Alexandru Stoinea este manager si antreprenor Autohut.ro, si-a inceput business-ul acum 2 ani (impreuna cu partenerii lui, Razvan Chis si Mihai Mitru), si in tot acest timp a invatat despre ce inseamna piata de e-commerce, a urmarit cum s-a modificat portretul cumparatorului online, pe aceasta nisa, si a folosit aceste informatii pentru a-si aduce afacerea in top 5 jucatori de pe piata de piese auto online din Romania.
Antreprenorul vine cu cateva sfaturi din experienta sa pentru cei care au de gand sa isi lanseze un start-up care sa se adreseze cumparatorului online.
In primul rand, spune managerul, una dintre greselile frecvente pe care le fac antreprenorii in e-commerce aflati la inceput de drum in acest business, este lipsa unui plan de business.
Alexandru Stoinea vine in sprijinul antreprenorilor aflati la inceput de drum in e-commerce si ofera cateva sfaturi, explicand cu ce s-a confruntat el impreuna cu cei doi parteneri ai sai, la lansarea Autohut.ro, acum 2 ani, si cum s-au adaptat la piata si la client:
1. Inainte de a incepe dezvoltarea site-ului tau, este foarte important sa cunosti piata pe care vrei sa te lansezi, sa urmaresti o perioada competitia, sa vezi ce poti sa aduci in plus fata de aceasta si sa calculezi ce inseamna din punct de vedere costuri acest plus, spune Stoinea.
"Unul dintre punctele noastre de diferentiere fata de competitie este si faptul ca suntem si singurul magazin online de piese auto care ofera plata online cu cardul."... mai mult
Marti, 16 Iunie 2015, ora 11:35