Dupa ce a inregistrat o scadere a vanzarilor de telefoane inteligente si se confrunta cu iminenta schimbare a generatiilor din managementul de top, concernul Samsung Electronics trebuie sa se reinventeze, sa fie mai inovativ, dar sa nu-si piarda rigoarea si obiectivele care l-au facut o putere la nivel mondial.
Vara aceasta, compania a incercat sa faca mediul de lucru din campusul sau de la sud de Seul mai prietenos si mai creativ. Astfel, programul de lucru a devenit mult mai flexibil, iar femeile angajate isi pot lua concediu de maternitate fara sa mai fie preocupate de siguranta locului de munca, conform Reuters.
Conglomeratul incearca, de asemenea, sa isi schimbe valorile culturale din propria tara prin reducerea unor excese des intalnite in corporatiile din Coreea de Sud, compania eliminand noptile pierdute in partidele obligatorii de consum de alcool.
"Serile companiei au devenit 1-1-9: un singur tip de alcool, un singur loc si numai pana la ora 9 seara", a spus un angajat al Samsung cu o vechime de opt ani in firma. "Tineri nu mai sunt obligati sa ramana, iar seniorii vor fi atenti sa nu isi supere subordonatii", a mai spus acesta, care a dorit sa ramana anonim.
Samsung a inregistrat o scadere neasteptata a veniturilor in al doilea trimestru al anului, ca urmare a reducerii cotei pe piata smartphone si nu are, inca, un plan care sa elimine aceste probleme. Presedintele companiei, Lee Kun-hee, in varsta de 72 de ani, care a redefinit termenul "criza... mai mult
Joi, 07 August 2014, ora 12:36
Samsung si Hyundai si-au avertizat, luni, angajatii ca urmeaza un an dificil pentru mediul de afaceri, in contextul incetinirii cresterii economice. Fie ca au facut-o prin viu grai, fie prin scrisori, ambele companii si-au exprimat teama pentru ceea ce urmeaza, prin intermediul unor discursuri de inceput de an, tinute de directorii generali.
Exportatorii din Coreea de Sud, cea de-a patra economie a Asiei dupa marime, nu s-au confruntat cu probleme foarte mari in perioada in care moneda won s-a depreciat insa se ingrijoreaza tot mai tare. Motivul: cererea in scadere pentru autoturismele, echipamentele electronice si navele produse in tara, scrie Financial Times.
Samsung Electronics a depasit Apple in topul celor mai mari producatori de smartphone in trimestrul trei, insa productia sa de cipuri si ecrane a fost afectata de scaderea preturilor. In plus, noile domenii catre care se indreapta, precum tehnologia LED sau celulele solare, par sa inainteze foarte greu.
Competitia este cea mai mare amenintare pentru compania sud coreeana: Nokia isi lanseaza smartphone-urile pe baza de Windows, iar Motorola si LG Electronics castiga tot mai mult din cota de piata cu noile lor produse.
Lee Kun-hee, CEO Samsung Electronics le-a cerut angajatilor sai sa fie mult mai deschisi spre inovatie in 2012, chiar daca se asteapta deja ca vanzarile din 2011 sa depaseasca recordul de 133,7 miliarde de euro in 2010.
"Anul acesta, incetinirea cresterii economice va persista iar... mai mult
Marti, 03 Ianuarie 2012, ora 08:30