“Gaseste-ti job-ul care-ti place si nu trebuie sa mai muncesti deloc” este motto-ul care i-a mobilizat intotdeauna pe unii dintre angajatii de top ai GlaxoSmithKline, companie care si-a castigat renumele de "Cel mai bun angajator din Romania, in 2010". Doar cu astfel de oameni poti deveni numarul unu pe piata din Romania, si tot datorita lor compania ta poate capata vizibilitate pe plan continental.Doi membri ai echipei de board a GlaxoSmithKline (GSK) Romania au fost promovati, incepand din aceasta vara, in echipele centrale ale companiei farmaceutice britanice. Unul dintre ei este chiar Roxana Precu, in varsta de 36 de ani, Retail Business Unit Director. Ea se va alatura echipei Arzerra, in calitate de Marketing Director in cadrul Centrului de Excelenta pentru Oncologie al GSK, cu sediul in Stockley Park (Londra). "Mi-am facut treaba in toate rolurile pe care le-am detinut si am fost intotdeauna foarte clara cu sefii mei in legatura cu ce vreau sa fac ca pas urmator si cu ceea ce imi doresc in dezvoltarea mea. O astfel de atitudine, cred eu, te poate duce exact acolo unde iti doresti in viata ta profesionala", a explicat Roxana Precu, intr-un interviu acordat Business24.Ce inseamna pentru cariera ta aceasta promovare? Am mai lucrat in Londra, prin urmare nu este o noutate din acest punct de vedere. Rolul pe care il voi detine – de Marketing Director in echipa unui produs pentru leucemie limfocitara cronica, in cadrul Centrului de Excelenta pentru... mai mult
Luni, 10 Octombrie 2011, ora 13:44