La aniversarea a doi ani de prezenta pe piata romaneasca, Bonami, magazinul online ce comercializeaza produse din zona home & deco si mobilier, prognozeaza in 2018 o cifra de afaceri de 4 milioane de euro, in crestere cu 75% fata de anul anterior si reprezentand 10% din cifra totala de afaceri a companiei. Numarul total al persoanelor inregistrate s-a dublat, ajungand la 800.000 de abonati.
Bonami este prezent in Cehia, Polonia, Slovacia, Romania si, din septembrie 2018, si in Ungaria. Lansarea in tara vecina reprezinta un real succes.
"In baza experientei acumulate pe celelalte piete, a numarului actual de preinregistrari, peste 100.000, si a concurentei scazute de pe piata maghiara, ne asteptam ca Ungaria sa atinga anul acesta o cifra de afaceri de 600.000 de euro, ceea ce reprezinta cea mai rapida lansare dintre toate tarile", a afirmat David Siska, CEO Bonami.
Pentru a oferi clientilor sai produse cat mai variate, compania si-a extins la 12.000 numarul de produse disponibile in stoc, iar spatiul de depozitare ocupa acum o suprafata de 10.000 mp. Momentan livrarea se efectueaza in sase zile, insa se prognozeaza o reducere treptata a termenului. De asemenea, prima pagina a magazinului online a fost reconfigurata, adaugandu-se filtre pentru campanii, astfel incat experienta navigarii sa fie cat mai placuta si usoara.
Romanii sunt din ce in ce mai interesati de achizitionarea de mobilier online. Vanzarile categoriei de mobilier au crescut spectaculos anul... mai mult
Marti, 16 Octombrie 2018, ora 15:43
Febra cumparaturilor a cuprins din nou Romania, la inceput de primavara, si, pentru ca timpul nu ne mai permite sa strabatem magazinele, online-ul este cea mai la indemana solutie.
Formata atat din marii retaileri care livreaza orice intr-o singura zi, cat si din micile magazine online nisate, aceasta este solutia salvatoare: mica piata de e-commerce care prinde contur in Romania.
E drept ca nu suntem inca la nivelul altor state europene, in ceea ce priveste comertul online, dar tocmai acest aspect ascunde un potential urias, spune Doina Vilceanu, Business Development Manager ContentSpeed, intr-un interviu acordat Business24.
De curand, Iulian Stanciu de la eMag a declarat ca in 2018 preconizeaza ca se vor deschide 7.000 de magazine online. "Online e mai simplu", explica Doina Vilceanu intr-o analiza a pietei romanesti de e-commerce.
Potrivit Eurostat, Romania se afla in 2016 pe ultimul loc din UE la capitolul vanzari online. Cum au evoluat lucrurile in 2017? Am depasit necesitatea de "a vedea si a pune mana" atunci cand facem cumparaturi?
Intr-adevar, comertul online este foarte slab dezvoltat in Romania comparativ cu alte tari din Europa si nu numai. Insa, tocmai de aceea, potentialul este urias.
Comisia Europeana a publicat ultimul raport DESI, in care Romania figureaza pe ultimul loc.
Indicele DESI (Digital Economy and Society Index) reprezinta gradul de digitalizare al economiei si al societatii fiecareia din cele 28 de tari ale Uniunii Europene.... mai mult
Joi, 01 Martie 2018, ora 16:30
Magazinele online din Romania inregistreaza una dintre cele mai rapide cresteri din Europa Centrala si de Est, din punct de vedere al numarului de vizite de pe terminale mobile, cu o medie de 41%, arata rezultatele unui studiu publicat, joi, de reprezentantii unei platforme de eCommerce din regiune.
Potrivit sursei citate, la nivel global, media numarului de vizite de pe terminalele mobile este de 46%, iar comparativ cu alte tari din regiune Romania depaseste piete precum Slovacia, Polonia, Rusia sau Ucraina, unde media traficului inregistrat de platformele eCommerce de pe terminalele mobile este 37%, 31%, 27% si, respectiv, 25%.
In plus, o tendinta similara se remarca si in cazul site-urilor de moda, cumparatorii online romani preferand tot mai des sa isi faca achizitii de pe terminalele mobile.
Datele magazinului online de moda Answear.ro arata ca, in 2017, peste 60% din vizitele inregistrate in fiecare luna au fost realizate de pe dispozitivele mobile, in timp ce numarul de comenzi realizate direct de pe aceste terminale a crescut cu 30%.
