Rezultatele din prima pagina Google primesc, in general, aproximativ 67,6% din click-uri. In plus, studiile facute de-a lungul timpului in privinta comportamentului internautilor au aratat ca 80% dintre acestia nu fac niciodata efortul de a frunzari si doua pagina daca produsul sau informatia cautata apare in primele 5 rezultate livrate.
Tocmai de aceea e foarte important ca, atunci cand ai un business online, sa investesti in SEO. In cele ce urmeaza iti prezentam si o scurta lista cu 5 indicatori ai faptului ca businessul tau online are nevoie de o campanie de SEO.
Site-ul are trafic modest
Unul dintre cele mai mari semne care indica spre necesitatea unei campanii de SEO este traficul site-ului. Fie ca site-ul tau a avut dintotdeauna un trafic modest, fie ca traficul modest este rezultatul unui declin pe care l-ai observat recent, o campanie de SEO este solutia ideala pentru a remedia oricare dintre aceste probleme.
Daca ai cunostinte de SEO si experienta in domeniu, te poti ocupa chiar tu de campanie si poti face, astfel, economii serioase. Insa, daca lucrurile stau invers, cel mai bine ar fi sa nu experimentezi pe propriul site si sa alegi sa lucrezi cu o agentie specializata, care sa te ajute sa ai rezultatele scontate.
Site-ul nu apare in cautari
Daca ai incercat sa cauti in Google diverse combinatii de cuvinte pe care le-ar putea cauta un posibil client si nu ai ajuns si la site-ul tau, atunci ai o mare problema. Asa cum aminteam si undeva mai sus,... mai mult
Joi, 12 Noiembrie 2020, ora 12:24
In SEO, ca in orice alta tehnica de marketing online, continutul este cel care poate face diferenta intre succes si insucces.
Altfel spus, cuvintele "care vand" reprezinta sufletul comertului / al promovarii in cazul oricarui brand. Acest aspect este valabil indiferent ca ne referim la mediul online sau la formele clasice de publicitate (radio, TV, campanii de brand awareness desfasurate stradal, materiale tipizate distribuite outdoor sau indoor etc.).
Puterea cuvantului este, in principal, cea care converteste potentialii clienti, transformandu-i in clienti efectivi si, eventual, fidelizandu-i. Un slogan cu rezonanta sau titlul atractiv al unei oferte poate capta atentia publicului tinta instantaneu.
Dar, pe langa textele de marketing, imaginile (statice sau dinamice) sunt si ele un element central al strategiei de promovare. O fotografie aleasa in mod inspirat, un material video relevant sau o melodie potrivita poate completa cu succes un text reusit, in functie de specificul campaniei.
In marketingul online, astfel de elemente sunt cunoscute sub denumirea de rich media. Conceptul desemneaza totalitatea elementelor multimedia care pot imbunatati promovarea pe Internet. Dintre acestea, video marketingul se pare ca este "pe val" la ora actuala mai mult ca oricand. In ultima vreme, "febra" TikTok-urilor sau a story-urilor de pe retelele de socializare precum Instagram si Facebook, printre altele, contribuie tot mai mult la setarea unui nou trend inclusiv in... mai mult
Miercuri, 16 Septembrie 2020, ora 11:50
Mesteri Locali - cum sa te promovezi in mediul digital daca esti meserias profesionist
Orice profesionist are nevoie de o foarte buna prezentare in mediul online. In acest sens, exista mai multe metode de a te face cunoscut.
Poti avea propriul site web, poti fi prezent pe retelele de socializare sau poti alege sa folosesti o platforma asa cum este Mesterilocali.ro.
Daca esti electrician autorizat, cea mai buna idee si solutie este aceea de a combina aceste metode pentru a te adresa unui numar cat mai mare de clienti. De asemenea, ar trebui sa iei in calcul diferentele intre propriul site web si prezenta pe o platforma asa cum este cea anterior mentionata.
Ai nevoie de un design excelent pentru site-uri web
Intrucat 97% dintre consumatori intra online pentru a gasi servicii locale, site-ul tau poate fi prima interactiune pe care clientul o are cu afacerea ta. Dar, nu este suficient sa ai doar un site web - 75% dintre oameni au tendinta de a judeca credibilitatea unei companii pe baza designului site-ului sau web si 48% spun ca este factorul principal in evaluarea credibilitatii.
O singura experienta neplacuta pe un site web face, de asemenea, sa ai cu 88% mai putine sanse ca respectiva persoana sa viziteze din nou site-ul tau. In acest sens, daca spre exemplu activezi ca instalator, Mesteri Locali listeaza pagina ta de instalator in cel mai bun mod posibil.
