In ziua de azi, motoarele de cautare au devenit o parte normala a vietii noastre, si sunt folosite zilnic de milioane de utilizatori. Google detine 90% din piata motoarelor de cautare si inregistreaza 5,6 miliarde de cautari pe zi (63,000 pe secunda).
Google analizeaza mai mult de 200 de factori atunci cand ofera un rezultat, si face asta intr-o fractiune de secunda. Este clar ca motoarele de cautare ne fac viata mai usoara, si ne ajuta sa aflam absolut orice informatie din orice domeniu.
Ele nu doar ca fac mai usoara viata utilizatorilor, dar ajuta foarte mult si afacerile de orice marime. Companiile mari platesc sume exorbitante pentru a se promova pe Google, dar cum ar fi sa apari in cautari, fara sa platesti nimic de fiecare data cand cineva da click pe site-ul tau?
Cu siguranta este un mare beneficiu, iar in acest articol vom vedea avantajele seo si de pozitionare in topul motoarelor de cautare.
1. Mai Mult Trafic Organic pe Site
In ziua de azi este esential pentru orice afacere din orice domeniu sa aiba un site de prezentare al produselor sau serviciilor oferite. Iar daca acest site nu este bine pozitionat in motoarele de cautare (SERPS), atunci potentialii clienti pur si simplu nu vor afla de acea companie. Astfel firma pierde clienti si pierde bani. Dar daca exista o pozitionare buna pe Google, atunci mai multi oameni afla de companie si apoi devin clienti fideli.
2. O Mai Buna Reputatie a Firmei
Poate ca un client a vazut o companie prin oras,... mai mult
Luni, 10 Iunie 2019, ora 15:26
Mediul online aduce laolalta un numar extrem de mare de persoane, insa pentru ca mesajul tau sa atinga tot mai multi utilizatori este nevoie de folosirea unor tehnici specifice de promovare in mediul online.
Eficacitatea receptionarii mesajului, precum si targetarea sunt principalii indicatori ai unei campanii de promovare online de succes si influenteaza in mod direct rata de raspuns.
Acesta este principalul motiv pentru care ai nevoie de o echipa de specialsti care sa se ocupe de activitatea de promovare in mediul online.
De ce nu este indicat sa imi realizez singur campaniile de promovare online?
Promovarea in mediul online folosind tehnici SEO presupune cunostinte specifice si o analiza detaliata a pietei, precum si a criteriilor de indexare folosite de motoarele de cautare.
Fara o cunoastere aprofundata a acestor elemente campaniile de promovare online nu se pot bucura de acelasi succes si eficacitate. Iata cateva aspecte pe care un specialist in comunicarea online le foloseste pentru a da eficienta campaniilor tale:
constructia mesajului. Indexarea paginilor de catre motoarele de cautare se realizeaza pe baza unor criterii ce tin de continut. Astfel, este nevoie de SEO pentru a atinge acele criterii. Textul trebuie sa fie construit intr-un mod specific pentru a fi indexat de motoarele de cautare, sa contina cuvinte cheie intr-un procent minim, sa fie o sursa de incredere din punctul de vedere al informatiei si sa respecte normele de redactare... mai mult
Joi, 29 Noiembrie 2018, ora 01:07
Traficul este un factor care antreneaza succesul afacerilor online. Exista doua importante modalitati prin care se poate obtine promovarea unui business, insa intrebarea este cum o alegem pe cea potrivita pentru specificul afacerii. In timp ce SEO reprezinta optimizarea in motorul de cautare, Adwords inseamna plasarea de anunturi. Desi scopul lor final este acelasi, acestea sunt concepte distincte care necesita diferite tehnici si metodologii.
Optimizarea SEO versus AdWords - de partea careia se afla profitul?
Ambele sunt metode eficiente de a conduce vizitatorii pe un site, dar o metoda poate functiona foarte bine pentru anumite business-uri, in timp ce prin intermediul celeilalte puteti intampina dificultati de a genera trafic in aceeasi situatie. Pentru a reusi cu oricare dintre metode sau cu amandoua, trebuie sa stiti ca fiecare impune propriile puncte forte si limitari.
