"La ce te gandesti?" - este intrebarea care te intampina de fiecare data cand accesezi fluxul de noutati de pe Facebook. Dar e posibil ca acest lucru sa devina istorie, caci fondatorul retelei de socializare, Mark Zuckerberg, a oferit un indiciu despre o posibila disparitie a news feed-ului.
Omul de afaceri a vorbit, miercuri, despre schimbarile care au loc in ceea ce priveste modul in care utilizatorii consuma social media, in cadrul prezentarii rezultatelor companiei din trimestrul al patrulea.
Iar un comentariu a atras atentia in mod special, scrie Business Insider.
"Credem ca functia Stories este pe cale sa intreaca postarile din news feed si sa devina cel mai folosit mod in care oamenii impartasesc lucruri pe aplicatiile de socializare", a spus Zuckerberg.
In ultimul deceniu, sa dai scroll pe news feed - unde se gaseste o colectie de fotografii, clipuri, comentarii si linkuri postate si distribuite pe Facebook - a devenit o interactiune de baza a utilizatorilor cu platforma Facebook. A ajuns la fel de familiar ca tastatura.
Iar in ciuda schimbarilor legate de algoritmii care decid ce postari apar in aceasta lista, ideea de baza din spatele news feed-ul nu s-a schimbat.
In schimb, treaba cu Stories sta putin altfel. Aceasta functie reprezinta un format mai nou pentru distribuirea cu prietenii de pe retelele sociale ale fotografiilor si clipurilor. De obicei, ceea ce publici prin Stories dispare in decurs de 24 de ore, dar exista si posibilitatea ca sa... mai mult
Vineri, 02 Februarie 2018, ora 07:57
Facebook va incepe sa prioritizeze stirile din surse locale care apar in news feed-ul utilizatorilor.
Gigantul media a anuntat, marti, ca pe langa eforturile de a selecta postarile prietenilor sau ale membrilor de familie - considerate de "inalta calitate" - si a le aduce in fata, site-ul va incerca sa faca acelasi lucru cu stirile locale.
Noua caracteristica va aduce in varful news feed-ului stiri care sunt accesate de utilizatori dintr-o anumita zona geografica (restransa) si continut prioritizat in functie de ce publicatii citesc sau distribuie utilizatorii, potrivit Tech Crunch.
Schimbarea a fost anuntata pe Facebook chiar de Mark Zuckerberg, care a spus ca se lucreaza la o serie de actualizari pentru ca news feed-ul utilizatorilor sa contina stiri de calitate si de incredere.
"Saptamana trecuta am facut o actualizare pentru a afisa mai multe stiri din surse care sunt in general de incredere in comunitatea noastra. Astazi, urmatoarea noastra actualizare este promovarea stirilor din surse locale", a scris Zuckerberg.
Prima oara, update-ul aplicatiei va fi disponibil in SUA.
"Toata aceasta munca este depusa pentru a reduce continutul de stiri false, informatii gresite, clickbait-uri si senzationalism", se mai arata in postare.
Citeste si:
Facebook isi invata utilizatorii cum sa isi protejeze mai eficient intimitatea onlineUtilizatorii observa deja schimbarile majore facute de Facebook: Nu ma pot obisnui, ma asteptam la un echilibruZuckerberg:... mai mult
Marti, 30 Ianuarie 2018, ora 09:29
Te-ai saturat sa vezi pe Facebook o multime de stiri si de postari de la paginile pe care le urmaresti? Atunci te vei bucura sa afli ca reteaua sociala face o schimbare de algoritm, astfel incat in News Feed iti vor aparea cu prioritate postarile prietenilor.
Decizia este in contrast cu ceea ce s-a intamplat in ultima vreme, avand in vedere ca Facebook a promovat mai mult postarile paginilor si continutul video.
Reprezentantii retelei sociale sustin ca au facut mai multe sondaje, iar utilizatorii au precizat ca isi doresc sa vada mai mult continut de la prieteni, transmite BBC.
