Volkswagen a avut in trimestrul al doilea un profit operational de 3,44 miliarde euro, in urcare usoara fata de perioada corespunzatoare a anului trecut, si vanzari de 52,1 miliarde euro, in crestere cu 8,5%, depasind estimarile analistilor in pofida crizei din Europa.
Succesul noilor modele si reducerea cheltuielilor au ajutat cel mai mare producator auto european sa acopere efectele crizei economice din zona euro, unde vanzarile de automobile sunt aproape de minimul ultimilor 20 de ani.
Profitul operational a urcat de la 3,38 miliarde euro in al doilea trimestru al anului trecut la 3,44 miliarde euro in perioada aprilie-iunie din acest an, potrivit rezultatelor preliminare prezentate de companie. Analistii anticipau scaderea indicatorului la 3,07 miliarde euro, potrivit Bloomberg.
Profitul operational al Volkswagen a scazut cu 26% in primul trimestru, insa a revenit in urmatoarele trei luni datorita cererii solide la nivel mondial pentru modelele Audi si Porsche, care a acoperit scaderea din Europa.
In prima jumatate a anului, profitul operational al Volkswagen a scazut cu 12%, la 5,78 miliarde euro.
Grupul german a reiterat ca profitul operational din acest an se va plasa la un nivel similar cu cel din 2012, datorita cererii de masini de lux. Compania estimeaza venituri in urcare pentru acest an, generate de cresterea vanzarilor de autovehicule. mai mult
Miercuri, 31 Iulie 2013, ora 10:24
Grupul german Volkswagen nu a reusit sa gaseasca un succesor adevarat pentru Beetle, asa ca incearca sa atace piata masinilor ieftine, populare, cu gama de modele Up, ca parte a strategiei de a ajunge la vanzari anuale de 10 mil. de vehicule pana in 2018.
Dupa esecul VW Fox si Lupo, producatorul auto german a decis sa transforme masina de oras Up intr-un vehicul de familie entry-level, pentru a castiga cota de piata de la Fiat si a-si atinge obiectivul unor vanzari de 10 milioane de vehicule pe an pana in 2018, scrie Bloomberg.
"Clone" ale Up vor fi comercializate sub brandurile Skoda si Seat si o versiune ieftina va fi destinata cumparatorilor aflati la prima masina din tari precum China, Brazilia si India.
"Automobilul Up este un element esential pentru VW in strategia de atingere a tintei de vanzari. Extinderea gamei va mari presiunile asupra concurentilor", a declarat Albrecht Denninghoff, analist la firma de cercetari Silvia Quandt Research din Frankfurt.
Vanzarile de automobile subcompacte sunt in crestere datorita cumparatorilor care vor masini de oras, in timp ce guvernele incurajeaza producatorii sa construiasca vehicule cu consum redus de carburanti.
Vanzarile de automobile mini, ar putea creste cu 25% la nivel mondial pana in 2015
Vanzarile de automobile mini, precum Up si Fiat Panda ar putea creste cu 25% la nivel mondial, la 11,2 milioane unitati, pana in 2015, potrivit IHS Automotive.
Dupa lansarea unor modele scumpe, precum sedanul... mai mult
Joi, 12 Aprilie 2012, ora 10:45