Smartree Romania, lider pe piata de externalizare a serviciilor de salarizare si administrare de personal, cu afaceri anuale de 17 milioane de euro, o numeste pe Alexandra Peligrad in functia de
In ultimii ani, companiile din Romania au inceput sa-si puna problema importului de angajati din tari non-UE, care sa asigure resursa umana in sectoarele in care exista deficit de personal si
Saptamana trecuta a avut loc a 16-a editie a conferintei Zilele Biz. Timp de cinci zile, evenimentul a reunit peste 1000 de profesionistii din cinci domenii cheie in business, precum Antreprenoriat,
Meserii considerate rare, precum controlor de trafic aerian, monitor de studii clinice sau somelier ajung sa fie remunerate cu 30.000 de lei, 6.000 de lei, respectiv 4.500 de lei net pe luna, reiese
Platforma LinkedIn, supranumita reteaua sociala a profesionistilor, a devenit o noua piata a muncii, intr-o varianta online in care, asemenea celei offline, angajatorii pot avea contact direct cu
Tinerii au alte asteptari de la locul de munca fata de parintii lor, astfel ca angajatorii sunt nevoiti sa-si schimbe modul de abordare daca vor sa ii atraga.
Investitorii sunt greu de convins sa aloce bani pentru achizitia de companii din Europa Centrala si de Sud-Est, inclusiv Romania, iar fara Polonia "regiunea nu este deloc sexy", desi, fata de anul
Statul ar trebui sa sprijine antreprenorii romani in egala masura in care incurajeaza investitiile multinationalelor pe piata locala, care sunt oportunistice si la primul semn de nesiguranta isi muta
Anul sabatic poate fi o salvare de la plafonarea profesionala, o ocazie pentru retrospectiva si planuri, dar si momentul perfect pentru a obtine o diploma de MBA. Cel putin, aceasta a fost reteta lui
Smartree Romania, lider de piata in domeniul serviciilor de externalizare a activitatilor de salarizare si administrare de personal, va fi condusa de Adrian Stanciu, potrivit unui comunicat de presa
Green Pixel implineste 5 ani de activitate incununata cu succese, dovedind continuitate in oferirea de exceptional in domeniul creatiei si comunicarii de brand prin Internet.Cu aceasta ocazie Green
Festivalul de Comunicare Digitala si-a premiat aseara castigatorii dintre 274 de lucrariIntr-un cadru neconventional, vineri seara, pe terasa La Motor, a patra editie a Festivalului de Comunicare
Cinci logo-uri create de Brandient au fost premiate la competitia europeana de design European Logo Design Annual (EULDA) 2006. Astfel, logo-ul Europharm a primit premiul Best of Nation, iar alte 4
Marcile romanesti s-au plasat pe locul doi anul trecut intr-un clasament dominat de Statele Unite, al firmelor infiintate in regim de franciza, spune Laura Ion, presedinta Asociatiei Retelelor de
Enterprise IG a semnat un contract de asociere cu Brandient, firma romaneasca de consultanta de brand.Acest parteneriat marcheaza prima intrare in Romania a unui jucator global in branding si
Brandient a realizat rebrandingul Societatatii Nationale de Radiocomunicatii (SNR), ajutand-o sa-si clarifice si redefineasca identitatea corporatista si sa-si improspateze identitatea verbala si
Brandient a fost selectata sa sprijine Orange in sustinerea unuia dintre cele mai frumoase programe de responsabilitate sociala, adresat studentilor si absolventilor tineri si denumit in acest an
Brandient a primit trei premii si 10 nominalizari, fiind astfel cea mai vizibila prezenta in competitia internationala de design de logo si identitate de corporatie Identity: Best of the Best 2006
Castigurile Marianei Gheorghe si ale celorlatti membri din boardul Petrom, care include si patru austrieci, un maghiar si un britanic, sunt, in acest moment, clasate de oficialii firmei listate pe
Cristian Petre a devenit Partener Asociat la Brandient, firma de consultanta in strategie, design si valoare de brand.Cu o remarcabila experienta in campanii de publicitate, identitate corporatista
Brandient a creat noul design pentru brandul Vita apartinand companiei Orhei-Vit SA, liderul pietei de sucuri si nectaruri naturale din Republica Moldova.Vita este unul dintre cele mai cunoscute
McDonaldA's, Coca-Cola, DunkinA' Donuts, KFC, Pizza Hut, NesCafe, ING, Carrefour sau Hilton sunt prezente cu care consumatorii romani s-au obisnuit. Putini stiu insa ca aceste nume celebre sunt
In ultimii ani, franciza a castigat tot mai mult teren, numarul marcilor care se extind prin acest sistem crescand cu peste 40 la suta in ultimul an, conform unui studiu de piata realizat de
Brandient a fost selectata sa sprijine Orange in sustinerea unuia dintre cele mai frumoase programe de responsabilitate sociala, adresat studentilor si absolventilor tineri si denumit in acest an