SC. CARPATMONTANA SERV SA. organizeaza procedura de selectie pentru ocuparea unui post de membru al Consiliului de Administratie, in conformitate cu prevederile OUG. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
La acest proces de selectie pot participa persoane care indeplinesc, in mod obligatoriu, urmatoarele conditii:
- experienta de minim 1 an in imbunatatirea performantei societatilor sau regiilor autonome pe care le-a administrat sau condus;
- experienta profesionala intr-unul din domeniile de activitate ale intreprinderii;
- sa fie absolvent de studii superioare de lunga durata atestate prin diploma de licenta in domeniile juridic sau economic;
- experienta in domeniul economic, juridic,contabilitate, de audit sau financiar de cel putin 5 ani;
- sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare exercitarii functiei de administrator pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie;
- sa nu aiba antecedente penale;
- sa nu aiba fapte inscrise in cazierul fiscal;
- sa nu intre sub incidenta legislatiei privitoare la conflictul de interese, situatiile de incompatibilitate si numarul maxim de mandate pe care le poate exercita in calitate de administrator;
- sa nu faca parte din randul functionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autoritatii publice tutelare ori din cadrul altor autoritati sau institutii publice;
- sa cunoasca... mai mult
Vineri, 24 Aprilie 2020, ora 08:00
1. CONDITII DE PARTICIPARE
sa aiba experienta de minim 5 ani in imbunatatirea performantei societatilor sau regiilor autonome pe care le-a administrat sau condus;sa aiba experienta profesionala intr-unul din domeniile de activitate ale intreprinderii;sa fie absolvent de studii superioare de lunga durata atestate prin diploma de licenta, in specializarea Inginerie si Management in Alimentatie Publica si Agroturism;sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare exercitarii functiei de director general pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie;sa nu aiba antecedente penale;sa nu aiba fapte inscrise in cazierul fiscal;sa nu intre sub incidenta legislatiei privitoare la conflictul de interese, situatiile de incompatibilitate.
2. DEPUNEREA DOSARELOR DE CANDIDATURA
Candidatii interesati vor depune la sediul societatii, pana la data de 21.04.2020, inclusiv, ora 14:00 o cerere de inscriere la procedura insotita de CV in format EUROPASS, semnat si datat, o declaratie pe propria raspundere prin care atesta ca indeplinesc conditiile solicitate pentru functia de director general, declaratie pe propria raspundere referitoare la conflictul de interese, precum si declaratie pe propria raspundere privind procesarea si verificarea datelor personale.
In termen de maxim 60 de zile de la expirarea acestui termen, candidatii selectati vor fi invitati sa depuna o declaratie de intentie intocmita in conformitate cu prevederile Anexei 1d... mai mult
Miercuri, 18 Martie 2020, ora 08:00
Hackerii au atacat serverele Serviciului de Telecomunicatii Speciale din Romania si au facut pagube. Site-ul unei companii de stat nu mai poate fi accesat si nici nu se stie cat va dura remedierea daunelor.
Site-ul Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a fost tinta unui atac cibernetic si nu mai poate fi, momentan, accesat. Situatia este iesita din comun, in conditiile in care site-ul era gazduit pe serverele Serviciului de Telecomunicatii Speciale (STS) din Romania, care n-ar trebui sa cada prada hackerilor, cu una, cu doua.
Detalii despre ce se intampla la acest moment cu site-ul CNAIR ne-a oferit purtatorul de cuvant al institutiei, Alin Serbanescu.
"Ceea ce va pot spune este ca noi, angajatii, putem folosi site-ul. A fost un atac, din cate inteleg, dar stiu ca nu s-au pierdut date utilizatorilor care isi verificasera valabilitatea rovinietelor sau a altor categorii de utilizatori.
E doar o problema a site-ului, care nu mai poate fi accesat de utilizatori din afara institutiei. E greu sa putem spune acum cand va reveni el online. Din informatiile care mi s-au oferit pana la acest moment, acest lucru ar urma sa se intample astazi. Totusi, nu de CNAIR depinde, in conditiile in care la remedierea situatiei nu lucram noi. De rezolvarea problemei se ocupa cei de la STS, pe ale caror servere este gazduit site-ul", a precizat Alin Serbanescu pentru Ziare.com.