Grupul Answear este prezent pe piata de eCommerce europeana in tari precum: Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia si Romania. Pe plan local, platforma s-a lansat in urma cu doi ani. mai mult
Joi, 22 Februarie 2018, ora 15:56
Retailerul britanic Marks & Spencer (M&S) a anuntat, marti, ca va inchide peste 100 de magazine din intreaga lume, dintre care sase sunt in Romania.
Concret, compania intentioneaza sa inchida 60 de unitati din Marea Britanie si sa se retraga din 10 tari, inclusiv de la noi, informeaza Bloomberg.
"Propunem inchiderea tuturor celor 53 de magazine proprii de pe zece piete, inclusiv 10 magazine in China, sapte in Franta, precum si toate magazinele noastre din Belgia, Estonia, Ungaria, Lituania, Olanda, Polonia, Romania si Slovacia.
In consecinta, astazi am demarat consultarile cu 2.100 de angajati in legatura cu aceste inchideri", se arata intr-un comunicat de presa al grupului M&S.
Marks & Spencer - care vinde imbracaminte, articole pentru casa si mancare - are sase magazine in Romania, patru in Bucuresti si cate unul in Iasi si Constanta.
Potrivit ...citeste mai departe despre "Marks & Spencer inchide toate magazinele din Romania si din alte 9 tari" pe Ziare.com mai mult
Marti, 08 Noiembrie 2016, ora 11:08
Undeva in Banat a inceput o poveste, o poveste de business. Tinute vestimentare pentru ocazii speciale, tipuri diferite de rochii office, casual si sport, toate intr-o colectie cu peste 10.000 de modele pentru femei!
Numai in ultimul an, magazinul online a fost vizitat de peste 5 milioane de femei! Reteta succesului o stie Monica Muntean, CFO al brandului StarShinerS.
Cum definiti piata de e-commerce pe segmentul fashion din Romania?
Piata de e-commerce pe segmentul fashion din Romania este dinamica si se apropie cu pasi repezi de maturitate. Mai multe studii realizate in 2014 arata ca din cei peste un milion de romani care fac cumparaturi online, in jur de 200.000 cumpara produse din industria fashion.
Sunt cativa ani de cand romancele gasesc o activitate de relaxare in shopping-ul online si fac cumparaturi fashion online si de 2-3 ori pe saptamana. Fashion-ul este un segment in care merita sa activezi ca business, daca ai un plan foarte bine definit.
Vremurile in care ti-ai deschis un magazin online, ai scos niste produse la vanzare, ti-ai pus niste reclame si vanzarile veneau parca de la sine au trecut la fel de repede pe cat de putin au tinut. Concurenta din zona a condus catre o formare benefica a unui client exigent, pentru care pretul nu mai este principalul factor de alegere a unui magazin online.
Care este povestea StarShinerS?
StarShinerS s-a nascut in Timisoara, in primavara anului 2008 (ziua lansarii: 15 martie) si s-a raspandit rapid in... mai mult
Miercuri, 28 Octombrie 2015, ora 12:52
Grupul britanic Debenhams, care a iesit de pe piata romaneasca in urma cu aproximativ un an, cauta manageri pentru noi magazine in Bucuresti, confirmand astfel informatiile publicate de Mediafax in luna iulie privind revenirea retailerului pe piata locala.
Potrivit unor anunturi de angajare publicate de site-ul de recrutare ejobs, Debenhams angajeaza director de magazin si director vanzari departament cosmetice in Bucuresti pentru "viitoarele deschideri de magazine".
Agentia de presa Mediafax a scris in luna iulie, citand surse din piata imobiliara, ca grupul britanic revine pe piata romaneasca, iar primul magazin ar putea sa fie deschis in Bucuresti Mall din Vitan, la un an dupa ce omul de afaceri Octavian Radu a inchis ultimele doua magazine ale brandului si a renuntat la franciza. In Bucuresti Mall a fost deschis si primul magazin Debenhams in 2007 de catre compania RTC Holding, care detinea franciza la acea vreme.
Ultimele magazine Debenhams din Romania au fost in Plaza Romania si Bucuresti Mall
Debenhams a inchis cele 6 magazine pe care le detinea in Romania, iar retailerul britanic a anuntat o pierdere contabila de 3,8 milioane de lire sterline (4,4 milioane euro) in urma inchiderii acestora, care functionau in franciza, precizand ca francizorul local "a esuat" in contextul conditiilor "foarte dificile" de pe piata.
