Mesageria text este cel mai raspandit si cel mai des utilizat canal de comunicare din lume. Are puterea de a trimite mesaje mult mai directe si mai personale decat e-mailul. Noua din zece firme doresc sa transmita astfel de reclame pentru business-ul lor, insa doar 48% dintre ele sunt echipate pentru a face acest lucru.
In marketing, este important sa abordezi usor textele pe care vrei sa le comunici. Desi avantajele SMS-urilor sunt interminabile, poti face mai mult rau decat bine daca nu urmezi cele mai bune practici.
Mai jos sunt prezentate 3 dintre cele mai frecvente greseli de SMS marketing pentru business-ul tau, impreuna cu sfaturi pentru a le evita.
Urmand recomandarile de mai jos, campania ta va fi un instrument puternic atat pentru a atrage si loializa publicul, cat si pentru a construi o relatie puternica cu clientii.
Iata ce NU trebuie sa faci pentru a avea o campanie de marketing prin SMS de succes:
Greseala nr. 1: Trimiterea de mesaje text nesolicitate
Nimanui nu ii place sa primeasca mesaje promotionale daca nu si-a dat expres acordul in acest sens. Inainte de a incepe sa expediezi in masa, asigura-te ca ai permisiunea de a face acest lucru!
De asemenea, este important sa respecti reglementarile locale si politicile de mesagerie ale operatorilor wireless, pentru a te asigura ca SMS-urile sunt livrate clientilor care doresc sa le primeasca.
Solutie: Obtine permisiunea folosind un formular de inscriere
Poti solicita consumatorilor sa... mai mult
Luni, 16 Martie 2020, ora 16:56
Crystal Dental Clinic creste nivelul stomatologiei de peste 17 ani, e una dintre cele mai dinamice clinici dentare din Bucuresti, 10 cabinete dotate cu echipamente stomatologice "state of art", o echipa de peste 20 de specialisti si o dorinta constanta de a face performanta.
Provocarea 2017
Construirea unui mix de marketing online integrat, pentru generarea de programari in clinica si pentru amplificarea brand awareness-ului.
Am pornit
In Martie 2017 in urma unui audit, implementand strategia de marketing digital. Preluasem atunci un site cu 2000 de vizitatori, iar in Aprilie, dupa ce activasem canalul Search Engine Marketing, dublasem traficul si implicit cererile de programari online.
A urmat apoi
Extinderea colaborarii, integrand solutia Craft Email Marketing in procesele de comunicare ale clinicii. In Iunie preluam comunicarea in retele sociale, mixand planurile lunare editoriale cu bugetul de advertising, accelerand cresterea programarilor si a awareness-ului online.
Promisiunea brand-ului
A fost sustinuta prin content marketing, publicand constant clipuri video si articole educationale in domeniul stomatologic, campanii de blogeri pentru vizibilitatea marita in sfera influencerilor si in motoarele de cautare.
Apoi am inceput constructia unui model de performance marketing, cu o echipa implicata in toate activitatile de marketing, optimizand constant comunicarea online si campaniile gestionate.
In iulie 2017
Eram deja o echipa... mai mult
Marti, 23 Ianuarie 2018, ora 11:45
Agentia SendSMS, specializata in publicitate si marketing prin SMS, semneaza un parteneriat cu While1 Software - solutie e-commerce 100% romaneasca.
Datorita acestui parteneriat, magazinele online care folosesc platforma While1 Software au acum posibilitatea sa isi notifice si fidelizeze clientii via SMS.
Integrarea platformei SendSMS - una dintre cele mai robuste si sigure din piata - in cadrul solutiei e-commerce While1 Software va permite proprietarilor de magazine online sa comunice direct cu clientii, sa fidelizeze clientii actuali, sa obtina rapid noi clienti si, toate acestea, la un raport cost-beneficii foarte avantajos.
SMS-ul, un canal de marketing direct, eficient, ieftin, masurabil
Proprietarii magazinelor online care doresc sa construiasca notorietatea brandului si sa fidelizeze clientii prin oferte promotionale au la dispozitie un canal de marketing direct, eficient, ieftin, 100% masurabil: SMS-ul.