E greu de inteles cum niste hackeri, indiferent cat de iscusiti ar fi,... mai mult
Luni, 23 Aprilie 2018, ora 14:14
Estonia, considerata tara cea mai conectata din lume, a facut inca un pas in aceasta directie si a decis sa deschida in 2018, la Luxemburg, prima e-ambasada, in care sa pastreze baze de date, relateaza AFP.
Sala serverelor, foarte securizata, va gazdui informatii importante ale Guvernului eston, care vor ramane accesibile chiar daca sistemul de pe teritoriul national este inaccesibil.
"Securitatea datelor si securitatea cibernetica sunt de o importanta cruciala din punctul de vedere al increderii oamenilor si functionarii serviciilor", declara luna trecuta premierul eston Juri Ratas.
"Acest lucru face parte din ceea ce numim igiena digitala zilnica in societatile noastre tot mai digitalizate", a adaugat el, intr-o declaratie publicata dupa ce a semnat un acord cu omologul sau luxemburghez Xavier Bettel cu privire la stocarea datelor estone.
"Aceasta este prima ambasada de date din lume", a mai spus Ratas, a carui tara cu 1,3 milioane de locuitori a fost numita E-stonia, din cauza apetitului pentru noi tehnologii.
Dupa cele cinci decenii de ocupatie sovietica, in 1991, Estonia a optat pentru "hi-tech-ul de mare viteza" si se afla pe primul loc in acest domeniu intre tarile UE, la care a aderat in 2004.
Cea mai mare parte a serviciilor publice estone sunt accesibile pe un portal special, iar votul electronic a fost introdus in 2005.
Tallinnul gazduieste un centru NATO de aparare cibernetica, prin care experti din Europa de Vest si America de Nord cauta... mai mult
Sambata, 15 Iulie 2017, ora 22:55
Persoanele care au mers marti dimineata sa faca diferite plati la unitatile ANAF s-au trezit ca banii nu le pot fi incasati, pentru ca sistemul informatic nu functiona.
"Nu putem emite ordine de incasare, caci nu functioneaza sistemului informatic", a declarat pentru Digi24 o functionara de la Administratia Financiara a Sectorului 6.
De altfel, nici dupa pranz site-ul ANAF nu functiona.
Amintim ca, luna trecuta, timp de mai multe zile, bancile au fost nevoite sa ceara solicitantilor de credit acte suplimentare pentru a verifica veniturile lor declarate, din cauza unor lucrari de mentenanta la serverele ANAF.
Luni, seful ANAF, Bogdan Stan, declara ca modernizarea informatica a Fiscului este doar pe hartie, ca din 2015 pana acum nu s-a mai intamplat nimic. Programul de modernizare informatica a Fiscului este finantat de Banca Mondiala si a fost demarat in urma cu patru ani. Termenul de realizare a fost amanat din 2018 pana in 2021.
"De cand am preluat aceasta functie, la inceputul acestui an, am constatat ca modernizarea informatica a ANAF era doar pe hartie si, practic, din 2015 pana acum nu s-a mai intamplat nimic concret", a declarat Stan, pentru RFI, conform News.ro.
In prezent, infrastructura de servere si unitati de stocare a centrelor de date ale ANAF este formata, in mare parte, din echipamente aflate la sfarsitul ciclului de viata, cu o uzura fizica si morala avansata, mai noteaza sursa.
Citeste si Seful ANAF: Avem un deficit de incasari fata de... mai mult
Marti, 11 Iulie 2017, ora 13:59
S.C. CARPATMONTANA SERV S.A. organizeaza procedura de selectie pentru ocuparea unui numar de trei posturi de membru al Consiliului de Administratie, in conformitate cu prevederile OUG. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
La acest proces de selectie pot participa persoane care indeplinesc, in mod obligatoriu, urmatoarele conditii:
- fiecare membru al consiliului de administratie trebuie sa aiba experienta de minim 1 an in imbunatatirea performantei societatilor sau regiilor autonome pe care le-a administrat sau condus;
- experienta profesionala intr-unul din domeniile de activitate ale intreprinderii;
- sa fie absolvent de studii superioare de lunga durata atestate prin diploma de licenta;
- sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare exercitarii functiei de administrator pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie;
- sa nu aiba antecedente penale;
- sa nu aiba fapte inscrise in cazierul fiscal;
- sa nu intre sub incidenta legislatiei privitoare la conflictul de interese, situatiile de incompatibilitate si numarul maxim de mandate pe care le poate exercita in calitate de administrator;
- sa cunoasca legislatia prezentata in bibliografia mentionata.
