Turismul va reveni cel mai tarziu in 2022 la nivelul inregistrat inaintea izbucnirii pandemiei de coronavirus (COVID-19), iar vacantele europene se vor relua in iulie, a afirmat Fritz Joussen,
Industria aviatica din Europa resimte inca socul prabusirii companiilor Air Berlin si Alitalia, al caror actionar majoritar, Etihad, a renuntat sa mai sustina financiar cele doua firme.
Cinci companii de transport aerian din Europa au lasat deoparte rivalitatea si au cerut Comisiei Europene sa intervina pentru a stimula competitia in sector.
Aderarea Croatiei la Uniunea Europeana la i iulie a.c. va lovi dur intreprinderile publice ale tarii, unde este prevazuta suprimarea a circa 10.000 de posturi pana in 2015, dar unele companii private
Aeroporturile regionale si ajutoarele de stat pentru operatorii low cost vor fi din nou luate in discutie de Comisia Europeana si autoritatile romane.
In pofida falimentului a mai mult de 50 de companii aeriene raportate incepand cu anul 2000, inca nu exista un mecanism de protectie a consumatorilor in situatia unor asemenea evenimente, se arata
British Airways a reinnoit negocierile de preluare a Iberia, saptamana trecuta, dupa ce anul trecut discutiile esuasera. Din cauza costurilor tot mai mari, firmele din sector vor reduce in
BCR: profit de 90 mil. euro in patru luni * Tender SA negociaza vanzarea Ardaf * Romanii, firmele si miliardul * Unora le place Vintu * Vanzarile de electrocasnice, in cadere libera * Investitorii
Un european din trei care isi rezerva on-line bilete de avion este inselat de operatori. Majoritatea companiilor aeriene luate in vizor de Comisia Europeana activeaza si in Romania.
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite