In prezent, companiile intra in contact cu clientii lor prin tot mai multe canale, atat online, cat si offline. Insa, timpul pe care consumatorii il petrec in relatie cu un brand este limitat, de aceea trebuie sa primeasca informatii corecte, exact in momentul in care au nevoie. RTB House face o analiza a modului in care pot fi folosite cat mai bine aceste oportunitati de a interactiona direct cu clientii de catre branduri.
Raspunsul sta in transformarea strategiei traditionale de marketing in una moderna, de omnichannel marketing. O strategie care nu este doar valoroasa pentru consumatori, dar care in egala masura colecteaza date, astfel incat o companie sa poata raspunde nevoilor viitoare ale clientilor tai.
Omnichannel - comunicarea de brand care sa multumeasca toti consumatorii
Chiar daca este jumatatea primaverii, sezonul cald se apropie cu pasi repezi, cand cei mai multi dintre noi isi vor da seama ca au nevoie de aer conditionat, motiv pentru care multe dintre magazinele offline raman fara aceste produse pe stoc.
Insa, acest lucru nu s-ar intampla daca magazinele care comercializeaza astfel de produse apeleaza la o strategie de marketing "cross-channel", care sa permita clientilor sa consulte site-ul, sa verifice ce magazin are suficiente produse in stoc si, eventual, sa puna deoparte unul online, pe care apoi sa il poata ridica dintr-un magazin fizic atunci cand doresc.
Insa, pentru a satisface nevoile clientului, o strategie care sa acopere toate... mai mult
Marti, 12 Mai 2020, ora 12:37
Acesta este al treilea an consecutiv cand RTB House se afla printre companiile cu cea mai rapida crestere
RTB House, companie globala care ofera solutii de ultima generatie de marketing pentru branduri de renume din intreaga lume, anunta ca s-a clasat pe pozitia 23 la categoria tech, in topul realizat de Financial Times, FT1000. Acesta este al treilea an consecutiv cand compania reuseste aceasta performanta si este numita in top FT1000.
Acest top este un proiect comun al Financial Times si Statista si este rezultatul a mai multor luni de cercetare, apeluri publice, studiu intens al bazelor de date si contactare directa a zeci de mii de companii. In cele din urma, dintre milioanele de companii din Europa, a fost creata o lista scurta, care le cuprinde pe primele 1.000 cu cele mai bune rezultate. Topul a luat in considerare structurile care au avut cea mai mare crestere a veniturilor in perioada 2015 - 2018.
RTB House a atins in 2018 o crestere de pana la 1100%, adica 98,7 milioane euro (112,9 M dolari), iar in ultimii 4 ani, numarul angajatilor a crescut de la 74 la 377. In prezent, compania opereaza in mai mult de 70 de tari, unde lucreaza cu branduri de top.
"In ultimii ani, la RTB House ne-am concentrat pe dezvoltarea si aducerea pe piata a celor mai bune solutii si inovatii tehnologice in domeniul marketingului. Suntem mandri de munca noastra si de faptul ca, an dupa an, cresterea noastra este recunoscuta. Motivul pentru care RTB House este una dintre... mai mult
Marti, 03 Martie 2020, ora 13:15
RTB House, companie globala care ofera solutii de marketing de ultima generatie, s-a clasat pe locul 37 in topul tarilor din Europa Centrala, la Deloitte's Technology Fast 50®.
Aceasta este a doua oara cand RTB House este inclusa in acest top, la editia precedenta clasandu-se pe locul al doilea la categoria "Big Five" si pe locul 32 la categoria companiilor de tech cu cea mai rapida dezvoltare - "The Fast 50".
Deloitte's Technology Fast 50 ofera recunoastere pentru 50 de companii din domeniul tehnologiei cu cea mai rapida dezvoltare din regiune, bazandu-se pe cresterea veniturilor pe o perioada de patru ani (2015 - 2018).
Si in acest an, RTB House a fost inclusa in categoria "Big Five", pe locul 5, fiind singura din Polonia cu o desemnare destinata companiilor mari, care ies in evidenta fata de celelalte din top pe baza raportului dintre crestere si dimensiune.
Intre anii 2015 si 2018, RTB House a inregistrat o crestere a veniturilor de 523%. Mai mult, compania a ajuns la o echipa de peste 500 de specialisti in peste 30 de locatii de pe glob, incluzand New York, Londra, Tokyo, Singapore, Sao Paulo, Moscova, Istanbul, Dubai si Varsovia.
"Faptul ca RTB House este, inca o data, in topul Deloitte's Technology Fast 50 care include companii cu cresterea cea mai rapida din Europa, este o mare onoare. O astfel de recunoastere reprezinta un adevarat testament al echipei puternice pe care am construit-o la nivel global, dezvoltand tehnologii inovatoare de invatare... mai mult
Vineri, 18 Octombrie 2019, ora 13:22
RTB House, companie globala care ofera tehnologii de marketing de ultima generatie pentru brandurile de top din intreaga lume, ocupa locul 24 in topul Financial Times 1000: companiile din Europa cu cea mai mare crestere.
