Presedintele Klaus Iohannis, premierul Ludovic Orban si ministrul Transporturilor, Lucian Bode au testat luni, 21 septembrie, trenul pe ruta Gara de Nord - Aeroportul International Henri Coanda.
Vestea buna pentru Dacia este ca, pana la sfarsitul anului 2015, vom avea autostrada completa intre Sibiu si Nadlac si ne gandim la o solutie atat pentru Pitesti, cat si pentru Craiova, pentru calea
Directorul CNADNR, Narcis Neaga, a declarat, joi, in judetul Alba, la deschiderea tronsoanelor unu si doi ale autostrazii Orastie-Sibiu, ca a fost finalizata selectia constructorilor pentru
CNADNR a semnat cu asocierea Tehnostrade - Spedition UMB, companii controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, un contract de 419,4 milioane lei (95,3 milioane euro), fara TVA, pentru
Pentru constructia a sase tronsoane de autostrazi, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a lansat licitatiile pentru atribuirea contractelor de consiliere si
Presedintele Traian Basescu a declarat ca patru dintre licitatiile MTI pentru tronsoane de autostrada au fost contestate, iar cel putin pe unul dintre contestatari il stie "de meserie descurcaret",
Un numar de sapte consortii si firme au contestat rezultatele licitatiilor la alegerea constructorului autostrazilor Timisoara-Lugoj si Orastie-Sibiu, printre care Colas (Franta), Max Boegl si
Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale a primit 15 oferte, de la firme romanesti si straine, printre care Romstrade, Euroconstruct, UMB, Strabag, Alpine si Astaldi, pentru constructia celor doua
Costul pentru constructia autostrazilor de pe Coridorul IV Pan European, in lungime de 856 kilometri, se ridica la 8,588 miliarde de euro, care include lucrarile deja realizate, cele in curs de
Dupa aproape doi ani de criza economica, Romania nu si-a gasit busola. Statul nu mai stie cum sa redistribuie resursele, dar nici nu lasa mediului privat libertatea de miscare.Prima masura anticriza
Autoritatile romane isi propun ca Romania sa ajunga la o retea de aproximativ 1.500 de kilometri de autostrada pana in 2014, avand in vedere cresterea importantei retelei de transporturi si faptul ca
Razboiul din Iugoslavia ne-a adus un cadou: acum noua ani, UE ne-a dat sansa unui coridor paneuropean care sa ne traverseze tara si pe care sa ni-l finanteze. Guvernele Romaniei au facut multe