In urma campaniilor SMS lansate pentru zeci de clienti, ...citeste mai departe despre "Agentia de Mobile Marketing SendSMS incheie un parteneriat strategic cu While1 Software" pe Ziare.com mai mult
Luni, 31 Octombrie 2016, ora 17:57
Agentia sendSMS.ro, specializata in notificari prin SMS si mobile marketing, lanseaza un nou serviciu, Viber Marketing, care faciliteaza livrarea de mesaje catre utilizatorii Viber.
Mesageria Instantanee (denumita popular IM - "instant-messaging") este o modalitate inovatoare prin care companiile pot comunica rapid cu clientii actuali si cu cei potentiali.
Potrivit celor mai recente studii, mesajele trimise prin platforme precum Viber, Facebook Messenger sau WhatsApp vor deveni cel mai popular canal de comunicare la nivel mondial in 2017.
Viber este una dintre cele mai apreciate aplicatii mobile de chat si apeluri VoIP avand peste 750 de milioane de utilizatori, in peste 193 de tari din lume. 19% dintre utilizatorii Viber se afla in Europa de Est.
In Romania, Viber devine din ce in ce mai popular, deoarece permite comunicarea text si audio gratis, indiferent de locatia interlocutorilor.
Prin intermediul solutiei Viber Marketing, SendSMS ajuta companiile sa comunice direct, simplu si instantaneu cu clientii.
Ce poti trimite cu Viber Marketing:
Mesaje de marketing - pentru produsele sau serviciile tale, sau orice altceva doresti sa impartasesti cu intreaga lume.Notificari - pentru orice tip de serviciu, poti intregra serviciul nostru Viber Marketing si Notificari prin API, simplu si eficient.
Folosind serviciul Viber Marketing oferit de SendSMS, vei putea:
- Crea un mesaj ce va fi livrat bulk catre toata lista de utilizatori Viber, cu sender,... mai mult
Luni, 19 Septembrie 2016, ora 11:39
Piata de mobile marketing, respectiv informari si texte promotionale prin SMS, va creste cu 8% in volum, dupa ce anul trecut a depasit 100 milioane de SMS-uri, potrivit reprezentantilor furnizorului de servicii de comunicatii Netopia.
In ceea ce priveste valoarea pietei, cresterea se va situa intre 2% - 3%.
"Din punct de vedere al cotei de piata, reprezentantii Netopia mizeaza, in anul curent, pe o crestere de minimum 1,5% peste avansul pe care il va inregistra piata, la aproximativ 36% din volumul pietei. In ceea ce priveste valoarea pietei, cresterea va fi de doar 2-3%", se arata in document.
In acest an, notificarile si informarile trimise de catre companii clientilor isi vor reduce ponderea cu cateva procente sub cota de 80% de anul trecut din numarul total de mesaje, pe cand textele promotionale se vor apropia de 25% pondere, fata de 20% anul trecut.
"In prezent se poate observa o incetinire pe acest sector, cauzat in principal de scaderea ritmului de crestere al cererii venite de la segmentele mari de clienti. Aceste grupe de clienti au contribuit si la erodarea pretului mediu pe SMS (notificare), cu circa 6%. Asadar, in conditiile in care presiunea pe costuri va avea un impact semnificativ la nivelul pietei, cresterea acesteia ar trebui sa vina din mesajele comerciale", a declarat Liviu Pandrea, director Mobile Marketing Netopia.
SMS-ul ca metoda de comunicare este folosit de companii cu baze mari de clienti
Companiile din Romania care utilizeaza... mai mult
Joi, 26 Iulie 2012, ora 14:20
Pe masura ce brandurile isi concentreaza eforturile pentru a tine pasul cu ultimele tendinte de pe Facebook, Twitter sau Pinterest, multe dintre acestea neglijeaza o tactica de marketing care si-a dovedit eficienta: prezentarea informatiei direct catre un public tinta prin intermediul SMS-urilor si MMS-urilor.
