Si in 2019, Schaeffler Romania a continuat seria de programe educationale, dedicate elevilor, si studentilor si nu numai, din comunitatea brasoveana. In anul ce s-a incheiat au trecut pragul companiei mai bine de 1000 de participanti, care au petrecut cumulat mai bine de 3000 de ore in cadrul programelor educationale si activitatilor de dezvoltare profesionala, oferite de Schaeffler Romania.
Tinerii au nevoie de exemple si sanse de a se dezvolta si de oameni care sa creada in ei si ideile lor. Pornind de aici, Schaeffler Romania a inteles contextul actual al noii generatii si a venit in intampinarea acesteia, prin oportunitati tot mai diverse si mai atractive, care sa-i incurajeze in a-si urma visul, fie el legat de constructia unei masini, de conceperea si producerea anumitor componente sau de cum se conduce o echipa.
In acest sens, Schaeffler Romania ofera elevilor, studentilor, absolventilor si tinerilor debutanti in cariera cadrul necesar dezvoltarii in domeniul in care studiaza. Acestia pot lua parte in functie de nivelul de studii la diverse programe:
Programe dedicate elevilor
Practica la Schaeffler pentru elevii Campus Tehnic Brasov - s-a nascut din dorinta de a promova meseriile, prin extinderea colaborarii cu doua scoli de renume din Brasov: Scoala Profesionala Germana Kronstadt, prima scoala vocationala in sistem dual din Romania, si Colegiul Tehnic Energetic Remus Radulet.
In anul scolar 2018-2019, din elevii inscrisi in cei 3 ani de studii, 300... mai mult
Marti, 28 Ianuarie 2020, ora 10:30
Vodafone Romania, OMV Petrom si Banca Transilvania ocupa primele trei pozitii in topul celor mai buni angajatori din Romania, fiind printre cele mai apreciate companii de catre angajati.
Vodafone a urcat 9 pozitii in clasament, ajungand astfel pe primul loc in topul celor mai apreciati angajatori din Romania. Fata de 2017, IT-ul a pierdut teren in fata companiilor financiare, care au ajuns din nou in topul preferintelor angajatilor. Banca Transilvania a cunoscut o ascensiune remarcabila ajungand pe locul trei in topul angajatorilor, pozitie ocupata anul trecut de Orange Romania, conform clasamentului realizat de BestJobs.
Pe urmatoarele locuri se situeaza Auchan, Emag, Arvato Services, ING Bank, MAPN, Altex, INCAS, Kromberg & Schubert Romania, Carrefour Romania, BRD Societe Generale, Nestle, Schaeffler Romania, Michelin Romania, British American Tobacco, IBM, Robert Bosch Romania si Orange Romania.
Topul a fost realizat in baza evaluarilor a peste 100.000 de angajati ai companiilor listate pe portalul de recrutare. Topul BestJobs claseaza angajatorii in functie de evaluarile propriilor angajati. Astfel, angajatii romani au acordat note de la 1 (nivel minim de satisfactie) la 5 (nivel maxim de satisfactie) companiilor pentru care lucreaza, iar criteriile de votare au luat in calcul gradul de satisfactie la locul de munca, posibilitatea ca angajatul sa recomande unui apropiat sa se angajeze in cadrul companiei, precum si dorinta angajatului de a-si schimba jobul in... mai mult
Marti, 18 Decembrie 2018, ora 20:14
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat sustine ca societati germane precum producatorul auto Volkswagen si producatorul de turbine eoliene Enercon sunt interesate sa demareze business-uri sau sa dezvolte parteneriate in Romania, iar alte companii precum Schaeffler si Rittal "vor sa isi extinda amprenta investitionala".
"Firmele germane prezente in Romania sunt preponderent angrenate in activitati de productie si de R&D, strategiile de dezvoltare a acestora fiind convergente cu masurile Guvernului de reindustrializare a Romaniei, accentuand tranzitia de la exportul de resurse prime la exportul de produse cu valoare adaugata mare", a spus ministrul pentru Mediul de Afaceri, Alexandru Petrescu, citat intr-un comunicat.
