Utilizatorii romani de internet aleg sa se relaxeze petrecand din ce in ce mai mult timp pe platformele de streaming online, scazand astfel numarul de minute alocate platformelor de socializare, potrivit celui mai recent studiu in domeniu.
Daca in urma cu doar 6 luni (noiembrie 2018), 42% dintre romanii utilizatori de internet foloseau servicii de streaming video pentru a se relaxa in timpul liber, in prezent procentul acestora atinge nivelul de 52% - arata cel de-al patrulea val al studiului cantitativ "Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor", (esantion reprezentativ la nivel national de 1061 respondenti, internet users, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions in mai 2019.
Utilizatorii de internet petrec zilnic intre 1-2 ore pentru a viziona filme si seriale, in functie de platforma de streaming online aleasa. Odata cu aceasta crestere, se remarca si cea inregistrata de utilizarea smart TV-ului, atunci cand ne referim la modalitatea de accesare a internetului.
Astfel, in prezent, 36% dintre internautii romani folosesc lunar smart TV-ul, pentru a fi online. "Daca privim spre cifrele inregistrate acum 1 an si jumatate (primul val al studiului "Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor", realizat in noiembrie 2017), cand doar 24% dintre onlineri utilizau smart TV-ul, constatam ca, in 18 luni, rata de utilizare a acestui tip de device s-a bucurat de o crestere spectaculoasa - de 50%", afirma Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business... mai mult
Vineri, 28 Iunie 2019, ora 11:29
PR2Advertising.ro te invita sa participi la a doua editie a conferintei "Branduri si branding". Daca esti interesat de advertising, marketing, vrei sa stii de ce este important brandingul si care sunt strategiile corecte in construirea si promovarea unui brand, esti asteptat la a doua editie a conferintei Branduri si branding, organizata de PR2Advertising.ro.
Evenimentul se adreseaza antreprenorilor, managerilor, specialistilor si pasionatilor de advertising, marketing sau PR, dar si studentilor de la facultati de comunicare, publicitate si relatii publice si are loc, pe 24 mai 2016, incepand cu ora 10, la Premier Palace Hotel din Bucuresti.
Petrisor Obae (Paginademedia.ro), Dana Nae Popa (pastel), Radu Ciofu (SEOmark.ro), Irina Wagner (Wagner Arte), Catalin Palavescu (PacPac StudioS), Adrian Enache (The MasterPlan), Iulian Nitulescu (Invox.ro) si Anabela Luca (adLemonade) sunt speakerii care iti vor prezenta notiunile si strategiile necesare costruirii si promovarii unui brand de succes.
Cine sunt speakerii
Petrisor Obae (Paginademedia.ro) este un jurnalist cu o vasta experienta in media si activeaza in presa de la inceputul anilor '90 si a detinut pozitiile de editor al fluxului Media & Advertising (Mediafax), redactor media Capital si Capital Top 300, sef departament media Evenimentul zilei.
In octombrie 2008 a pornit proiectul Paginademedia.ro, cel mai important portal cu informatii din industria comunicarii: televiziune, radio, presa scrisa, online si... mai mult
Marti, 17 Mai 2016, ora 10:54
Facebook va adauga o noua functie aplicatiei mobile, care va recunoaste ce muzica, filme si emisiuni TV asculta utilizatorii, ceea ce subliniaza importanta acordata de companie continutului de divertisment si mass-media.
Aceasta noua functie, care trebuie activata de utlizator pentru a fi folosita, identifica, de exemplu, piesa ascultata de acesta si posteaza in contul sau, pentru prietenii acestuia, un fragment de 30 de secunde, scrie Reuters.
Facebook, care a anuntat aceasta noutate pe blogul sau oficial, colaboreaza cu companiile Spotify, Rdio si Deezer pentru a oferi fragmente din melodii. In cazul in care noua functie detecteaza o emisiune sau serial TV, va posta in contul utilizatorului sezonul si episodul.
Aceasta noua functie dezvoltata de Facebook este similara cu una dintre cele mai folosite aplicatii pentru identificarea melodiilor, Shazam. Activata, procesul de recunoastere al melodiei sau filmului se desfasoara in timp ce utilizatorul isi scrie status-ul in reteaua sociala.
Facebook a precizat ca aplicatia doar va recunoaste, si nu va stoca, melodiile sau filmele. Aceasta va fi disponibila in perioada urmatoare pentru sistemele de operare Andoid si iOS. mai mult
Joi, 22 Mai 2014, ora 09:38
Daca premiile Oscar s-ar acorda pe Twitter si Facebook, mare le-ar fi surpriza criticilor de film din intreaga lume.
