Pentru Jerome Olive, seful Renault Romania, fiecare concretizare a unui proiect de vehicul sau de piesa mecanica este o sursa de emotie si de satisfactie. Perioada petrecuta in Romania si mandatul pe timp de criza au reprezentat o adevarata provocare pentru el, dar si o sursa importanta de experiente, sustine acesta.
Jerome Olive vorbeste intr-un interviu acordat Business24 despre planurile companiei sale in urmatoarea perioada, despre masinile electrice ca viitor al industriei auto, dar si ca prima optiune personala.
Iubeste masinile, pretuieste activitatea si influenta femeilor in domeniul auto si isi dedica putinul timp liber ramas familiei si ciclismului.
"In 2013 ne vom concentra pe produsele lansate recent, dar si pe proiectele mecanice. Anul trecut si la inceputul acestui an ne-am reinnoit aproape complet gama de vehicule produse la Mioveni. Proiectele de crestere capacitara pentru motoare, cutii de viteze si turnatoria de aluminium sunt de asemenea prioritare", a declarat managerul Renault, pentru Business24.
In ceea ce priveste masinile electrice, crezul sau si al companiei pe care o conduce este ca acestea (vehiculele electrice) sunt singura inovatie posibila in domeniul transportului auto care poate reduce semnificativ emisiile de dioxid de carbon, tocmai de aceea ele reprezinta un proiect strategic pentru Renault-Nissan.
Ati lansat recent un model electric in Romania, dupa ce, in 2011, ati anuntat un parteneriat cu Electrica, Schneider Electric... mai mult
Sambata, 11 Mai 2013, ora 00:00
Grupul auto francez Renault, ce detine in Romania marca Dacia, a inregistrat vanzari de 8,27 miliarde de euro in primul trimestru al acestui an, in scadere de 11,8% comparativ cu perioada similara a anului trecut, din cauza unui context european mai dificil decat se preconiza, insa cu toate acestea grupul a subliniat ca isi mentine obiectivele pentru 2013 si va continua extinderea sa pe piata internationala.
In primul trimestru inmatricularile grupului (marcile Renault, Dacia si Samsung Motors) au scazut cu 4,7% pana la 608.455 de unitati, pe o piata mondiala care a inregistrat o crestere de 0,7%. In timp ce in Europa inmatricularile au scazut cu 11,6%, Renault a inregistrat o crestere de 20,8% in regiunea Eurasia si o crestere de 9,1% in regiunea Euromed-Africa, transmite AFP.
"Intr-un context european dificil decat se preconiza, inmatricularile si cifra de afaceri au scazut in primul trimestru", a indicat Renault intr-un comunicat. "Cu toate acestea, gratie succesului inregistrat de noile produse, grupul si-a intarit pozitiile pe principalele piete si continua cresterea sa internationala", se mai arata in comunicatul Renault.
Grupul auto francez intentioneaza sa lanseze in Europa noi modele (Captur, Zoe, noul Clio Estate si noul Logan) precum si sa profite din plin de modelele lansate la finele lui 2012 (noul Clio si noul Sandero). Grupul Renault isi mentine obiectivele pentru 2013, respectiv cresterea inmatricularilor si inregistrarea unui rezultat pozitiv... mai mult
Joi, 25 Aprilie 2013, ora 09:35