Ministrul a vizitat joi standurile companiilor romanesti la Targul de la Hanovra, Hanovra Messe, unul dintre evenimentele de mare anvergura la nivel mondial din domeniul tehnologiei industriale.
"Imi doresc pentru anii viitori o prezenta mai consistenta la acest eveniment a companiilor romanesti din mai multe sectoare, pentru ca Hanover Messe este locul in care firmele producatoare de tehnologii de varf din intreaga lume se intalnesc si se conecteaza. De asemenea, o participare mai numeroasa la Hanover Messe reprezinta si o modalitate prin care putem creste contributia Romaniei in valoarea totala a importurilor germane, de la 1,26% la 3%", a afirmat Petrescu.
Romania este un participant traditional la targul Hannover Messe,... mai mult
Miercuri, 26 Aprilie 2017, ora 23:00
Aproximativ 200 de companii sunt asteptate la editia de toamna a Targului de Cariere (TdC), eveniment care va avea loc in Brasov, Chisinau, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu si Tirgu-Mures.
Companiile au vacante cateva mii de locuri de munca, oportunitati de internship si stagii de practica, iar o parte dintre ele sunt deja anuntate pe site-ul oficial www.targuldecariere.ro.
Recrutarea, o prioritate tot mai mare pentru companii
Potrivit statisticilor realizate in urma celor 100 de editii de pana acum ale Targului de Cariere, cele mai multe companii sunt interesate, pe langa recrutarea efectiva, sa isi dezvolte un brand de angajator puternic in randul tinerilor: 97% dintre reprezentantii lor au declarat ca doresc sa revina la editiile viitoare, in timp ce 94% declara ca recomanda TdC ca solutie de recrutare si employer branding.
Exista si cazuri in care companiile aleg sa faca la pachet angajarile, tocmai pentru ca in felul acesta pot sa gandeasca mai organizat recrutarile. Printre cei care vor bifa lista de prezenta la TdC in octombrie si noiembrie 2015 se numara: Arvato Bertelsmann, Bombardier, Bosch, CIE Matricon, Competence Call Center, DB Schenker, Delphi, Office Depot, Preh, Renault, Schaeffler, Stefanini si Sykes.
Profilul candidatului TdC
Cei mai multi participanti la TdC care isi cauta un loc de munca sunt studenti, peste 59,70%, urmati de absolventi de facultate - 23,05% si de absolventi de master: 10,38%. Cei mai putini sunt cei care au finalizat... mai mult
Luni, 14 Septembrie 2015, ora 15:11
Investitiile straine ca aport la capitalul social al firmelor inregistrate in Romania au totalizat in primele trei luni circa 1,1 miliarde de euro, in scadere cu 20% fata de perioada similara a anului trecut, cand fluxul de capital a fost de 1,39 miliarde de euro.In luna martie 2009, companiile mama au investit in firmele din Romania aproape 230 de milioane de euro, aproape dublul valorii de 125 milioane de euro infuzata in aceeasi luna din 2008, dar jumatate din capitalul subscris in luna precedenta din 2009, potrivit datelor Registrului Comertului, conform Mediafax.
Capitalul subscris in luna februarie s-a ridicat la 446 milioane de euro.
Printre domeniile in care firmele din Romania au atras fonduri in primul trimestru se numara constructii de masini si componente auto, asigurari, bancar, farmaceutic, retail, siderurgie si dezvoltare imobiliara.
In industria constructoare de masini si componente auto s-au investit peste 330 de milioane de euro, in timp ce la banci au fost subscrise fonduri de peste 134 milioane de euro, iar la firmele de asigurari si administrare a fondurilor de pensii private 122,4 milioane de euro.
Firmele de retail au investit 91,4 milioane de euro in subsidiarele din Romania, iar cele de dezvoltare imobiliara aproape 61 milioane de euro.
In topul celor mai mari subscrieri pe prima pozitie se afla constructorul american de masini Ford, care a realizat in ianuarie o infuzie de capital de peste 200 de milioane de euro la uzina de la Craiova.
Pe locul... mai mult
Miercuri, 06 Mai 2009, ora 17:00