RTB House, companie globala care ofera servicii de retargeting de ultima generatie pentru brandurile de top din intreaga lume, a anuntat ca va demara faza de testare alpha a primelor inovatii MarTech dezvoltate de AI Marketing Lab, o noua divizie de cercetare lansata in luna mai, cu o investitie initiala anuala de 5 milioane dolari.
Noile oferte vor fi testate de branduri selectate din baza de clienti RTB House incepand cu primul trimestru din 2019. Compania intentioneaza sa lanseze trei componente inovatoare pentru clientii sai anul viitor.
RTB House serveste mai mult de 1.500 de clienti in aproape 70 de tari, inclusiv Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora si Walmart.com.
Ofertele dezvoltate de AI Marketing Lab vor fi integrate cu tehnologia de retargetare care este alimentata in intregime de algoritmi de deep learning, imbunatatind si mai mult calitatea serviciilor. Deep learning este o forma avansata de AI care imita functionarea creierului uman in prelucrarea extrem de rapida a datelor, pentru a crea modele pe care oamenii le folosesc in luarea deciziilor.
Primele trei inovatii ale AI Marketing Lab includ:
Noile Social Banners RTB House vor imbunatati experienta utilizatorilor si mecanismul de recomandare, oferind cumparatorilor online mai mult control asupra ofertelor personalizate care sunt create special pentru acestia.
Utilizand caracteristici de gamificare, ele permit consumatorilor sa voteze ce produse prefera sau cele care nu le... mai mult
Joi, 20 Decembrie 2018, ora 15:52
Conform celor mai recente predictii facute de analistii de la Statista, in 2019 circa 85 de miliarde de dolari vor fi cheltuiti in publicitatea programatica la nivel global.
Un alt studiu, realizat de eMarketer, pentru piata americana, estimeaza ca in 2020 peste 86% din totalul reclamelor online vor fi cumparate prin intermediul canalelor automatizate.
Cum majoritatea bugetelor vor fi cheltuite prin aceste canale, eficienta campaniilor de publicitatea programatica este esentiala. Asta pentru ca, la finele zilei, advertiserii isi evalueaza campaniile in functie de eficienta.
In modelul RTB, advertiserii au doar 100 de milisecunde pentru a face o reclama eficienta. Dar, in acelasi timp, ii scapa de alte griji, acestea fiind preluate de procesele de automatizare, reusind in acelasi timp sa livreze campanii cu rezultate.
Batalia cu milisecundele
In urma cu 30 de ani aparea pe internet primul banner publicitar interactiv. In toti acesti ani, industria digitala si cea de marketing au evoluat, dar bannerele publicitare sunt in continuare cel mai utilizat canal de promovare.
Publicitatea programatica (programamtic advertising), in special prin campaniile de retargetare, reprezinta o modalitate eficienta de cumparare automata de spatiu publicitar prin personalizarea reclamelor in functie de obiceiurile consumatorilor.
Catalin Emilian, Country Manager RTB House Romania si Bulgaria, explica, in contextul retargetarii, cum cele 100 de milisecunde intre lansarea... mai mult
Vineri, 07 Decembrie 2018, ora 14:02
RTB House, compania globala care ofera tehnologie avansata de retargeting pentru brandurile de top din intreaga lume, pune bazele unei noi divizii de cercetare, AI Marketing Lab.
Aceasta va cerceta si va dezvolta solutii de marketing de ultima generatie atat pentru publisheri, cat si pentru advertiseri. Bugetul pentru primul an de activitate al AI Marketing Lab este de cinci milioane de dolari.
Dupa implementarea cu succes a algoritmilor de deep learning in toate procesele de optimizare ale campaniilor sale, RTB House continua provocarile la inovatie in industria de publicitate prin deschiderea AI Marketing Lab, o unitate interna care va desfasura activitati de cercetare si dezvoltare in marketing, separat de departamentul principal.
"Ne-am concentrat foarte mult pe imbunatatirea sistemului de retargetare personalizata. In 2017 am realizat unul dintre cele mai mari obiective - introducerea tehnologiei deep learning in 100% din elementele esentiale ale mecanismului nostru de evaluare.
Acesta a fost un progres imens nu numai pentru noi, ci si pentru industria de marketing digital in ansamblu. Acum ne uitam spre viitor si ne extindem cunostintele, tehnologia si resursele in noi domenii pentru a dezvolta o alta solutie ce poate avea impact in piata.
Unul dintre cele mai promitatoare domenii este reprezentat de imbunatatirea eficientei obtinerii de trafic pentru advertiseri", spune Robert Dyczkowski, CEO al RTB House, care va conduce etapa initiala a proiectului.... mai mult
Vineri, 18 Mai 2018, ora 12:33
In ultimii ani, a devenit din ce in ce mai important sa ne adaptam strategia de marketing online la modul in care generatiile consuma continut si reactioneaza la acesta.