- Pagina ta web este vizibila - Cand spunem vizibila, ne referim la motoarele de cautare precum... mai mult
Joi, 10 Septembrie 2020, ora 11:38
Optimizarea pentru motoarele de cautare, cunoscuta mai bine ca SEO, a devenit o componenta vitala pentru site-uri si afacerile cu prezenta in online, daca vor sa se bucure de vizibilitate in rezultatele cautarilor online.
In Romania, Google este canalul pe care vrei sa te asiguri ca ai o vizibilitate ridicata, iar pentru a face acest lucru este obligatorie o optimizare facuta in mod corespunzator si de aceea este nevoie de specialisti.
Romania duce lipsa de specialisti in SEO, asa ca alegerea unui furnizor cu adevarat profesionist este o misiune dificila, mai ales pentru companiile care vor sa apeleze in premiera la astfel de servicii.
Ovidiu Joita, fondatorul JediSEO School, prima scoala de SEO din Romania, si iAgency, agentie de SEO din top 3 in Romania, ne ofera cele mai utile sfaturi in ceea ce priveste alegerea corecta a unui furnizor de SEO specializat.
"Activitatea de SEO din prezent se intersecteaza intr-o foarte mare masura cu marketingul online si, cu cat activezi in domeniul competitiv, cu atat strategia devine mai complexa si actiunile necesare atingerii rezultatelor genereaza un volum mai mare de munca.
Alegerea furnizorului pentru serviciile SEO este dificila in prezent, cand Google lucreaza constant la algoritmii sai de clasificare, introducand si elemente de inteligenta artificiala.
In prezent, majoritatea specialistilor SEO sunt depasiti de ultimele noutati ale algoritmilor Google, algoritmi ce au suferit modificari majore in 2014-2015... mai mult
Luni, 15 Iulie 2019, ora 11:20
Cum poate sa devina afacerea mea mai vizibila in Google? Cum pot aduce site-ul pe pozitii cat mai bune in rezultatele motoarelor de cautare? Cum pot obtine conversii mai multe? Toate aceste intrebari - si nu numai - ii framanta pe cei care detin business-uri in mediul online, si care cauta sa le obtina de la diverse agentii SEO care isi expun ofertele tot pe piata online-ului.
Pe cat de numeroase pot fi intrebarile, pe atat de complexe pot fi si raspunsurile la fiecare dintre ele. Situatia pare insa mult mai bine clarificata - in urma explicatiilor urmatoare, oferite de expertii de la E-Advertising, orice antreprenor poate sa obtina lamuririle necesare.
Toate problemele sesizate anterior au - se pare - o singura rezolvare: un audit SEO realizat "ca la carte", in cadrul caruia vor fi identificate aspecte diverse ce vor ajuta la:
Identificarea lipsurilor site-ului analizat;Cuantificarea resurselor ce trebuie alocate pentru obtinerea rezultatelor dorite;Gasirea strategiilor potrivite pentru a depasi competitorii;Identificarea tacticilor prin care poate fi marita vizibilitatea si numarul de conversii.
Probabil ca multi se intreaba ce presupune un audit SEO si de ce nu ar fi mai indicata alegerea directa a unei companii care ofera servicii de optimizare pentru motoarele de cautare.
O asemenea decizie poate fi regretata ulterior, intrucat exista numeroase aspecte ce trebuie avute in vedere si pe care nu orice agentie SEO le are in vedere, cel putin nu din randul... mai mult
Marti, 11 Decembrie 2018, ora 10:11
Promovarea online reprezinta solutia ideala pentru a va creste notorietatea si portofoliul de clienti cu un buget redus. O modalitate eficienta de promovare este reprezentata de SEO, tehnici prin site-ul este optimizat on page si off page pentru a ajunge pe prima pagina in Google.
Serviciile SEO sunt o importanta componenta a strategiei de marketing, deoarece acestea contribuie la cresterea gradului de vizibilitate al unui site in cadrul diverselor motoare de cautare, in special Google si contribuie semnificativ la cresterea traficului pe website si implicit a vanzarilor online. Clasarea unui site web pe prima pagina in Google va genera numeroase lead-uri materializate in vanzari.
Specialistii SEO utilizeaza tehnici testate prin care obtine o pozitionare cat mai buna in paginile de rezultate. Initial este necesar sa se realizeze un audit, prin care se identifice probleme site-ului. In cazul in care acesta este penalizat are nevoie de o strategie de SEO detox.
