Leadership-ul nu este un joc cu suma nula. Leadership-ul este o arta, un exercitiu de vointa si, de ce nu, un pariu cu tine insuti pentru a aduce la viata un potential favorabil, chiar si in situatiile cele mai dificile. Nu este despre "uitati-va la mine si luati aminte", ci despre construirea impreuna a viitorului dorit.
Este despre responsabilitate si curaj in asumarea rezultatelor, este despre respectul fata de oameni, fata de echipa cu care traversezi momentele dificile sau din viata unei organizatii.
Responsabilizarea angajatilor prin self-leadership
Cand vine vorba despre modelele de leadership din companii, o directie tot mai clara este responsabilizarea fiecarui angajat pe fiecare nivel ierarhic prin self-leadership. Tranzitia la o organizatie a viitorului se face prin incurajarea initiativei si mecanismelor de auto-reglare in toata compania.
Cu alte cuvinte cedarea treptata a controlului la fiecare nivel de conducere si preluarea unor responsabiltiati, in mod relevant de fiecare angajat in parte, la celelalte niveluri ierarhice. Numai ca aceste intentii sunt este usor de spus, greu de implementat.
Depasirea promovarilor bazate pe conformitate
Fiecare nou pas in cariera pune angajatul intr-un nou context. Ori de cate ori schimba angajatorul, noul angajament presupune subordonare fata de noua conducere, loialitate si uneori sacrificii in schimbul securitatii locului de munca, recunoasterii profesionale si recompenselor tangibile si intangibile.... mai mult
Marti, 24 Iulie 2018, ora 10:25
Carrefour Romania, primul retailer care pune la dispozitia clientilor un sistem integrat de scanare si plata a produselor, "Casa ta - Self Service", il extinde luna luna aceasta in alte 3 hipermarketuri - Sibiu, Cluj si Iasi Felicia.
Odata cu aceste noi lansari, grupul ajunge la un numar de 8 unitati nationale, alaturi de hipermarketurile Baneasa, Brasov, Timisoara, Ramnicu Valcea si Market Promenada, proiect pilot la nivel de supermarket.
Carrefour inoveaza constant, mereu atent la comportamentul in continua schimbare al clientilor sai.
Astfel, urmarind planul strategic anuntat la inceputul anului, compania propune consumatorilor sai din Sibiu, Cluj si Iasi, o noua experienta in hipermarket, una care le permita sa faca cumparaturi mai rapid si care le ofere posibilitatea sa experimenteze avantajele tehnologiei, prin cei doi pasi automatizati, scanare si plata cumparaturilor.
"Continuam activitatea de modernizare a hipermarketurilor noastre si ne concentram atentia pe calitatea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri si pe inovatie.
Ne dorim sa oferim multiple instrumente de plata, pentru o experinta cat mai buna la cumparaturi, punandu-le la dispozitie tehnologii de ultima generatie in retail.
Casele de marcat Self Check-out folosesc avantajele tehnologiei, clientii avand posibilitatea de a scana si plati singuri produsele.
Mai mult, plata se poate realiza atat cu cardul cat si prin aplicatia mobila Carrefour Pay, disponibila gratuit in... mai mult
Miercuri, 14 Februarie 2018, ora 13:38
A aparut primul Open Social PhotoBooth din Romania: Photosnacks.ro, un serviciu de fotografie de eveniment, care aduce tehnologia la petrecere si este totodata o noua metoda de marketing pentru companii.
Fotografiile facute de invitati ajung instant pe Facebook si Instagram, doua din cele mai folosite retele de socializare din tara, unde genereaza sute de share-uri si like-uri.
Este vorba de Social Photo Booth, o cabina foto deschisa cu un software adus pentru prima data in Romania de PhotoSnacks.ro.
Photo Booth-ul este usor de folosit de orice invitat cu ajutorul unui touch-screen, si se poate integra cu paginile de social media ale organizatorului, pe care posteaza instant galerii cu fotografiile de la eveniment.
"PhotoSnacks este o solutie eficienta pentru companiile care vor sa ofere o noua experienta foto-video distractiva invitatilor, dar care vor in acelasi timp vor sa transmita un mesaj.
Este un mod eficient de marketing din punct de vedere al costurilor, si complet neintruziv, pentru ca oamenii aleg bucurosi sa impartaseasca imaginile si videourile de la petrecere pe retelele lor sociale si sa se identifice in acele poze.
Suntem un photo booth care face mai mult decat fotografii - un instrument de promovare si social sharing pentru branduri si companii", sustine Dana Minca (foto), co-fondator.
