Constructorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce Motor Cars a anuntat marti ca vanzarile sale au crescut anul trecut cu 25%, in pofida inrautatirii conditiilor economice globale, gratie unei cereri solide pentru primul sau SUV, Cullinan, transmite Reuters.
Compania cu o istorie de 116 ani a informat ca anul trecut a vandut un numar record de 5.152 de automobile, in crestere cu 25% fata de precedentul record din 2018, cand a livrat 4.107 unitati. Noul record de vanzari se datoreaza in mare parte modelului Cullinan, care a fost responsabil pentru aproximativ 40% din vanzarile companiei.
"Cererea mondiala inregistrata anul trecut pentru SUV-ul nostru Cullinan a stat in spatele acestui succes si ar urma sa se stabilizeze in 2020", a declarat directorul general de la Rolls-Royce, Torsten Mueller-Oetvoes.
America de Nord a continuat sa fie cea mai importanta regiune pentru Rolls-Royce, contribuind cu o treime din vanzarile totale ale firmei, urmata de China si Europa. Printre tarile unde Rolls-Royce a stabilit un nou record de vanzari se numara Rusia, Japonia, Australia, Qatar si Coreea de Sud.
Aceste vanzari record realizate de Rolls-Royce Motor Cars, companie controlata de grupul auto german BMW, sunt o veste buna intr-un moment in care industria auto globala se confrunta cu diferite provocari pe fondul incetinirii economice generale care a afectat vanzarile unor constructori precum Volkswagen sau Ford Motor Co. mai mult
Marti, 07 Ianuarie 2020, ora 11:06
Producatorul de automobile de lux Rolls-Royce a intrat joi in mod oficial pe segmentul automobilelor de teren, compania controlata de grupul german Bayerische Motoren Werke AG prezentand modelul Cullinan, primul sau SUV, cu un pret de 325.000 de dolari, transmite Bloomberg.
"In acest moment al istoriei designului auto, SUV-urile au devenit omniprezente", a declarat presei Giles Taylor, directorul de design de la Rolls-Royce.
Cullinan reprezinta o modificare de directie fata de automobilele de lux pentru care Rolls-Royce este renumit.
Insa, directorul general de la Rolls-Royce, Torsten Muller-Otvos a subliniat ca grupul tinta al producatorului s-a modificat in ultimul deceniu.
"Vedem cum persoanele instarite, cele care isi pot permite un Rolls-Royce, devin din ce in ce mai tinere. Sunt oameni care vor sa conduca ei automobilul. Este un cliseu ca Rolls-Royce este o masina pentru care ai nevoie de sofer personal", a declarat Torsten Muller-Otvos.
Rolls-Royce spera ca noul Cullinan va capta atentia cumparatorilor pe cele mai importante piete. Rolls-Royce conteaza in special pe piata din China, cea mai mare piata auto din lume, pentru noul sau model.
In aprilie, Lamborghini a prezentat Urus, un SUV cu un pret de 200.000 de dolari, iar la finele anului trecut Bentley a prezentat modelul Bentayga V8 al carui pret este tot de 200.000 de dolari. mai mult
Joi, 10 Mai 2018, ora 16:53