Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, relanseaza gama de succes Gerovital Plant intr-o varianta modernizata, cu imbunatatiri aduse formulei, design-ului si functionalitatii.
Noua linie Gerovital Plant vine cu o varietate de produse cosmetice destinate ingrijirii zilnice a tenului, avand la baza ingrediente de origine naturala in proportie de peste 91%, care ofera protectie naturala microbiana si beneficii multiple pentru tenul normal si mixt.
Specialistii Gerovital au dezvoltat produse adecvate unui program complet de ingrijire prin multibeneficii Gerovital Plant, special pentru consumatorii care isi doresc atat curatarea tenului, hidratare si oxigenare, cat si reducerea ridurilor, regenerarea pielii, energizarea si imbunatatirea luminozitatii ei.
"Gerovital Plant este o gama cu o istorie de peste 30 de ani pe piata locala, ce s-a bucurat de aprecierea constanta a consumatorilor, datorita numeroaselor modernizari care au urmarit atat tendintele internationale de consum, cat si nevoile consumatorilor nostri si valorile in care credem, in special imbinarea traditiei cu inovatia. Astfel, am relansat gama Gerovital Plant, o linie marcanta a portofoliului brandului Gerovital, intr-o formula noua si originala.
Suntem mandri sa anuntam ca prima gama fara conservanti, are acum peste 91% dintre ingrediente de origine naturala, oferind protectie naturala microbiana. Ultima etapa de modernizare a avut loc in 2016 si ne-a adus distinctia de cea mai iubita... mai mult
Joi, 04 Iulie 2019, ora 11:58
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 236,5 milioane lei (50,8 milioane euro), inregistrand o crestere cu 10% fata de rezultatele financiare din 2017.
Cresterea businessului a fost sustinuta de vanzarile din cadrul retelei magazinelor de brand, in crestere cu 40,35%, precum si de vanzarile din magazinul online, care au raportat un avans cu 19,14%, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent.
De asemenea, strategia de expansiune pe piata externa a producatorului clujean, precum un nou parteneriat in China, initiat in 2018, a contribuit la evolutia cifrei de afaceri, inregistrandu-se o majorare a vanzarilor la export cu 48,85% fata de 2017.
"Piata cosmeticelor din Romania urmareste si se adapteaza la trendurile internationale, iar Farmec s-a preocupat intotdeauna de ceea ce isi doresc consumatorii romani, atat in ceea ce priveste calitatea produselor, cat si in materie de pret. Astfel, planurile ambitioase si aceasta grija pentru frumos ne-au ajutat sa ne mentinem in topul celor mai importanti producatori de cosmetice, iar trendul ascendent al vanzarilor inregistrat pe toate palierele, reprezinta confirmarea potentialului Farmec.
Continuand ritmul de crestere din ultimii ani, ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu peste 15% pentru 2019, prin consolidarea si dezvoltarea continua a brandurilor existente, lansarea de noi produse si extinderea magazinelor de brand, care in momentul de fata au... mai mult
Joi, 28 Februarie 2019, ora 16:35
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, este unul dintre finalistii competitiei "Made in Romania", proiect desfasurat de Bursa de Valori Bucuresti.
Distinctia a fost acordata in cadrul galei de premiere, care a avut loc in data de 25 aprilie. In cadrul competitiei au fost inscrise 201 de companii, dintre care doar 15 au fost declarate finaliste.
"Ne bucuram sa ne numaram printre companiile romanesti de top premiate in cadrul competitiei 'Made in Romania'. Distinctia acordata de Bursa de Valori Bucuresti atesta povestea puternic inspirationala a Farmec, marcata de leadership vizionar, de curaj si initiativa, de expertiza a echipei, care au castigat increderea consumatorilor.
Printr-o strategie unica, am continuat sa dezvoltam traditia prin inovatie, sa valorificam retetele traditionale romanesti si mostenirea oferita de Prof. Dr. Ana Aslan, pe care brandul Gerovital le duce la un nou nivel de peste jumatate de secol.
'Made in Romania' este un proiect important si relevant pentru stimularea intregului peisaj antreprenorial romanesc. Modelele relevante, viabile si unice de business, proiectele ambitioase si brandurile autentice promovate in cadrul acestuia sunt adevarate surse de inspiratie, capabile sa incurajeze pe mai departe demersurile antreprenoriale, fie ca vorbim de jucatori mai mici sau mai mari.
In calitate de companie cu capital 100% romanesc, ne asumam cu onoare si dedicare misiunea de a contribui la cresterea economica nationala si la... mai mult
Vineri, 27 Aprilie 2018, ora 11:15
Producatorul roman de cosmetice Farmec a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 38,8 milioane de euro, inregistrand astfel o crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014.
"Anul 2015 a reconfirmat pozitia de top pe care compania si produsele noastre o au in piata de cosmetice, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fara sustinerea clientilor nostri fideli, care apreciaza calitatea si inovatia produselor romanesti.
De asemenea, acest rezultat confirma faptul ca avem o strategie de business solida si sanatoasa, dezvoltata tinand cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic.
Pentru 2016, ne propunem cresterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piata a principalelor noastre branduri, dar si lansare de noi produse.
Continuam sa fim aproape de consumatorii nostri, atat prin deschiderea de noi magazine in comertul traditional, cat si in centrele comerciale, inclusiv in Bucuresti, locatie asteptata cu mare interes de catre iubitorii produselor noastre", a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec, intr-un comunicat de presa remis Business24.
