care 4 din 10 romani au cont de Facebook, iar 30% dintre acestia acceseaza reteaua de doua pana la cinci ori pe zi (studiu IRES), companiile care nu pot gestiona eficient aceste interactiuni pierd clienti si oportunitati majore de business.
Cele mai expuse domenii de activitate sunt serviciile bancare, distribuitorii auto, transportul aerian, hotelurile si restaurantele.
In ultimii ani, Danmar a dezvoltat si implementat mai multi conectori social media pentru solutii ca SugarCRM si 1CRM, atat pentru Facebook cat si pentru Twitter, Linkedin si Google+, in proiecte derulate pe piata externa.
"Am analizat paginile unor companii romanesti de top si am remarcat cu surprindere ca prospectii primesc raspuns la intrebari chiar si dupa 1-2 zile. Situatia genereaza nemultumiri potentialilor clienti si duce... mai mult
Miercuri, 14 Decembrie 2016, ora 16:29