Fie ca este vorba de Neymar cu iubita lui, de un jucator german cu Angela Merkel in vestiar sau de spectatori care isi fac fotografii pe stadioane, 'selfie' este marea vedeta a Campionatului Mondial de Fotbal 2014, scrie marti AFP.
Cupa Mondiala de Fotbal din Brazilia este prima care se desfasoara in epoca masiva a smartphone-urilor, ce alimenteaza retelele de socializare cu milioane de imagini si mesaje. De la Mondialul de Fotbal din 2010 din Africa de Sud, numarul telefoanelor mobile cu acces la internet a crescut de peste patru ori, de la 800 de milioane la 2,5 miliarde, potrivit asociatiei GSMA, care reuneste operatorii de telefonie mobila din lume.
Moda 'selfie' a batut toate recordurile la CM din Brazilia, unde autoritatile apreciaza ca 3 milioane de brazilieni si 600.000 de straini asista la meciurile de pe stadioanele din cele 12 orase gazda.
"Este tentant pentru un om sa fie recunoscut, iar internetul este un puternic instrument de comunicare. In cazul +selfie+, nu este implicata nicio firma sau agentie de publicitate, ci omul insusi care comunica despre el", a declarat pentru AFP Rosa Maria Farah de la Centrul de cercetari psihologice al Universitatii catolice din Sao Paulo.
Neymar, 22 de ani, atacantul vedeta al selectionatei braziliene si idolul a milioane de adolescente din Brazilia, da adesea vesti despre viata lui privata pe retelele de socializare. Fotografia postata de el dupa meciul de deschidere Brazilia-Croatia din 12 iunie, ziua Sfantului... mai mult
Marti, 01 Iulie 2014, ora 13:35