Singles Day sau Ziua Celibatarilor marcheaza isteria vanzarilor online pe site-ul Alibaba. Sarbatoarea chineza depaseste nivelul comercial al Black Friday
Chinezii sarbatoresc in fiecare an, pe 11.11, ziua celor singuri. De cinci ani, retailerul online Alibaba a transformat sarbatoarea destinata celibatarilor intr-un fenomen comercial care a ajuns sa depaseasca nivelul altor perioade marcate de isteria cumparaturilor.
Alibaba si-a tras deja portia leului in afaceri din acest an. Listarea publica pe bursa newyorkeza a atins recordul de 25 de miliarde de dolari. Evolutia ulterioara a compania a fost marcata de o crestere cu 54% a vanzarilor, dar cireasa de pe tort va fi savurata abia pe 11 noiembrie, considera reporterii revistei BusinessWeek.
Dublu fata de Black Friday
Cat de bine a prins moda cumparaturilor in China de "Ziua Celibatarilor"? Indeajuns pentru a depasi de doua ori volumul de vanzari inregistrat in Statele Unite de doua mari festinuri comerciale: Black Friday si Cyber Monday. Anul trecut, vanzarile pe site-urile Alibaba au inregistrat un salt de 83% ducand nivelul incasarilor din 11.11.2013 la 5,7 miliarde de dolari. Chiar si cu alti comercianti online din China care au prins din zbor ideea, firma lui Jack Ma domina comertul online din 11 noiembrie.
Efectul vanzarilor de anul acesta este unul care promita sa stabileasca noi recorduri pe masura ce numarul beneficiarilor de conexiune la reteaua de internet din China a crescut cu 20 de procente in... mai mult
Joi, 06 Noiembrie 2014, ora 13:45