Financial Times, in colaborare cu Statista, a revizuit si analizat inca o data cele mai inovatoare si mai dinamice companii din Europa, publicand lista celor 1.000 de companii care au inregistrat cea mai mare crestere a veniturilor in perioada 2014-2017.
RTB House a consemnat o crestere a veniturilor de 721%, ajungand in 2017 la 43,6 milioane de euro. In acesti patru ani, numarul angajatilor s-a triplat de la 92 la 271.
"Este o mare onoare sa fim inca o data printre companiile cu cea mai rapida crestere din Europa. Este foarte important pentru noi, o companie de tehnologie, care se straduieste sa dezvolte si sa imbunatateasca nivelul comertului electronic la nivel global. Vom mentine eforturile noastre de inovare si de modernizare a produselor oferite clientilor nostri din intreaga lume.
Acum ne uitam spre viitor, pentru a ne extinde cunostintele, tehnologia si resursele catre domenii noi, cu scopul de a dezvolta noi solutii de inalta calitate. De exemplu, anul trecut am inaugurat divizia AI Marketing Lab, iar anul acesta am lansat Creatives Lab", declara Daniel Surmacz, COO al RTB House.
Inca de la fondare, RTB House a ajutat la schimbarea industriei. Algoritmul deep learning este vazut ca un factor crucial de schimbare in majoritatea... mai mult
Miercuri, 06 Martie 2019, ora 15:07
RTB House, companie globala care ofera tehnologii de ultima ora de marketing pentru brandurile de top din intreaga lume, anunta lansarea unei noi divizii - Creatives Lab.
Unitatea va dezvolta solutii pentru a oferi clientilor o gama mai larga de formate dinamice mai performante, atat pentru partea de display, cat si pentru video, care va fi mai potrivita nevoilor de branding ale clientilor.
RTB House lucreaza in mod constant la imbunatatirea tehnologiei sale bazate pe deep learning, precum si asupra altor aspecte ale ecosistemului RTB, cum ar fi creatiile publicitare care determina succesul general al campaniilor.
Cu toate acestea, performanta reclamei nu este pe deplin bazata pe algoritmi de inteligenta artificiala. Factorii importanti sunt contributia omului, consistenta cu imaginea brandului si vizualele folosite in alte campanii.
Pentru a oferi clientilor cele mai bune si inovatoare solutii in acest domeniu, a fost lansata o divizia speciala - Creatives Lab.
Principalele sale sarcini sunt imbunatatirea performantei generale a creatiilor, precum si dezvoltarea de noi formate de afisari dinamice si de reclame video, care vor fi adaptate nevoilor de branding ale clientilor.
Pe langa proiectele proprii, Creative Lab va colabora, de asemenea, la proiecte cu divizia AI Marketing Lab - o unitate lansata de RTB House, in mai 2018, dedicata dezvoltarii de noi solutii mar-tech.
"Creatiile publicitare sunt esentiale pentru determinarea rezultatelor globale... mai mult
Vineri, 15 Februarie 2019, ora 12:25
RTB House, companie globala care ofera servicii de retargeting de ultima generatie pentru brandurile de top din intreaga lume, a anuntat ca va demara faza de testare alpha a primelor inovatii MarTech dezvoltate de AI Marketing Lab, o noua divizie de cercetare lansata in luna mai, cu o investitie initiala anuala de 5 milioane dolari.
Noile oferte vor fi testate de branduri selectate din baza de clienti RTB House incepand cu primul trimestru din 2019. Compania intentioneaza sa lanseze trei componente inovatoare pentru clientii sai anul viitor.
RTB House serveste mai mult de 1.500 de clienti in aproape 70 de tari, inclusiv Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora si Walmart.com.
Ofertele dezvoltate de AI Marketing Lab vor fi integrate cu tehnologia de retargetare care este alimentata in intregime de algoritmi de deep learning, imbunatatind si mai mult calitatea serviciilor. Deep learning este o forma avansata de AI care imita functionarea creierului uman in prelucrarea extrem de rapida a datelor, pentru a crea modele pe care oamenii le folosesc in luarea deciziilor.
Primele trei inovatii ale AI Marketing Lab includ:
Noile Social Banners RTB House vor imbunatati experienta utilizatorilor si mecanismul de recomandare, oferind cumparatorilor online mai mult control asupra ofertelor personalizate care sunt create special pentru acestia.