Photo Booth-ul este popular mai ales in randul celor care organizeaza petreceri de promovare si evenimente de publicitate, lansari de produse si... mai mult
Joi, 24 Decembrie 2015, ora 00:00
1Romania a inregistrat o crestere de 6% in utilizarea serviciilor de internet banking in ultimii patru ani, castigand 4 puncte procentuale, din 2010, cand cresterea anuala era de doar 2%, potrivit unei cercetari realizate de Erste Group Bank, in tarile din Europa Centrala si de Est unde grupul austriac are sucursale.
In regiune, Austria a inregistrat o crestere de 55%, in 2013, fata de 35% in 2010, Slovacia 45%, fata de 28% in 2010, Ungaria 27%, fata de 12% in 2010, Cehia 62%, fata de 38% in urma cu patru ani, Croatia 17%, fata de 13% in 2010,potrivit Agerpres
Potrivit cercetarii, la 31 iulie 2014, gradul de utilizare a canalelor digitale era de 18%, dintr-un total de 90% de utilizatori de servicii bancare aflati in relatie cu o sucursala bancara.
Dintre clientii bancilor care au folosit sistemele digitale, 14% au utilizat internet bankingul de pe computerul personal sau laptop, 6% de pe smartphone sau tableta prin browsere dedicate, 8% au accesat serviciile prin internet banking, smartphone sau tableta, folosind aplicatiile bancii, iar 2% prin email, cu ajutorul consilierilor de clientela.
Clientii care au ales zona de self-service in sucursale au fost in proportie de 70%, cei care au utilizat numerarul la ghiseu au reprezentat 63%, iar in proportie de 20% au apelat la consilierul personal din sucursala pentru operatiuni. mai mult
Miercuri, 20 August 2014, ora 12:39
Floria.ro, floraria online numarul 1 in Romania, a implementat recent plata buchetelor la terminale self service, prin parteneriatul incheiat cu ZebraPay.
Astfel, buchetele de flori comandate prin Floria.ro pot fi achitate la unul dintre cele peste 730 de terminale ZebraPay din Romania, iar Floria.ro devine singura florarie online din Romania care pune la dispozitia clientilor aceasta optiune de plata.
ZebraPay este cel mai mare operator local de terminale de acest tip, fiind prezent in peste 150 de localitati din tara, in retele de magazine precum Carrefour, Diverta, Kaufland, Billa, Auchan sau Socar, centre comerciale, piete, universitati si magazine de proximitate.
"Acordul cu Floria este un pas firesc si in concordanta cu politica noastra de diversificare continua a portofoliului de servicii puse la dispozitia clientilor ZebraPay.
De acum, nici persoanele reticente la utilizarea serviciilor de plata cu cardul bancar nu vor mai avea o scuza, avand posibilitatea de a face surprize placute doamnelor si domnisoarelor, comandand flori si platind oricand in numerar la unul din terminalele noastre.
Dupa plasarea comenzii pe site-ul Floria.ro, prin 3 pasi simpli finalizeaza plata cu numerar la cel mai apropiat terminal ZebraPay si in maxim 2 ore buchetul de flori comandat ajunge la fericitul destinatar", declara Adrian Badea, CEO ZebraPay.
"Experienta Floria.ro, acumulata in cei aproape 4 ani de la infiintare, arata ca un proces simplu si rapid de... mai mult
Luni, 30 Iunie 2014, ora 17:54
1Un "selfie" cu Barack Obama, in care presedintele apare alaturi de un cunoscut jucator de baseball care a semnat un contract cu marca de telefoane a carui aparat a fost folosit pentru realizarea fotografiei, a provocat nemultumire la Casa Alba.
"In general, Casa Alba se opune utilizarii imaginii presedintelui in scopuri comerciale", a comentat purtatorul sau de cuvant, Jay Carney. "Ne opunem si in acest caz", a adaugat el, sugerand ca serviciul juridic al Casei Albe s-a autosesizat, informeaza Mediafax.
Acest "selfie" a fost facut cu un telefon Samsung
Barack Obama a primit marti, la Casa Alba, echipa de baseball din Boston, Red Sox, castigatoarea campionatului in anul trecut. Cu aceasta ocazie, presedintele american si David "Big Papi" Ortiz, vedeta echipei, s-au pozat cu un smartphone, zambind, umar la umar, iar acesta din urma a postat imediat fotografia "selfie" pe contul sau Twitter.
Marca Samsung, care recent a semnat un contract cu David Ortiz, potrivit Sport Business Journal, s-a felicitat intr-un comunicat ca acest "selfie" a fost facut cu un aparat de-al sau.
Joi, aceasta fotografie "selfie" a fost preluata de peste 40.000 de ori pe Twitter.
La sfarsitul anului 2011, Casa Alba a anuntat ca dezaproba utilizarea in scop comercial a imaginii presedintelui Statelor Unite, dupa ce o marca de imbracaminte italiana a folosit un montaj de fotografii cu Barack Obama. mai mult
Vineri, 04 Aprilie 2014, ora 09:31