In consecinta, compania va modifica in acest sens algoritmul folosit pentru afisarea postarilor in News Feed.
Afla si cum poti posta pe Facebook fotografii la 360 de grade
"E posibil ca unele pagini sa ...citeste mai departe despre "Facebook face o schimbare importanta: Ce postari iti vor aparea mai des in flux de-acum incolo" pe Ziare.com mai mult
Joi, 30 Iunie 2016, ora 10:46
Facebook a dezvaluit recent ca a modificat din nou algoritmul privind postarile care apar in News Feed, pentru a lua in calcul si timpul pe care oamenii il petrec pe anumite postari, chiar daca nu dau click pe acestea.
Pana acum, ceea ce vedeau utilizatorii in fluxul de stiri era influentat de actiunile lor directe: atunci cand dadeau click, like sau comentau la anumite postari, Facebook plasa in ...citeste mai departe despre "Facebook face o noua schimbare: Ce se intampla daca te uiti mai mult la o poza" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 14 Iunie 2015, ora 09:45
Facebook a anuntat, joi, un redesign substantial al News Feed-ului, prima pagina pe care utilizatorii o vad cand acceseaza reteaua sociala.
Mark Zuckerberg a descris News Feed-ul ca un "ziar personalizat" care este mult mai vizual si care permite utilizatorilor sa-si aleaga subiectele de care sunt cei mai interesati. Imaginile si linkurile catre articole sunt mai mari, pagina fiind mai usor de vizionat de pe dispozitivele mobile, potrivit New York Times.
Click aici pentru a incerca noul News Feed al Facebook
"Acest design reflecta evolutia News Feed-ului", a spus Mark Zuckerberg in cadrul unei conferinte de presa la sediul companiei, in Silicon Valley.
Redesign-ul Facebook nu schimba cu nimic algoritmul prin intermediul caruia Facebook afiseaza utilizatorilor ce se intampla in News Feed.
Utilizatorii vor putea sa-si personalizeze News Feed-ul in functie de subiectele de care sunt interesati, unul pentru muzica, altul pentru fotografii, altul pentru persoanele, celebritatile sau brandurile urmarite. Acest lucru rezolva o problema pe care au ridicata publicitarii si producatorii de continut: in vechiul sistem era dificil pentru urmatori (followers) sa vada tot ceea ce postau companiile.
Reproiectarea News Feed-ului a fost inspirata de catre ubicuitatea telefoanelor mobile, in mod particular de modul facil prin care se pot face si publica fotografiile online. Mark Zuckerberg a spus ca jumatate din articolele din News Feed sunt fotografii, in crestere cu... mai mult
Vineri, 08 Martie 2013, ora 09:03
Reprezentantii companiei Facebook au trimis saptamana trecuta catre presa din Statele Unite o invitatie pentru un eveniment care va avea loc in data de 7 martie, unde se promite "o noua versiune actualizata a news feed-ului Facebook".
"Vino sa vezi noua infatisare a News Feed", scrie in invitatie, potrivit PCMag.com.
News Feed este fluxul cu actualizarile prietenilor. Acesta a evoluta de la o simpla descriere a utilizatorilor la un flux in timp real cu activitatile prietenilor.
Conceptul de News Feed in timp real a fost introdus de Facebook in 2009.
In septembrie 2011, Facebook a introdus conceptul de ticker, care permitea un flux in timp real despre absolut toate activitatile prietenilor in retea: comentarii, like-uri etc. Acesta apare in partea dreapta a paginii personale de Facebook.
Intre timp, News Feed-ul s-a transformat intr-un flux de noutati care poate fi personalizat de catre utilizatori, in functie de doua criterii "Most Recent" si "Top Stories" (cele mai recente noutati si cele mai importante noutati, in functie de popularitatea lor).
Ultimul eveniment organizat de Facebook a dezvaluit motorul de cautare in reteaua sociala, Graph Search. mai mult
Duminica, 03 Martie 2013, ora 15:28