Facebook a luat prin surprindere analistii dupa ce a inregistrat un avans substantial al veniturilor, fapt ce a condus la cresterea actiunilor pana la un maxim istoric.
Rezultatele financiare foarte bune au venit ca urmare a noilor servicii de reclame, dar si a succesului tot mai mare de care se bucura aplicatia pentru dispozitivele mobile.
Time arata ca cea mai mare retea de socializare din lume a inregistrat in trimestrul al treilea o crestere de 40,5% a veniturilor, pana la 4,5 miliarde de dolari, fata de 3,2 miliarde de dolari, in aceeasi perioada a anului trecut.
Analistii se asteaptau la o valoare de 4,37 miliarde de dolari, ...citeste mai departe despre "Maxim istoric pentru Facebook: Reteaua de socializare devine tot mai mare" pe Ziare.com mai mult
Joi, 05 Noiembrie 2015, ora 10:58
Facebook a raportat rezultate financiare peste asteptari, dar actiunile companiei au trecut de pe crestere pe scadere dupa ce compania a anuntat informatii privind incetinirea ratei de utilizare in randul adolescentilor si un plan mai precaut privind spoturile publicitare din sectiunea Newsfeed.
Actiunile Facebook au avansat cu 17% in tranzactiile electronice de dupa inchiderea bursei din SUA imediat dupa publicarea raportului financiar, in care compania a depasit asteptarile Wall Street cu o crestere a veniturilor de 60% pentru trimestrul al treilea, potrivit MarketWatch.
De asemenea, operatorul celei mai mari retele de socializare din lume a notat ca aproape jumatate din veniturile din publicitate sunt generate de pe dispozitive mobile, precum smartphone-uri si tablete.
Pretul titlurilor a trecut pe scadere in timpul conferintei cu analistii, dar a revenit ulterior aproape de nivelul anterior publicarii rezultatelor. La aceste discutii directorul financiar al Facebook, David Ebersman, a admis ca reteaua de socializare a inregistrat un declin in randul utilizatorilor zilnici, mai ales printre adolescentii din SUA. Ebersman nu a dat detalii privind scaderea.
De asemenea, directorul financiar a afirmat ca Facebook va imbunatati in continuare "calitatea si relevanta" spoturilor publicitare din sectiunea Newsfeed, dar nu se asteapta "sa suplimenteze semnificativ spoturile publicitare ca procentaj din articolele publicate, comparativ cu situatia de la sfarsitul... mai mult
Joi, 31 Octombrie 2013, ora 11:07
Actiunile Facebook au atins un nou nivel record pe bursa de la New York, depasind 45 de dolari, datorita increderii investitorilor ca afacerile retelei de socializare vor creste semnificativ datorita produselor de publicitate pe dispozitive mobile.
Facebook a inchis miercuri la New York in urcare cu 3,3%, la 45,04 dolari, record de la listarea companiei, in mai 2012, transmite Bloomberg.
Compania a luat masuri pentru atragerea de utilizatori si clienti pentru serviciile de advertising dezvoltate de companie pe platforme mobile - smartphone-uri si tablete.
Facebook a simplificat procesul de cumparare de spatiu publicitar. In trimestrul al doilea, veniturile din publicitatea pe dispozitive mobile au reprezentat 41% din afacerile companiei, in urcare de la 30%.
Reteaua de socializare avea 1,15 miliarde utilizatori activi la jumatatea anului.
Actiunile Facebook s-au depreciat puternic dupa listarea la bursa la 38 de dolari, pierzand peste jumatate din valoare pana in luna septembrie a anului trecut, din cauza temerilor ca directorul general, Mark Zuckerberg, nu va gasi un model de afaceri prin care sa monetizeze numarul tot mai mare de utilizatori care acceseaza reteaua de pe dispozitive mobile.
Cotatia bursiera a revenit insa rapid odata ce masurile luate de companie in acest sens s-au dovedit eficente, inclusiv datorita algoritmelor de tintire a grupurilor de consumatori prin utilizarea informatiilor stranse de retea.
Facebook are o capitalizare de piata... mai mult
Joi, 12 Septembrie 2013, ora 13:44
Valoarea de piata a Facebook a depasit un nou prag, datorita increderii investitorilor ca reteaua de socializare isi poate majora in continuare veniturile obtinute din publicitatea pe smartphone-uri si tablete.
Valoarea de piata a Facebook a depasit pentru prima data pragul de 100 miliarde de dolari.
Actiunile companiei au crescut luni cu 1,9% si au inchis la 41,34 dolari, dupa ce au atins pentru scurt timp nivelul de 41,94 dolari, cea mai ridicata cotatie dupa listarea din luna mai a anului trecut, transmite Bloomberg.
