Berea este unul dintre cele mai populare "alimente" din lume, mai ales in tarile nordice. In Europa, de exemplu, cehii, austriecii, germanii si polonezii consuma cea mai multa bere.
Grupul britanic SABMiller l-a numit in functia de presedinte al Ursus Breweries pe Igor Tikhonov, care isi va prelua atributiile la 1 ianuarie, in locul lui Andrew Highcock. Anterior, Igor Tikhonov a
Producatorul elen de echipamente frigorifice Frigoglass va transfera in Grecia o parte din activitatile de productie din Romania si Turcia, pentru a asigura locurile de munca din tara intr-o perioada
Piata berii din Romania s-a diminuat cu mai mult de 25% in ultimele 18 luni, din cauza scaderii puterii de cumparare a populatiei, pe fondul crizei economice, a declarat joi, intr-o conferinta de
Ursus Breweries estimeaza pentru 2005 o crestere a cifrei de afaceri peste ritmul de 4% prognozat pentru ansamblul pietei interne a berii, dupa ce in anul financiar incheiat in luna martie a
Piata berii a inregistrat anul trecut o crestere de peste 20%, pana la 1,4-1,6 miliarde euro, la pret de retail, si un avans in volum estimat la 15-20%, iar producatorii estimeaza pentru 2007 o
Compania Ursus Breweries, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bere din Romania, recruteaza manageri straini pentru pozitii de middle management in Romania, in conditiile in
Ursus Breweries, membra a SABMiller plc, a inregistrat o crestere puternica in primele sase luni ale anului financiar curent. Cifra de afaceri a companiei s-a majorat cu 28 la suta comparativ cu
SABMiller plc,una dintre cele mai mari companii de bere din lume, a facut publice rezultatele financiare intermediare ale Grupului pentru trimestrul al treilea si pentru perioada de 9 luni incheiata
Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, investeste anul acesta 50 de milioane de EURO in extinderea si modernizarea Fabricii de bere din Timisoara. In urma acestei investitii, Ursus Breweries va
Vanzarile grupului SABMiller in Romania au crescut cu 37 la suta in primele 6 luni ale anului financiar, se arata intr-un comunicat al companiei. Aceasta a fost impulsionata de extinderea
Costurile pentru spoturile publicitare inserate in programele din cadrul Jocurilor Olimpice de la Beijing vor fi cu aproximativ 30% mai mari decat cele practicate in cazul programelor normale,