Generatia X, Generatia Z si Milenialii deopotriva petrec timp online si au dorinta de a face cumparaturi in acest mediu. O provocare pentru oamenii de marketing este sa grupeze toate aceste categorii de clienti in functie de perioada in care s-au nascut si sa li se adreseze "pe limba lor".
Inteligenta artificiala schimba, insa, regulile jocului.
Datorita algoritmilor de deep learning utilizati in campaniile de retargeting, putem raspunde nevoilor individuale ale fiecarui utilizator, indiferent de generatia pe care o reprezinta.
Cand un client intra intr-un magazin la intamplare, pentru simplul fapt ca ii iese in cale, dar iese fara sa cumpere nimic, omul de vanzari poate doar sa spere ca acesta va reveni.
Eventual, proprietarii vor lua in calcul sa redecoreze magazinul astfel incat sa arate mai atragator pentru trecatori. In universul e-commerce, lucrurile sunt diferite.
Clientii viziteaza magazinele deseori fara sa finalizeze o comanda, dar cu ajutorul instrumentelor de retargeting, se poate pastra mai usor legatura cu acestia.
Mai mult decat atat, datorita inteligentei artificiale, reclamele pot fi concepute astfel incat sa se potriveasca perfect nevoilor celor caruia ii sunt adresate.
Acest lucru este posibil prin utilizarea structurilor matematice inspirate din neuronii umani,... mai mult
Marti, 24 Aprilie 2018, ora 16:33
Financial Times si Statista au revizuit si analizat cele mai inovatoare companii cu o crestere rapida, responsabile pentru dezvoltarea economiei Europei in secolul 21.
Pe baza datelor colectate, a fost publicata lista celor 1000 de companii care au obtinut cea mai alerta crestere in perioada 2013-2016.
Printre numele ce fac istorie pe piata romaneasca se numara RTB House, Trencadis, Tremend, Accesa IT Consulting sau Qualitance.
RTB House, compania globala specializata in servicii de retargeting pentru branduri de top din toata lumea, ocupa locul 8 in topul companiilor tech cu cea mai rapida crestere, potrivit analizei Financial Times.
RTB House a obtinut, in aceasta perioada, o crestere de 2167%: de la 819.538 de euro in 2013 la 18.573.000 de euro in 2016. In cei patru ani, numarul de angajati s-a triplat, de la 68 la 184. Aceste rezultate au plasat compania pe a 46-a pozitie in topul general si pe a opta in randul companiilor tech.
RTB House este prima companie de retargeting din lume care a dezvoltat si implementat propria tehnologie bazata 100% pe deep learning pentru achizitionarea spatiilor publicitare. Cu acest instrument, performanta campaniilor de retargeting creste cu pana la 50% in raport cu cele care nu implica deep learning.
"Suntem incantati si flatati de aceasta nominalizare in topul companiilor cu cea mai rapida crestere din Europa. Pozitia fruntasa in randul companiilor tech are o semnificatie speciala pentru noi si ne determina sa credem... mai mult
Luni, 23 Aprilie 2018, ora 17:00
In anul 2018, intreaga activitate de marketing graviteaza in jurul consumatorului. Prin urmare, oamenii de marketing trebuie sa dea intalnire clientilor pe canalele pe care acestia le prefera.
Brandurile trebuie sa integreze un spectru larg de strategii offline si online pentru a atinge succesul pe care si-l doresc, potrivit specialistilor RTB House.
Potrivit Salesforce, sunt necesare 6-8 puncte de intalnire pentru ca un utilizator sa devina client.
Intr-un grup de potentiali cumparatori, se afla oameni care sunt mai dispusi sa devina clienti in momentul in care mesajul brandului ajunge la ei exact acolo unde petrec cel mai mult timp.
Clientii fideli au nevoie de aceasta flexibilitate a brandului, iar capacitatea de a raspunde acestor asteptari amplifica posibilitatea de a-i transforma in fani.
Totusi, marketingul omni-channel nu functioneaza fara o strategie consistenta, bine pusa la punct.
O decizie de cumparare este intotdeauna o experienta
Sa ne imaginam un barbat de varsta mijlocie, care decide sa isi imbunatateasca stilul de viata prin practicarea regulata a exercitiilor fizice.
Pe masura ce incepe sa caute online modele noi de pantofi sport, din ce in ce mai multe opinii, review-uri si recomandari ii vor influenta decizia finala.
Exista, de asemenea, o posibilitate foarte mare sa isi doreasca sa probeze cateva modele favorite in magazinele fizice.
Va incepe sa faca diverse comparatii de preturi si stiluri, iar in acest timp, ar putea... mai mult
Duminica, 18 Martie 2018, ora 17:50