Facebook a crescut pe bursa cu 55% de la inceputul acestui an, fata de un castig de 16% pentru indicele Standard & Poor's 500 al bursei de la New York.
In acest context, reteaua de socializare a incheiat sedinta bursiera de luni cu o valoare de piata de 100,68 miliarde de dolari.
Facebook a crescut cu 56% la bursa doar in ultima luna
Actiunile Facebook au scazut puternic in lunile care au urmat dupa listare si au ajuns in luna septembrie a anului trecut la un minim de 17,73 dolari, din cauza temerilor investitorilor ca nu va reusi sa monetizeze numarul tot mai ridicat de accesari de pe dispozitive mobile.
Compania a atras 16 miliarde de dolari prin listarea la bursa, cea mai mare oferta publica initiala derulata vreodata in sectorul IT.
Facebook a anuntat in luna iulie ca 41% din veniturile din publicitate obtinute in trimestrul al doilea au fost generate de smartphone-uri si tablete, datorita noilor produse si servicii dezvoltate de... mai mult
Marti, 27 August 2013, ora 10:56
Actiunile Facebook au depasit pragul de 40 de dolari pe bursa de la New York pentru prima data de la listarea controversata a companiei, in luna mai a anului trecut, finalizand saptamana la nivelul record de 40,55 dolari.
Cotatia bursiera a Facebook a urcat vineri cu 5,2%, dupa ce analistii JPMorgan au transmis investitorilor previziuni pozitive privind afacerile companiei, apreciind ca reteaua de socializare castiga teren atat in ceea ce priveste utilizatorii PC, cat si cei care acceseaza serviciul de pe dispozitive mobile, potrivit CNN Money.
Pretul record pentru actiunile Facebook a fost inregistrat chiar in ziua listarii la bursa, cand cererea masiva din partea investitorilor a impins pentru scurt timp cotatia la 45 de dolari.
Facebook a crescut cu peste 50% in ultima luna, dupa un debut modest pe bursa in 2012, afectat de erori si probleme tehnice la listare si de neincrederea investitorilor in capacitatea retelei de a monetiza numarul tot mai mare de utilizatori de smartphone-uri si tablete.
In luna iulie, Facebook a anuntat pentru trimestrul al doilea venituri de 1,8 miliarde de dolari, in urcare cu 53% fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului trecut. Profitul net al companiei a avansat la 333 milioane de dolari, fata de o pierdere de 157 milioane de dolari in aprilie-iunie 2012.
Investitorii si analistii au fost placut surprinsi de rezultate, care confirma strategia companiei de a investi masiv in software si servicii mobile si de a... mai mult
Duminica, 25 August 2013, ora 16:15
Compania americana Facebook Inc a anuntat ca are pe plan mondial un milion de utilizatori activi care publica reclame si care au utilizat platforma Facebook in ultimele 28 de zile, o veste buna pentru reteaua de socializare care vrea sa-si majoreze veniturile.
Marea majoritate a celor care publica reclame sunt proprietari ai unor mici afaceri care au apelat la serviciile celei mai mari retele de socializare din lume, transmite Reuters.
Directorii Facebook spera sa atraga si mai multi afaceristi din cele 16 milioane de afaceri locale, de la vanzatori de bijuterii la proprietari de magazine de haine, care sa-si infiinteze gratuit pagini pe Facebook.
Reclamele online reprezinta 85% din veniturile Facebook
Desi este dificil de stabilit cati bani cheltuiesc persoanele care publica reclame online, in total acestea au cheltuit aproximativ 32 miliarde de dolari in Statele Unite anul trecut, conform datelor firmei de cercetare de piata eMarketer.
"Majoritatea proprietarilor de mici afaceri incep ca utilizatori de Facebook apoi migreaza devenind proprietari de pagini si de acolo devin utilizatori activi care publica reclame", a declarat Dan Levy, director Facebook pentru afaceri mici. Acesta a explicat ca Facebook nu intentioneaza sa taxeze afacerile care au pagina pe reteaua de socializare.
Reclamele reprezinta 85% din veniturile Facebook.
Trimestrul trecut, Facebook a raportat venituri de 1,46 miliarde de dolari. Veniturile din reclame au crescut cu 43%, cel... mai mult
Miercuri, 19 Iunie 2013, ora 09:34
Vanzarile Facebook in primul trimestru au crescut cu 38%, la 1,46 miliarde de dolari, depasind estimarile analistilor, iar profitul net a avansat cu 58%, la 217 milioane de dolari, semn ca publicitatea pe dispozitive mobile genereaza afaceri tot mai mari pentru cea mai mare retea de socializare.