Utilizand caracteristici de gamificare, ele permit consumatorilor sa voteze ce produse prefera sau cele care nu le... mai mult
Joi, 20 Decembrie 2018, ora 15:52
Conform celor mai recente predictii facute de analistii de la Statista, in 2019 circa 85 de miliarde de dolari vor fi cheltuiti in publicitatea programatica la nivel global.
Un alt studiu, realizat de eMarketer, pentru piata americana, estimeaza ca in 2020 peste 86% din totalul reclamelor online vor fi cumparate prin intermediul canalelor automatizate.
Cum majoritatea bugetelor vor fi cheltuite prin aceste canale, eficienta campaniilor de publicitatea programatica este esentiala. Asta pentru ca, la finele zilei, advertiserii isi evalueaza campaniile in functie de eficienta.
In modelul RTB, advertiserii au doar 100 de milisecunde pentru a face o reclama eficienta. Dar, in acelasi timp, ii scapa de alte griji, acestea fiind preluate de procesele de automatizare, reusind in acelasi timp sa livreze campanii cu rezultate.
Batalia cu milisecundele
In urma cu 30 de ani aparea pe internet primul banner publicitar interactiv. In toti acesti ani, industria digitala si cea de marketing au evoluat, dar bannerele publicitare sunt in continuare cel mai utilizat canal de promovare.
Publicitatea programatica (programamtic advertising), in special prin campaniile de retargetare, reprezinta o modalitate eficienta de cumparare automata de spatiu publicitar prin personalizarea reclamelor in functie de obiceiurile consumatorilor.
Catalin Emilian, Country Manager RTB House Romania si Bulgaria, explica, in contextul retargetarii, cum cele 100 de milisecunde intre lansarea... mai mult
Vineri, 07 Decembrie 2018, ora 14:02
RTB House, compania globala care ofera servicii de retargeting pentru branduri de top din toata lumea, anunta castigarea premiului Alconics 2018.
Festivitatea premierii celor mai inovatoare branduri care utilizeaza inteligenta artificiala a ajuns anul acesta la a treia editie, in parteneriat cu Microsoft si Imperial College London.
RTB House a primit distinctia pentru cea mai buna aplicatie bazata pe inteligenta artificiala utilizata in vanzari si marketing.
RTB House a castigat recunoasterea juriului pentru implementarea algoritmilor de deep learning la toate nivelurile tehnologiilor de retargeting.
Deep learningul este cea mai promitatoare ramura a inteligentei artificiale, iar principalul avantaj al utilizarii sale in retargeting este determinarea precisa a intentiilor consumatorului.
Prin urmare, pot fi oferite recomandari mai bune de produse si poate fi realizata o estimare a predispozitiei unui client de a da click pe o reclama.
In final, oamenii de publicitate beneficiaza de o eficienta mai mare a activitatilor de retargeting, precum si de un ROI mai bun.
"Premiul Alconics demonstreaza ca tehnologia noastra este cea mai performanta pentru vanzari si marketing in e-commerce. Aceasta realizare valideaza faptul ca investitia in inteligenta artificiala a fost o idee buna. Inca de la inceput, ne-am concentrat pe dezvoltarea tehnologiilor si pe inteligenta artificiala pentru ca reprezinta business core-ul nostru si cea mai promitatoare tehnologie din... mai mult
Vineri, 22 Iunie 2018, ora 17:48
RTB House, compania globala care ofera tehnologie avansata de retargeting pentru brandurile de top din intreaga lume, pune bazele unei noi divizii de cercetare, AI Marketing Lab.
Aceasta va cerceta si va dezvolta solutii de marketing de ultima generatie atat pentru publisheri, cat si pentru advertiseri. Bugetul pentru primul an de activitate al AI Marketing Lab este de cinci milioane de dolari.
Dupa implementarea cu succes a algoritmilor de deep learning in toate procesele de optimizare ale campaniilor sale, RTB House continua provocarile la inovatie in industria de publicitate prin deschiderea AI Marketing Lab, o unitate interna care va desfasura activitati de cercetare si dezvoltare in marketing, separat de departamentul principal.
"Ne-am concentrat foarte mult pe imbunatatirea sistemului de retargetare personalizata. In 2017 am realizat unul dintre cele mai mari obiective - introducerea tehnologiei deep learning in 100% din elementele esentiale ale mecanismului nostru de evaluare.
Acesta a fost un progres imens nu numai pentru noi, ci si pentru industria de marketing digital in ansamblu. Acum ne uitam spre viitor si ne extindem cunostintele, tehnologia si resursele in noi domenii pentru a dezvolta o alta solutie ce poate avea impact in piata.
Unul dintre cele mai promitatoare domenii este reprezentat de imbunatatirea eficientei obtinerii de trafic pentru advertiseri", spune Robert Dyczkowski, CEO al RTB House, care va conduce etapa initiala a proiectului.... mai mult
Vineri, 18 Mai 2018, ora 12:33