Cand este cel mai bine sa mizati pe serviciile de optimizare SEO?
SEO este un proces de lunga durata care vizeaza propulsarea unui site web in prima pagina a motoarelor de cautare. SEO este foarte important pentru afacerile online, deoarece statisticile arata ca 80% din traficul lunar adiacent unui cuvant cheie este redirectionat spre rezultatele organice, nu spre anunturi. Deci, cand ar trebui sa utilizati optimizarea SEO?
Cand se doresc rezultate consecvente. Atat indexarea optima a magazinelor complexe, cat si urcarea in pozitiile din SERP au nevoie de mult timp. Cu toate acestea,... mai mult
Vineri, 09 Noiembrie 2018, ora 16:15
In 2016 prezenta online a devenit obligatorie pentru o afacere, deoarece internetul ofera expunere mai mare decat orice alta modalitate de promovare.
Pe langa vizibilitate, online-ul ofera alte avantaje importante, cum ar fi:
* targetarea exacta a potentialilor clienti
* monitorizarea comportamentului vizitatorilor
* publicitatea peste hotare
* atragerea de vizitatori interesati de produsele / serviciile pe care le oferiti, indiferent de momentul in care firma promovata si-a inceput activitatea
* economisirea sumei achitate lunar pentru chiria unui spatiu comercial
Majoritatea proprietarilor de afaceri din Romania si-au dezvoltat deja un site web, dar din pacate, demersul acestora s-a oprit in acel punct, din diferite motive.
Simpla realizare a unui site nu garanteaza vizitatori si nici vanzari. Facand o comparatie, este ca si cum ne-am astepta ca dupa ce infiintam un SRL si alegem un cod CAEN, clientii sa vina la sediul social pentru a achizitiona serviciile sau produsele noastre.
Site-urile care nu sunt promovate nu au vizitatori si drept urmare, nu aduc clienti. Dar prin ce metode de promovare online putem sa avem un site profitabil si sa beneficiem de aceasta piata imensa?
1 - Promovare prin intermediul motoarelor de cautare
Cel mai utilizat motor de cautare in Romania este Google, dar cum functioneaza acesta?
Atunci cand avem nevoie de servicii sau dorim sa cumparam produse, dorim sa ne informam in prealabil. In paginile de cautare Google... mai mult
Joi, 27 Octombrie 2016, ora 12:31
Majoritatea oamenilor supraestimeaza ce pot face intr-un an si subestimeaza ce pot face in 10 ani, spunea Bill Gates.
Multi antreprenori ar putea sa-l contrazica pe cel mai bogat om din America, mai ales atunci cand folosesc toate cele 365 de zile din an pentru a-si atinge scopul si a-si duce afacerea pe culmile succesului.
2016 ar putea fi un an de succes pentru business-ul tau. Da, intr-adevar, este posibil, daca iti stabilesti o strategie de marketing potrivita si o aplici corect.
Iata 5 tendinte in e-commerce, prezentate de iAgency, pe care trebuie sa le ai in vedere in conceperea strategiei de marketing pentru anul viitor, daca iti doresti ca brandul tau sa se dezvolte in 2016:
Optimizeaza-ti site-ul
Orice business, indiferent de cat de mic este, are nevoie de un site. Acesta trebuie sa contina informatiile de care clientii au nevoie, fie ca vorbim de fotografii, articole sau videoclipuri.
Odata ce ai creat un site, este esential ca acesta sa fie gasit de motoarele de cautare. 89% din consumatori folosesc motoarele de cautare pentru a se informa despre un produs, serviciu sau brand, inainte de a lua o decizie.
Pentru a profita de acest lucru, trebuie sa te asiguri ca site-ul tau este optimizat pentru motoarele de cautare (SEO).
Grija mare la varianta de mobil!
Aproape oricine are un smartphone in zilele noastre. In 2016, utilizatorii vor cauta produse si servicii mai mult de pe dispozitivele mobile, decat de pe desktop.