Media estimarilor analistilor contactati anterior de Bloomberg indica venituri de 1,44 miliarde de dolari pentru companie in primele trei luni ale anului.
Platforma pentru publicitate pe smartphone-uri si tablete a devenit o prioritate a Facebook in ultimul an, dupa evolutia modesta a actiunilor companiei in vara anului trecut.
Facebook a trecut peste caderea de anul trecut
Titlurile s-au depreciat cu peste 50% de la listarea la bursa de la New York, in luna mai a anului trecut, pana in septembrie, din cauza temerilor investitorilor privind capacitatea companiei de a genera venituri din publicitatea pe dispozitive mobile.
Actiunile Facebook au atins minimul in luna septembrie, la 17,7 dolari, revenind ulterior pe un trend ascendent odata cu imbunatatirea perspectivelor privind veniturile obtinute din spoturi publicitate afisate pe smartphone-uri si tablete.
Miercuri, Facebook a inchis in scadere cu 1,2% pe bursa de la New York, la 27,43 dolari, cu 28% sub nivelul de aproximativ 38 de dolari obtinut in oferta publica initiala derulata cu un an in urma.
Profit nesperat din industria mobile
In primul trimestru al acestui an, platformele mobile au generat... mai mult
Joi, 02 Mai 2013, ora 11:17
Facebook vrea sa renunte la jumatate din fondurile pe care le are la dispozitie printr-o linie de credit de 3 miliarde de dolari, deoarece scaderea puternica a actiunilor i-a redus obligatiile fiscale, a declarat o sursa apropiata situatiei.
Cea mai mare retea de socializare, care a anuntat recent ca a ajuns la 1 miliard de utilizatori activi, vrea sa extinda totodata linia de credit de la un an la 3 ani, anunta Bloomberg, citat de Mediafax.
Compania a anuntat in luna martie ca a obtinut o finantare-punte de 3 miliarde de dolari, pe un an, pentru a acoperi taxele aferente tranzactiilor efectuate de angajati cu actiunile pe care le detin.
La scurt timp inainte de listarea Facebook la bursa, in luna mai, compania a contractat o alta linie de credit, de 5 miliarde de dolari.
Obligatiile fiscale ale retelei de socializare au scazut insa sub estimarile initiale ale companiei, deoarece actiunile au acazut pe bursa cu 45% fata de pretul de la listare.
Printre bancile care participa la finantarea companiei se numara JPMorgan Chase, Morgan Stanley si Goldman Sachs.
Contactati de Bloomberg, reprezentantii Facebook si ai bancilor implicate au refuzat sa comenteze informatiile.
Mark Zuckerberg, fondator si director general al Facebook, a anuntat joi ca reteaua de socializare a atins oficial pragul de 1 miliard de utilizatori activi lunar.
Facebook a facut publice si alte date impreuna cu numarul de utilizatori. Printre acestea, 1.130 de miliarde de like-uri de... mai mult
Duminica, 07 Octombrie 2012, ora 15:45
Facebook a raportat incetinire drastica a cresterii veniturilor si nu a oferit estimari financiare pentru perioada urmatoare, dupa ce a anuntat primele rezultate de cand compania a devenit listata la bursa.
Facebook a inregistrat venituri de 1,184 miliarde de dolari in trimestrul doi al acestui an in crestere cu 32%, fata de 895 de milioane de dolari, suma obtinuta in trimestrul doi al anului precedent, potrivit rezultatelor financiare publicate de companie joi.
Compania a inregistrat o pierdere neta de 157 milioane de dolari, adica 8 centi pe actiune. Comparativ, Facebook inregistrase anul trecut un profit net de 240 de milioane de dolari, adica 11 centi pe actiune.
Actiunile Facebook, care s-au micsorat cu o treime din valoarea lor initiala, de la debutul la bursa, in mai, cand pretul unei actiuni era de 38 de dolari, au cazut la sub 24 de dolari. Reteaua sociala a fost prima companie americana care a debutat pe bursa cu o valoare mai mare de 100 de miliarde de dolari.
Buffett: Cei care au cumparat actiuni Facebook pentru a le vinde a doua zi au avut o idee groaznica.
Mark Zuckerberg, directorul executiv de 28 de ani, care a creat Facebook in dormitorul sau de la Harvard, a spus ca rezultatele sunt incurajatoare, mai ales din partea noilor servicii de publicitate. Facebook are o strategie clara pentru constructia unui business solid in segmentul mobile, a spus seful companiei.
Compania, care concureaza cu adversari mult mai vechi in lumea web, precum... mai mult
Vineri, 27 Iulie 2012, ora 08:16