Afacerile romanesti care au decis deja sa isi extinda activitatea in mediul online resimt influenta puternica pe care motorul de cautare Google o are asupra vanzarilor.
Studiile recente arata ca 59% dintre cumparaturile efectuate online in Romania au inceput pe Google, cu o cercetare a ofertelor disponibile. Datorita acestui comportament al consumatorilor, a crescut si interesul retailerilor online pentru solutii de promovare pe Google, precum Pay-Per-Click (PPC) si Search Engine Optimization (SEO), acestea fiind de multe ori incluse in strategia de marketing online.
In acest context va fi organizat SEM Days, cel mai important eveniment dedicat solutiilor de SEO si PPC, ce va avea loc pe 18-19 septembrie. Cu aceasta ocazie, 300 de profesionisti in marketing si manageri de magazine online vin sa cunoasca specialisti SEM, locali si internationali, pentru a afla cum isi pot creste vizibilitatea in mediul online si, implicit, vanzarile.
METRO, un exemplu de succes in domeniul afacerilor online
METRO Cash & Carry Romania este unul dintre jucatorii care au tinut cont de tendintele din mediul online, lansand, in 2012, un portal de e-Commerce care se adreseaza companiilor: METRO Magazin Online. Intrarea pe noul canal a adus companiei o crestere atat la nivelul numarului de clienti, cat si la nivelul frecventei de cumparare.
"Obiectivul METRO este sa realizeze o comunicare integrata pe toate canalele de marketing (online+offline), care sa ofere clientului patru... mai mult
Joi, 12 Septembrie 2013, ora 11:10
Recunoscut la nivel international ca o autoritate in SEO, PPC si publicitate online, Brad Geddes, fondatorul Certified Knowledge si autorul celei mai avansate carti despre Google AdWords, vine in Bucuresti la SEM Days, unde va sustine workshop dedicat managerilor.
SEM Days, singurul eveniment de SEO si PPC dedicat managerilor, va reuni in perioada 18-19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri, c-level manageri.
Anul acesta sunt asteptati la eveniment 300 de manageri din companii medii si mari din Romania, alaturi de reprezentanti ai agentiilor de comunicare si publicitate. Evenimentul se va desfasura pe doua zile: prima zi este dedicata keynote-urilor si panel-urilor, iar cea de-a doua zi va cuprinde workshop-uri.
Agenda evenimentului a fost conceputa anul acesta astfel incat, lumea SEO si PPC sa devina mai accesibila managerilor si profesionistilor in marketing. De aceea, speakerii, prin temele abordate, vin cu know-how, solutii si studii de caz de actualitate. Printre titlurile din agenda se regasesc acum:
- Campanii integrate de digital marketing: SEO + Social Media + Content + PPC
- Viitorul PPC Marketingului
- Cum cresti radical rata de conversie prin SEO
- Cum planifici si masori campaniile de SEO si PPC
- Cum planifici bugetele pentru SEM si Social Media
La eveniment, alaturi de Brad Geddes, vor mai fi prezenti inca trei profesionisti de renume international:... mai mult
Miercuri, 21 August 2013, ora 11:45
Toate persoanele care se vor inscrie pana pe 31 iulie la SEM Days 2013, evenimentul de SEO si PPC dedicat managerilor, vor beneficia de o reducere de peste 30%, au anuntati organizatorii acestuia intr-un comunicat de presa.
Intre 18 si 19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri si c-level manageri se vor reuni pentru a lua parte la paneluri pe teme de SEO si PPC axate pe solutii, dar si pentru a participa la workshop-uri dedicate in special managerilor interesati de cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare.
Printre subiectele dezbatute de eveniment in acest an se numara:
- Cum eviti o criza de SEO la schimbarea website-ului?
- Online Reputation Management
- Cum sa cresti radical rata de conversie prin SEO?
- Cuvintele cheie care vand vs cuvintele cheie care influenteaza vanzarile
- Ce poti face in cazul in care ai fost penalizat de Google?
- Cum arata viitorul in Pay Per Click marketing?
- Cum estimam si masuram rezultatele campaniilor de SEO si PPC?
- Cum se integreaza SEM intr-o strategie de marketing?
La SEM Days, evenimentul dedicat interactiunii, vizibilitatii si vanzarilor online, sunt asteptati aproximativ 300 de participanti. Biletele sunt disponibile la http://www.semdays.ro, iar cei care le vor achizitional pana pe 31 iulie 2013 vor beneficia de reduceri de peste 30%. mai mult
Vineri, 19 Iulie 2013, ora 16:50