In procesul de selectie se va tine cont si de urmatoarele reguli generale:
- in cadrul Consiliului de administratie nu poate fi mai mult de un membru din randul... mai mult
Luni, 10 Iulie 2017, ora 08:30
SC. CARPATMONTANA SERV SA. organizeaza procedura de selectie pentru ocuparea unui numar de trei posturi de membru al Consiliului de Administratie, in conformitate cu prevederile OUG. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
La acest proces de selectie pot participa persoane care indeplinesc, in mod obligatoriu, urmatoarele conditii:
- fiecare membru al consiliului de administratie trebuie sa aiba experienta de minim 1 an in imbunatatirea performantei societatilor sau regiilor autonome pe care le-a administrat sau condus;
- experienta profesionala intr-unul din domeniile de activitate ale intreprinderii;
- sa fie absolvent de studii superioare de lunga durata atestate prin diploma de licenta;
- sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare exercitarii functiei de administrator pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie;
- sa nu aiba antecedente penale;
- sa nu aiba fapte inscrise in cazierul fiscal;
- sa nu intre sub incidenta legislatiei privitoare la conflictul de interese, situatiile de incompatibilitate si numarul maxim de mandate pe care le poate exercita in calitate de administrator;
- sa cunoasca legislatia prezentata in bibliografia mentionata.
In procesul de selectie se va tine cont si de urmatoarele reguli generale:
- in cadrul Consiliului de administratie nu poate fi mai mult de un membru din randul... mai mult
Marti, 16 Mai 2017, ora 08:00
Anunt pentru selectia persoanei care va fi numita director general al SC. CARPATMONTANA SERV SA.
Conditii:
- sa aiba experienta de minim 5 ani in imbunatatirea performantei societatilor sau regiilor autonome pe care le-a administrat sau condus;
- sa aiba experienta profesionala intr-unul din domeniile de activitate ale intreprinderii;
- sa detina brevet de turism in domeniul manager in activitatea de turism;
- sa detina calificare ca manager in activitatea de transport;
- sa fie absolvent de studii superioare de lunga durata atestate prin diploma de licenta;
- sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare exercitarii functiei de director general pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie;
- sa nu aiba antecedente penale;
- sa nu aiba fapte inscrise in cazierul fiscal;
- sa nu intre sub incidenta legislatiei privitoare la conflictul de interese, situatiile de incompatibilitate.
Candidatii interesati vor depune la sediul societatii, pana la data de 19.05.2017, ora 14.00, o cerere de inscriere la procedura insotita de CV. in format EUROPASS, semnat si datat, precum si de o declaratie pe proprie raspundere prin care atesta ca indeplinesc conditiile solicitate pentru functia de director general.
In termen de maxim 60 de zile de la expirarea acestui termen, candidatii selectati vor fi invitati sa depuna o declaratie de intentie intocmita in conformitate cu prevederile Anexei 1d din HG.... mai mult
Joi, 13 Aprilie 2017, ora 10:10
SC. CARPATMONTANA SERV SA. organizeaza procedura de selectie pentru ocuparea unui numar de cinci posturi de membru al Consiliului de Administratie, in conformitate cu prevederile OUG. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
La acest proces de selectie pot participa persoane care indeplinesc, in mod obligatoriu, urmatoarele conditii:
- fiecare membru al consiliului de administratie trebuie sa aiba experienta de minim 1 an in imbunatatirea performantei societatilor sau regiilor autonome pe care le-a administrat sau condus;
- experienta profesionala intr-unul din domeniile de activitate ale intreprinderii;
- sa fie absolvent de studii superioare de lunga durata atestate prin diploma de licenta;
- sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare exercitarii functiei de administrator pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie;
- sa nu aiba antecedente penale;
- sa nu aiba fapte inscrise in cazierul fiscal;
- sa nu intre sub incidenta legislatiei privitoare la conflictul de interese, situatiile de incompatibilitate si numarul maxim de mandate pe care le poate exercita in calitate de administrator;
- sa cunoasca legislatia prezentata in bibliografia mentionata.
In procesul de selectie se va tine cont si de urmatoarele reguli generale:
- cel putin doi dintre membrii consiliului de administratie trebuie sa aiba studii economice... mai mult
Vineri, 17 Februarie 2017, ora 09:00