In 2015, Farmec a lansat pe piata trei noi game de produse, toate create special pentru solutionarea unor probleme specifice ale consumatorilor - Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru fata si corp care ofera tenului un aspect sanatos, plin de stralucire), Gerovital H3 Derma Sun (gama inovatoare in domeniul dermatocosmeticelor cu protectie solara) si Gerovital Tratament... mai mult
Miercuri, 02 Martie 2016, ora 10:03
Unul dintre cele mai longevive branduri de cosmetice de pe piata locala, Farmec, ramane pe lista preferintelor consumatorilor pe o piata disputata de branduri internationale. O noua strategie de marketing a fost cheia succesului in cazul acestei firme cu actionariat romanesc.
Intr-un interviu acordat Business24, Mircea Turdean, directorul general Farmec, a explicat strategia de modernizare a magazinelor companiei. Practic, ele devin adevarate Centre de Frumusete ce cuprind trei zone: una comerciala, in care sunt disponibile toate produsele din portofoliul nostru, una de consultanta cosmetica de specialitate si una dedicata evenimentelor.
Firma a raportat o cifra de afaceri cu 16% mai mare fata de primele noua luni ale anului 2012 si un nivel dublu de exporturi fata de anii precedenti.
Estimati o crestere a vanzarilor cu15% fata de aceeasi perioada din anul trecut, datorita investitiilor companiei. Cat ati investit, mai exact in cercetare, linii de productie, noi magazine, ...
Pentru noi, investitiile in cercetare si dezvoltare de produse sunt extrem de importante, alaturi de acestea fiind investitiile in capacitatea de productie si distributie, dar si cele in marketing.
Ati spus ca ati deschis un magazin in care ati investit peste 360.000 de euro. Unde a fost deschis si in ce au constat investitiile?
La inceputul lunii octombrie, am inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin de brand al companiei, acesta deschizand o serie de modernizari pe care... mai mult
Marti, 19 Noiembrie 2013, ora 07:10
Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 9% in primele trei luni, fata de perioada similara a anului trecut, la 28,9 milioane lei (6,7 milioane euro), in linie cu estimarile companiei, a anuntat marti producatorul de cosmetice.
Directorul general al companiei, Mircea Turdean, a declarat intr-un comunicat ca Farmec va continua in acest an investitiile in modernizarea sectiilor de productie, a laboratoarelor si in dezvoltarea sistemului propriu de distributie, dar si in cercetare si inovare la nivelul portofoliului de produse.
"De asemenea, vom investi puternic in cresterea prezentei noastre la export, cu precadere in tari din zona Europei Centrale si de Est", a aratat Turdean. Potrivit unor declaratii anterioare, planurile Farmec pana in 2015 sunt ca 50% din productie sa mearga la export.
In prezent, compania livreaza produse cosmetice in 45 de tari, printre care Ungaria, Polonia, Spania, Italia, Grecia, Ucraina, Japonia, Coreea de Sud, Emiratele Arabe si Kuweit.
Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de peste 121 de milioane de lei, cu 10% mai mare fata de 2011, pentru acest an fiind estimata o crestere similara.
Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producator roman de cosmetice si are circa 600 de angajati. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital. mai mult
Marti, 14 Mai 2013, ora 11:51
Producatorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a avut in primele sapte luni vanzari de 72,5 milioane de lei, in crestere cu 12,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul lansarii de noi game de produse, a anuntat luni compania.
Unul dintre vectorii care au contribuit la cresterea vanzarilor l-a constituit lansarea, in prima parte a acestui an, a unei game noi de cosmetice, cu o formula bazata pe argila naturala din Muntii Padurea Craiului si extract ecocertificat de goji, potrivit unui comunicat al Farmec.
Si pentru restul anului Farmec mizeaza pe cresterea cifrei de afaceri, bazandu-se pe vanzarile de pe piata locala si pe extinderea pe piete externe.
Anul trecut compania a avut potrivit datelor publicate de Ministerul Finantelor afaceri de aproape 111 milioane de lei si un profit de 8,3 milioane de lei, indicatori in crestere fata de anul anterior, cand Farmec a raportat afaceri de 95,9 milioane lei si un rezultat net de 5,1 milioane de lei. mai mult
Luni, 27 August 2012, ora 11:08
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat primul semestru al anului cu o cifra de afaceri de 46,7 milioane lei, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2009, a anuntat marti compania, transmite NewsIn. "Conform rezultatelor Nielsen, raportate pentru intervalul martie-aprilie 2010, cota de piata cantitativa in segmentul produselor de ingrijire a fetei a crescut la 25,3 %, fata de 23% la inceputul anului, in timp ce cota valorica, pe acelasi segment, a crescut cu doua puncte procentuale, la 18,8%, in perioada martie-aprilie 2010", potrivit companiei.Cresterea a fost sustinuta de reinventarea brandului Gerovital odata cu lansarea gamei revolutionare Gerovital H3 Evolution, care a fost foarte bine primita de piata, dar si de vanzarile produselor AslaVital.Totodata, in primele patru luni ale anului 2010, brandul Gerovital si-a consolidat pozitia de lider de piata pe segmentul cremelor de fata, detinand o cota cantitativa de 13,8%, in timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se mentine pe prima pozitie, cu o cota cantitativa de 15,5 %.
In categoria produselor body care, Farmec este lider de piata pe segmentul cremelor de maini, cu o cota cantitativa de 18,9%."Am incheiat primele sase luni pe plus, principala noastra resursa de crestere fiind dezvoltarea constanta de produse, fie pentru a completa gamele existente, fie pentru a crea altele noi.
Pentru a doua jumatate a anului, pregatim alte lansari si o campanie de... mai mult
Marti, 27 Iulie 2010, ora 11:59