Utilizatorii Twitter si Facebook l-ar selecta pe Hugh Jackman drept cel mai bun actor, pentru Les Mis, si pe Jennifer Lawrences, drept cea mai buna actrita, pentru Silver Linings Playbook, potrivit Venture Beat.
In ceea ce priveste cel mai bun film, utilizatorii Twitter ar alege Breaking Dawn Part 2. Aproape 1,3 milioane de utilizatori Twitter sunt fanii acestui film. Pe locul doi s-a clasat Paranormal Activity 4, cu 117.192 de followeri. The Hobbit: An Unexpected Journey s-ar clasa pe locul trei, cu 86.389 de followeri.
Si in cazul utilizatorilor Facebook, reteaua sociala care a miliardul, ar alege Twilight drept cel mai bun film. Titlul a primit 38 de milioane de like-uri, aproape de cinci ori mai mult decat Hunger Games. Pe locul trei, in preferintele utilizatorilor Facebook, s-ar clasa TED.
Premiile Oscar, ajunse la a 85-a editie, vor avea loc duminica seara, la Dolby Theatre din Los Angeles. mai mult
Duminica, 24 Februarie 2013, ora 16:00
Platforma de socializare Twitter a lansat, joi, Indexul Oscarurilor, prin care va "contabiliza" toate conversatiile cu privire la premiile Academiei de film americane ce vor fi postate in sase categorii principale, informeaza Variety.
Pagina oscars.twitter.com va reflecta parerile publicului si frecventa conversatiilor referitoare la nominalizarile pentru categoriile "cel mai bun film", "cel mai bun regizor" si cele patru categorii de actori - "actor in rol principal", "actrita in rol principal", "actor in rol secundar" si "actrita in rol secundar".
Noul index va masura modul in care utilizatorii Twiter se refera la nominalizatii la Oscar in conversatii generale care au loc pe parcursul unei zile.
Astfel, potrivit primelor date inregistrate pana in prezent, pe 11 ianuarie, la o zi dupa anuntarea nominalizarilor la Oscar, filmele "Silver Linings Playbook" si "Les Miserables" au avut un index de 93, ceea ce ineamna ca 93% dintre comentariilor care s-au facut referitor la aceste doua lungmetraje au fost pozitive.
De asemenea, indexul mai arata ca numarul conversatiilor referitoare la filmul "Amour", de Michael Hanake, a crescut semnificativ pe 10 si pe 11 ianuarie, imediat dupa nominalizari, la fel cum s-a intamplat cu conversatiile care i-au avut ca subiect pe actori nominalizati Joaquin Phoenix, Quvenzhane Wallis, Helen Hunt si Jacki Weaver, precum si pe regizorul Benh Zeitlin.
Pe 14 ianuarie, cea mai recenta data care apare in index, filmul "Silver Linings... mai mult
Duminica, 20 Ianuarie 2013, ora 12:30
V-ati intrebat vreodata de ce un anumit mesaj pe Facebook obtine o multime de "like-uri" si "share-uri" intr-o zi, dar urmatoarea postare nu mai reuseste sa atraga asa de multi vizitatori?
Facebook se intampla sa fie o imensa baza de date, iar multe companii active in social media nu stiu s-o utilizeze. Ceea ce nu realizeaza cei care se ocupa de activitatea din social media a companiilor este ca au la indemana o ustensila cat de poate de practica: Facebook Insight Dashboard.
Acest serviciu masoara datele din pagina de utilizator, fie ca esti persoana fizica sau juridica, si poate fi usor de gestionat, odata ce te familiarizezi cu inficatorii-cheie.
Iata o trecere in revista a celor de la Entrepreneur.com a celor trei domenii in care majoritatea oamenilor nu stiu ca exista o statistica si mai ales n-au invatat cum s-o foloseasca in mod eficient:
Urmareste "utilizatorii angajati" pentru a optimiza tipurile de postari
Nu ghici care sunt postarile la care fanii tai vor raspunde, in schimb, incearca sa le masori pe cele mai populare. Intra pe "Insights" si apasa pe pictograma "Cronologie", dupa care selecteaza "View Insights" din meniul principal. Dupa aceea, dai pagina in jos pana ajungi la diagrama cu numarul de afisari la fiecare postare.
Dupa ce ai verificat masuratorile de audienta, incearca sa vezi asemanari intre cele mai populare si cele mai putin populare postari, iar apoi noteaza ce a mers si ce nu a mers. De exemplu: Ai pus o intrebare... mai mult
Miercuri, 11 Iulie 2012, ora 09:01
Vodafone Romania, al doilea mare operator de pe piata locala, a facut publice statisticile aplicatiilor sale in social media.
Este cunoscut faptul ca Vodafone Romania este operatorul de telefonie mobila care a inceput sa-si promoveze serviciile cu ajutorul Facebook, cu mult timp inainte ca reteaua sa fi devenit populara in Romania.