Omul de afaceri Octavian Radu, care detinea in perioada de boom peste zece francize ale unor branduri internationale de moda, a anuntat... mai mult
Joi, 20 Noiembrie 2014, ora 16:28
Totalul magazinelor, atat din comertul modern, cat si din cel traditional, si unitatilor HoReCa din Romania se situa la finalul anului trecut de 122.101, potrivit firmei Vektor MF, care apreciaza ca universul de magazine se va reduce deorece numarul deschiderilor va fi mai mic decat al inchiderilor.
"Estimam o evolutie negativa a universului de magazine din Romania, o reducere a acestuia ca urmare a faptului ca numarul magazinelor noi va fi mult mai mic decat al celor care se vor inchide", a declarat pentru MEDIAFAX Simona Stoica, statistician al firmei de retail tracking Vektor Marktforschung.
Tendinta ultimilor ani in randul retailerilor mari a fost extinderea pe segmentele de magazine de proximitate si supermarketuri, trend care va continua si va afecta in principal magazinele alimentare mici ale antreprenorilor locali.
"O cifra exacta privind numarul de magazine deschise si inchise in comertul traditional si impactul deschiderilor din comertul modern asupra celui traditional vom avea peste doi ani cand intentionam sa realizam din nou un recensamant complet", a aratat Stoica.
Vektor Marktforschung a efectuat anul trecut primul recensamant complet al tuturor punctelor de vanzare de bunuri larg consum alimentare si nelimentare din Romania, pana in cele mai indepartate sate din tara.
Comertul traditional este reprezentat de 86.222 de magazine
Potrivit studiului, comertul traditional este reprezentat de 86.222 de magazine, urmat de HoReCa - 34.526 unitati... mai mult
Miercuri, 29 Octombrie 2014, ora 10:45
Retailerul de materiale de constructii si amenajari interioare Dedeman intentioneaza sa construiasca inca 13 magazine in Romania, din care trei vor fi deschise in acest an, iar pentru fiecare unitate va finanta si un teren de tenis, in cadrul unui parteneriat cu Federatia Romana de Tenis.
"Urmeaza sa mai construim in Romania inca 13 magazine", a declarat miercuri presedintele companiei, Dragos Paval, intr-o conferinta de presa organizata cu ocazia lansarii unui parteneriat intre retailer si jucatoarea de tenis Simona Halep.
Dedeman a anuntat ca vrea sa lanseze, in colaborare cu Federatia Romana de Tenis, un proiect prin sa finanteze constructia sau amenajarea unui teren de tenis pentru fiecare magazin nou construit, potrivit Mediafax.
"In acest an vom finanta construirea a trei terenuri, iar in urmatorii ani vom finanta construirea diferentei de zece terenuri. Evident ca ne-am facut niste calcule, pentru ca asa se procedeaza, si am estimat ca buget pentru amenajarea unui teren suma de 30-35.000 de euro", a spus Paval, raspunzand unei intrebari.
Dedeman a deschis in martie al 37-lea magazin al retelei nationale, la Sibiu, in urma unei investitii de circa 13 milioane euro, si urmeaza sa mai inaugureze in 2014 alte trei unitati, la Bucuresti (in cartierul Colentina), Deva si Targu Jiu.
Bugetul de investitii al Dedeman din acest an este de 65 milioane euro.
Dedeman, cea mai mare companie din domeniul retailului cu materiale de constructii si amenajarilor... mai mult
Miercuri, 23 Iulie 2014, ora 16:30
Vanzarile grupului francez Carrefour in Romania, unde detine o retea de 165 de hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate, au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, inregistrand o crestere cu 2% fata de 2012.
In 2008, ultimul an de boom al economiei romanesti, Carrefour Romania inregistra o crestere cu 37% a vanzarilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro in 2007. Ulterior, compania a avut doi de scaderi, cu un minim de 930 milioane euro in 2010, dupa care vanzarile au revenit pe crestere usoara, pana la 955 milioane euro in 2011 si 986 milioane euro in 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer.
Vanzarile sunt raportate fara TVA.
In 2013, Carrefour a mizat pe extinderea retelei de magazine de proximitate Express, deschizand 38 de unitati noi. Compania a mai deschis anul trecut un hipermarket, 13 supermarketuri Market si un magazin online.
In prezent, Carrefour opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 165 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 61 magazine de proximitate Express si un magazin online.
In decembrie anul trecut, Tribunalul Bucuresti a aprobat cererea de intrare in insolventa a Carrefour Romania din partea unui furnizor care avea de recuperat de la retailer o datorie de circa 800.000 de lei. Ulterior, in ianuarie, Carrefour a obtinut in instanta suspendarea temporara a procedurii de intrare in insolventa.
Grupul francez deruleaza... mai mult
Miercuri, 05 Martie 2014, ora 18:18