Dupa rezultate record obtinute in 2011, specialistii estimeaza o diminuare a ritmului de crestere a vanzarilor pentru piata retailerilor de lux, potrivit unui raport publicat de HSBC Global Research.
"Prognozele realizate de specialistii arata o incetinire a vanzarilor cu 10% in 2012 si 9 procente in 2011", se precizeaza in raportul HSBC, citat de CPP-Luxury.
La nivel global se asteapta o diminuare a ritmului de crestere in Asia, exceptie facand Japonia. Un nivel peste medie al vanzarilor va fi mentinut in China.
Un motiv de ingrijorare pentru retailerii de pe piata de lux sunt rezultatele obtinute pe pietele din Sua si Europa, puternic afectate de criza datoriilor suverane. Analistii estimeaza rezultate mai slabe pe piata SUA decat cele obtinute in 2011 in cazul in care situatia economica globala nu se imbunatateste. Se asteapta ca nivelul de crestere a vanzarilor sa nu depaseasca patru procente.
Retailerii produselor de lux nu se asteapta la rezultate spectaculoase nici de la tarile europene.
"Criza datoriilor suverane care afectezea si moneda de circulatie internationala va afecta si vanzarile de produse de lux. Cu toate acestea, ne asteptam ca turismul, in special turistii din Asia sa ajute vanzarile pe acesta nisa" se arata in sursa citata.
In ciuda crizei financiare cu care se confrunta Europa, specialistii HSBC estimeaza o crestere a vanzarilor cu 5%, iar in Japonia o crestere de 2%.
In 2011 jucatorii de pe piata de produse si servicii de lux... mai mult
Marti, 13 Martie 2012, ora 18:50
Casa de lux Hermes a stabilit un nou record de vanzari in 2011 la 2,84 de miliarde de euro, potrivit reprezentantilor companiei.
Hermes si-a depasit cresterea anuala a vanzarilor cu 15-16%, potrivit CPP Luxury.
Vanzarile au fost conduse in top de catre publicul din America si Asia, unde au fost deschise sase noi sucursale anul trecut, dintre care unul a atras o atentie considerabila in India (Bombay).
Hermes a avut avantajul unei activitati sustinute in cel de-al patrulea trimestru, cand vanzarile au crescut cu 15,8%, ceea ce confirma starea de "sanatate" a industriei de lux.
In ciuda tsunami-ului, cifra de afaceri din Japonia, prima piata Hermes din ultimele doua decenii, s-a stabilizat.
Cresterea a fost puternica in special in randul diviziei de imbracaminte si accesorii, unde s-a inregistrat o crestere de 30%. Nici divizia de bijuterii a companiei nu a mers prost anul trecut, aceasta inregistrand o crestere de 27%. Hermes isi va publica rezultatele anuale finale pe 22 martie.
In 2012, brandul planuieste noi investitii si deschiderea sau renovarea a 15 magazine. mai mult
Vineri, 10 Februarie 2012, ora 22:30
Brand-urile americane si franceze de lux au excelat pe piata de profil a anului trecut, inregistrand o crestere a vanzarilor de 12,3%, conform unui studiu publicat recent de Altagamma Asociatia Italiana a Marcilor de Lux), Ernst $ Young si SDA Bocconi (liderul scolilor de business din Italia).
Brand-urile de lux franceze sunt urmate indeaproape de brandurile italiene cu o crestere a vanzarilor de 10,4% , scrie CPP Luxury.
Rata medie de crestere a performantei brand-urilor europene de lux a fost de 7,4%, conform studiului. In termeni de randament al investitiilor, media de crestere in Europa a crescut cu 15,8%, in timp ce media de crestere din SUA a crescut cu 16,6%, iar cea din Asia cu 10,7%.
Desi brandu-urile franceze au inregistrat o crestere a vanzarilor, randamentul investitiilor acestora s-a situat mai jos decat media europeana, inregistrand o crestere de doar 11%.
Per ansamblu, 2010 a insemnat o revenire puternica fata de 2009, cifra de afaceri a industriei fiind in crestere cu 10,9% in 2010, in comparatie cu 5,3% in 2009.
De asemenea, potrivit raportului, primele rezultate ale anului 2011 indica o reducere a investitiilor cu 3,2%, in timp ce rata de crestere a cifrei totale de afaceri a crescut cu 12,4% in prima jumatate a anului 2011. mai mult
Miercuri, 02 Noiembrie 2011, ora 18:40