Intre timp, in Romania exista aproape cinci milioane de utilizatori Facebook. In acest context, promovarea de servicii si produse noi, promovarea evenimentelor si concursurilor sau promovarea aplicatiilor pentru telefonul mobil au devenit pentru Vodafone Romania strategii de business.
Operatorul si-a extins activitatea pe Facebook si pentru promovarea proiectelor de responsabilitate sociala sau pentru a face angajari.
"Cum faceti toate aceste lucruri?", a fost una dintre intrebarile adresate reprezentantilor Vodafone Romania in cadrul _AllThingsFacebook, o conferinta dedicata comunicarii pe Facebook.
Toate campaniile Vodafone sunt monitorizate pe Facebook, au spus oficialii companiei. Rezultatele finale sunt analizate in functie de nivelul de implicare al utilizatorilor: comentarii, like-uri, mesaje postate pe wall, recomandari. Evolutia numarului de fani (like-uri) este unul dintre indicatorii analizati de catre opderator.
Aplicatiile Vodafone Romania pe Facebook
In luna martie a acestui an Vodafone Romania a organizat Gadgeteer Awards, pentru a stabili smartphone-ul anului. Au fost contorizate 12.694 de vizualizari ale... mai mult
Vineri, 23 Martie 2012, ora 08:53
Daca esti pasionat de lumea filmului, insa prietenii de pe Facebook nu sunt tocmai interesati de premiile Oscar, ai doua posibilitati: sa schimbi prietenii sau sa gasesti o retea de socializare dedicata cinefililor.
Iata, asadar, TOP-ul site-urilor care te ajuta sa te conectezi cu iubitorii de filme din toata lumea:
1. GetGlue
Daca iti plac filmele, insa gusturile tale sunt prea diverse ca sa te limitezi la un gen anume, atunci GetGlue este pentru tine. Pe acest site poti cauta orice despre filme, show-uri TV, jocuri, carti, muzica si multe altele, atat de pe laptop cat si de pe telefonul mobil, prin intermediul unei aplicatii.
2. iCheckMovies
Unii iubitori de filme fac un scop din a viziona toate peliculele dintr-un anumit clasament cum ar fi iMDb Top 250, AFI 100 Inventories etc. iCheck Movies iti bifeaza filmele vazute si iti recomanda urmatoarele titluri din lista. De asemenea, ai posibilitatea sa-ti creezi propria lista de filme preferate.
3. Letterboxd
Letterboxd este una dintre cele mai noi retele sociale, functionand deocamdata doar in varianta beta. Cu toate acestea, ai nevoie de o invitatie pentru a putea intra in acest grup exclusivist. Aici, fiecare titlu de film are propria pagina, cu toate informatiile care te-ar putea interesa.
4. MUBI
Daca standardele tale in materie de filme se apropie mai curand de Federico Fellini decat de Lindsay Lohan, MUBI s-ar putea sa se ridice exigentelor tale. Site-ul este mai curand canalizat pe... mai mult
Miercuri, 08 Februarie 2012, ora 19:27
Profesionistii in marketing au gasit noi modalitati de a atrage consumatorii in mediul online, printr-un continut de publicitate interactiva, suficient de atractiva pentru internauti sa o impartaseaca cu reteaua lor de prieteni online.Proiectul Blair Witch
Acesta este considerat a fi unul dintre primele eforturi de marketing viral.
Cu un buget redus, oamenii de marketing din spatele acestui film de groaza au fost capabili sa atraga audienta prin efectele ce dadeau senzatia de real, tinand publicul cu sufletul la gura pana la lansarea filmului in vara anului 1999.
Au aparut anunturi false si decupaje din ziare despre disparitia personajelor principale, iar fotografiile masina tinerilor disparuti au starnit multe controverse.
Filmul a castigat mai mult de 29 milioane dolari in prima saptamana de lansare. Aceasta a generat aproximativ 248 milioane dolari la nivel mondial, potrivit site-ului Box Office Mojo.
Campania Burger King
"Puiul serviabil", personaj creat pentru a interactiona cu userii, poate sa danseze ca Michael Jackson, sa stea in maini, sa se invarta, sa simuleze zborul, sa se lupte cu un adversar imaginar, in functie de comenzile pe care le primeste, ilustrand sloganul campaniei "Get chicken just the way you like it". Campania a fost creata in 2004 pentru a promova un nou tip de sandwich.
Participantii pot tasta "moonwalk" sau "fa-mi un sandwich" si vor avea surpriza de a vedea un pui care ii asculta ordinele.
Potrivit agentiei de publicitate... mai mult
Miercuri, 18 August 2010, ora 16:43