Este necesar sa intelegem comportamentul de cautare in functie de grupul tinta ales, sa ne cunoastem produsele sau serviciile oferite si sa facem o analiza a cuvintelor cheie relevante pentru ceea ce oferim.
Implementarea de servicii SEO aduce cu sine o serie de beneficii precum vizibilitatea sporita, credibilitate, noi colaborari profesionale si profit crescut pe termen lung.
Raportul cost-eficienta, este foarte bun deoarece prin aceasta metoda de promovare se targeteaza direct cererea, oamenii cand au... mai mult
Joi, 22 Decembrie 2016, ora 12:23
Afacerile online au cunoscut anul trecut o dezvoltare fara precedent. Tot mai multi dintre noi preferam sa facem cumparaturi online si tot mai multe business-uri apar in zona magazinelor virtuale. Daca te numeri printre cei care detin un magazin virtual si esti la inceput de drum, vei avea nevoie de optimizarea site-ului.
Tehnicile de optimizare (SEO) ale unui site te vor ajuta sa cresti traficul organic (din Google), iar un numar de vizitatori mai mare se traduce si intr-un venit mai mare pentru tine. Optimizarea onpage si offpage (SEO) si contractarea unei agentii care sa lucreze la imbunatatirea site-ului tau din acest punct de vedere reprezinta o investitie in afacerea ta, in numele ei si in prezenta ei online.
Daca inca nu te-ai familiarizat cu ce inseamna optimizarea unui site, este cazul sa te pui la curent deoarece este una dintre cele mai sigure cai pentru ca o afacere online sa fie cu adevarat de succes.
Optimizarea site-ului te aduce in primele rezultate ale ...citeste mai departe despre "Ai o afacere online la inceput de drum? Ai nevoie de optimizarea site-ului!" pe Ziare.com mai mult
Marti, 02 Februarie 2016, ora 10:00
1Anul trecut, romanii au facut cumparaturi online in valoare de 1,2 miliarde de euro, specialistii preconizand cifre mai mari anul acesta si, avand in vedere ca jumatate din populatia tarii noastre este conectata la internet, este evident ca prezenta online este tot mai importanta pentru o afacere.
De altfel, una dintre cele mai noi metode prin care o afacere se poate promova este optimizarea pentru motoarele de cautare - SEO (Search Engine Optimization).
Potrivit specialistilor SEO Riders, bazele unei bune vizbilitati online sunt optimizarea on-site, optimizarea off-page, brandingul si promovarea online, precum si monitorizarea evolutiilor expresiilor cheie precum si a update-urilor motoarelor de cautare.
Un site optimizat pentru motoarele de cautare va aparea printre primele rezultate atunci cand clientii vor cauta locul din care sa-si achizitioneze produsul sau serviciul dorit.
De aceea, odata ce o afacere are un site de prezentare sau un magazin online optimizat din ...citeste mai departe despre "De ce are nevoie o afacere online de SEO?" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 14 August 2015, ora 17:32
Un site are nevoie de optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO sau Search Engine Optimization) daca vrea sa fie competitiv si cea mai buna solutie este un specialist, care ofera servicii SEO profesionale.
Acest lucru este cu atat mai important cand este vorba de business - website-ul unei companii, al unui magazin online a unei afaceri, oricare ar fi ea, trebuie sa fie cat mai bine optimizat SEO ca sa fie in fata concurentei si a clientilor - ultimul aspect fiind cel mai important, pana la urma si motivul principal pentru care cineva s-a hotarat sa isi faca un site.
Mai jos sunt 5 elemente foarte importante ale oricarei campanii de optimizare pentru motoarele de cautare si care trebuie sa se regaseasca in serviciile SEO oferite de agentia sau expertul, care se va ocupa de optimizarea si promovarea site-ului tau:
1. Analiza cuvintelor cheie
Construirea de la 0 sau optimizarea SEO a unui site deja realizat incepe cu analiza cuvintelor cheie. Dar ce sunt cuvintele cheie, pana la urma? Sunt acele cuvinte pe care fiecare dintre noi le introducem in campul de cautare de pe pagina Google, atunci cand vrem sa aflam ceva.
Asadar, trebuie sa te gandesti care sunt acele cuvinte cheie pe care clientii le vor scrie in campul Google ca sa gaseasca afacerea ta. Alegerea cuvintelor cheie se face in functie de:
* relevanta pe care o au pentru afacerea tea - trebuie sa reflecte cat mai fidel specificul site-ului tau
* numarul de vizitatori pe care il pot aduce pe... mai mult
Vineri, 08 Mai 2015, ora 14:45