Din acest motiv... mai mult
Miercuri, 16 Decembrie 2015, ora 14:45
Anul trecut, romanii au facut cumparaturi online in valoare de 1,2 miliarde de euro, specialistii preconizand cifre mai mari anul acesta si, avand in vedere ca jumatate din populatia tarii noastre este conectata la internet, este evident ca prezenta online este tot mai importanta pentru o afacere.
De altfel, una dintre cele mai noi metode prin care o afacere se poate promova este optimizarea pentru motoarele de cautare - SEO (Search Engine Optimization).
Potrivit specialistilor SEO Riders, bazele unei bune vizbilitati online sunt optimizarea on-site, optimizarea off-page, brandingul si promovarea online, precum si monitorizarea evolutiilor expresiilor cheie precum si a update-urilor motoarelor de cautare.
Un site optimizat pentru motoarele de cautare va aparea printre primele rezultate atunci cand clientii vor cauta locul din care sa-si achizitioneze produsul sau serviciul dorit.
De aceea, odata ce o afacere are un site de prezentare sau un magazin online optimizat din ...citeste mai departe despre "De ce are nevoie o afacere online de SEO?" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 14 August 2015, ora 17:32
Primii vizitatori trebuie sa ajunga pe site-ul tau in mod natural, din motorul de cautare. In momentul in care observi interesul oamenilor pentru site-ul afacerii tale, abia atunci merita sa investesti in seo si marketing online.
Mara Ababei, Digital Consultant & Co-founder 57Studio iti explica de ce ai nevoie de un specialist in promovarea online, care sunt diferentele intre o campanie Google AdWords si o colaborare de promovare cu un alt site, dar si care sunt riscurile la care te expui cand incerci singur sa iti controlezi expunerea in online.
In plus, "pentru o persoana care vine din mediul de business, cunostintele de digital sunt prea tehnice si timpul folosit pentru intelegerea lor ar putea fi folosit mai eficient de antreprenor in a face ceea ce stie mai bine, sa-si creasca businessul", spune Mara Ababei, intr-un interviu acordat Business24.
Ababei este, de curand, si profesor in cadrul seminariilor de comunicare MarComm Pills, in cadrul carora impartaseste din cunostintele sale managerilor care vor sa faca mai multe pentru compania lor.
"Am ales sa particip la Marcomm Pills pentru ca imi place foarte mult ceea ce fac. A lucra cu companii, pentru a le creste businessul prin marketing de performanta, este o provocare plina de satisfactii.
Fac campanii de peste patru ani si simt ca a venit momentul de a da mai departe un pic din experienta dobandita", mai spune specialistul.
La ce nivel credeti ca se afla micile afaceri din Romania in ceea ce... mai mult
Luni, 07 Aprilie 2014, ora 14:32
SEO monitor, unul dintre principalii jucatori locali de pe piata de promovare pe motoarele de cautare, se numara printre numele mari din business care participa la evenimentul Internet & Mobile World 2012 ce va avea loc in perioada 19-21 septembrie la Romexpo.
SEO monitor isi propune sa informeze oamenii de afaceri cu privire la oportunitatile pe care le pot deschide in piata online printr-o investitie strategica in servicii de optimizare pe motoarele de cautare.
"Intr-o perioada in care cu greu mai putem discuta despre cresteri, mediul online ramane un segment privilegiat si nu este de mirare ca tot mai multe companii locale aleg sa isi extinda sau sa-si focuseze activitatea pe internet.
Dintre acestea, cu siguranta viitorul apartine celor care aleg azi sa trateze cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare, si in mod special in Google, ca pe o investitie strategica", a declarat Cosmin Negrescu, General Manager, SEO monitor.
Conform studiilor realizate recent de companie, a nu fi prezent in rezultatele Google nu inseamna doar pierderea unor potentiale comenzi, ci si pierderea definitiva a unui segment de clienti, aceasta in contextul in care costul de fidelizare al unui client este intotdeauna mai mic decat cel de achizitie a unui client nou.
"Promovarea pe motoarele de cautare - Search Engine Marketing-ul - are doua ramuri: generarea de trafic platit si generarea de trafic organic. Din experienta noastra utilizatorii obtinuti din trafic organic... mai mult
Marti, 11 Septembrie 2012, ora 17:59