Transmisiunea prin cablu marcheaza o tendinta in curs de dezvoltare, prin care consumatorii distribuie informatii catre un public mai restrans, iar rezultatele acestei tactici sunt mult mai bune. Aceasta este o alternativa la distribuirea informatiei catre un public general. In timp ce un brand trimite un mesaj catre un numar mare de persoane, in momentul in care se analizeaza datele legate persoanele care citesc si sunt interesate de continut, numarul acestora scade foarte mult, potrivit Mashable.
De exemplu, 84% dintre povestile de pe Facebook nu sunt vizualizate, 71% dintre mesajele de pe Twitter sunt ignorate si 88% dintre email-uri raman nedeschise. In acelasi timp, 98% dintre mesajele text sunt deschise, ceea ce inseamna ca firmele care folosesc SMS-uri/MMS-uri ajung cu o certitudine mult mai mare la clienti. mai mult
Vineri, 13 Iulie 2012, ora 20:58
In cartea "Mobilized marketing", Jeff Hasen da xplicatii despre strategii si tactici care se axeaza strict pe anumite produse si pe cum poate fi construita increderea si loialitatea clientilor prin intermediul dispozitivelor mobile.
Hasen ofera solutii succes de la profesionistii experimentati cu privire la modul de a evalua, utiliza si de a reusi pe piata de marketing mobil. Totusi, asta nu inseamna ca ceea ce spun specialistii este musai sa fie litera de lege, pentru ca in marketingul mobil totul tine de capacitatea de a te adapta la modalitatile de comunicare pe care clientul le doreste. Daca-l bombardezi zilnic cu mesaje pe retelele sociale, iar el detesta Facebook, atunci ai muncit degeaba.
Esti interesat de marketingul mobil, dar nu esti sigur cum anume sau de unde sa incepi? Iata cateva sfaturi si gandurile de la trei dintre liderii in marketingul mobil, pentru cei noi prezenti pe acest taram.
Unii oameni uita. - Barbara Williams, marketer senior-level la Microsoft
"Este foarte simplu...Daca nu sunteti siguri ca puteti intra pe aceasta piata, incercati o pagina web in varianta clasica de cercetare de consum. Adica, du-te la magazin, a mall, iesi la cina, si stai si priveste oamenii. Doar atat! E o solutie de moda veche. Insa, vei descoperi ca toata lumea foloseste dispozitivele mobile, insa nu pentru apeluri telefonice sau mesaje scrise, ci fac o multime de lucruri. "Cand vezi ca lumea isi utilizeaza dispozitivul mobil oriunde in jurul tau, incearca sa... mai mult
Luni, 25 Iunie 2012, ora 08:31
Maia Novolan, Managing Director Syscom Digital
Syscom Digital este o agentie interactiva full-service, specializatq in servicii de strategie si management in comunicarea virtuala, platforme digitale, content digital, marketing viral, marketing de proximitate, campanii integrate de online si offline, folosind un mix comunicational de tehnologii precum SMS, MMS, WEB, M-WEB, WAP, Bluetooth
•Linkuri in sms, noul trend in SMS Marketing
•Piata de mobile marketing, 4-5 milioane de euro in 2010
•De ce sa apelezi la mobile marketing in campania ta?
"In cadrul unui sms poti trimite clientilor tai un link de pe internet care poate fi accesat de pe telefonul mobil si astfel, printr-un sms ii dai acces la un continut si mai mare de informatie, a declarat Maia Novolan, Managing Director Syscom Digital.
mai mult
Vineri, 10 Septembrie 2010, ora 03:18
Camelia Petrescu, Managing Partner Unlock Research
•Comunicarea prin intermediul mobilului
•SMS marketing
•Mobile marketing ca alternativa
Mobile marketingului nu trebuie sa fie o alternativa intre outdoor, TV si canalele online si mobile. Camelia Petrescu afirma ca, pentru a asigura o eficienta maxima, aceste tipuri de marketing trebuie sa functioneze impreuna.
mai mult
Joi, 16 Octombrie 2008, ora 01:26