Conform celor mai recente predictii facute de analistii de la Statista, in 2019 circa 85 de miliarde de dolari vor fi cheltuiti in publicitatea programatica la nivel global.
Un alt studiu, realizat de eMarketer, pentru piata americana, estimeaza ca in 2020 peste 86% din totalul reclamelor online vor fi cumparate prin intermediul canalelor automatizate.
Cum majoritatea bugetelor vor fi cheltuite prin aceste canale, eficienta campaniilor de publicitatea programatica este esentiala. Asta pentru ca, la finele zilei, advertiserii isi evalueaza campaniile in functie de eficienta.
In modelul RTB, advertiserii au doar 100 de milisecunde pentru a face o reclama eficienta. Dar, in acelasi timp, ii scapa de alte griji, acestea fiind preluate de procesele de automatizare, reusind in acelasi timp sa livreze campanii cu rezultate.
Batalia cu milisecundele
In urma cu 30 de ani aparea pe internet primul banner publicitar interactiv. In toti acesti ani, industria digitala si cea de marketing au evoluat, dar bannerele publicitare sunt in continuare cel mai utilizat canal de promovare.
Publicitatea programatica (programamtic advertising), in special prin campaniile de retargetare, reprezinta o modalitate eficienta de cumparare automata de spatiu publicitar prin personalizarea reclamelor in functie de obiceiurile consumatorilor.
Catalin Emilian, Country Manager RTB House Romania si Bulgaria, explica, in contextul retargetarii, cum cele 100 de milisecunde intre lansarea... mai mult
Vineri, 07 Decembrie 2018, ora 14:02
RTB House, companie globala care ofera servicii de retargeting bazate pe deep learning pentru advertiserii online de top, a anuntat extinderea operatiunilor in Statele Unite, cu trei noi birouri in Boston, Chicago si New York, principalul hub in America.
Potrivit datelor Zenith, valoarea spatiilor publicitare vandute prin modelul programatic se va ridica la 84,9 miliarde de dolari in 2019. De asemenea, estimarile indicau ca in 2017 Statele Unite reprezentau cea mai avansata piata in ceea ce priveste publicitatea programatica (78% din display-ul digital a fost cumparat astfel) . In acelasi an, piata americana valora 32,6 miliarde de dolari, adica 57% din totalul la nivel global.
Avand in vedere aceste date, extinderea RTB House in Statele Unite reprezinta un nou capitol important pentru companie. In prezent, are in portofoliu peste 1.200 de clienti in aproape 70 de tari, printre care se numara Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora si Walmart.
"Compania noastra a reusit sa patrunda in doar cinci ani de existenta in marile regiuni economice, precum EMEA, APAC si LATAM, iar acum vom intra si in Statele Unite, cea mai avansata piata e-commerce din lume. Un factor important al evolutiei noastre l-a jucat algoritmul de deep learning, care este din ce in ce mai apreciat in intreaga lume, astfel ca privim cu incredere si optimism aceasta intrare pe piata din SUA", a declarat Daniel Surmacz, COO RTB House.
Datorita serviciilor RTB House, brandurile mari pot... mai mult
Luni, 14 Mai 2018, ora 11:49