CEL.ro a dat in judecata eMag acuzand compania de incalcarea Legii 84 din 1998, privind marcile si indicatiile geografice, lege ce reglementeaza, printre altele, drepturile asupra marcilor inregistrate.
Prin intermediul canalului sau de Youtube, seful CEL.ro Tiberiu Pop explica motivele pentru care a apelat la justitie. Tiberiu Pop afirma ca in perioada 02.12.2017 - 09.07.2019 eMag si-a promovat in Google magazinul sau online folosind marca inregistrata CEL.ro, practica ce incalca articolul 90 din Legea privind marcile si indicatiile geografice.
Conform dosarului inregistrat la instanta, Corsar Online, firma detinuta de Tiberiu Pop si care opereaza site-ul CEL.ro, reclama Dante International, firma care administreaza eMAG.
"Cauti www cel ro? Descopera Oferta-eMag.ro
https://www.emag.ro/search/www+cel+ro
Cumpara www cel ro online pe eMAG.ro. Profita acum de preturi avantajoase. Gasesti mai mult decat crezi! Comanda si ai livrare si retur simplu!", este reclama care i-a nemultumit pe cei de la Cel.ro.
Potrivit lui Pop, chiar daca publicitatea nu a fost platita, eMag nu a intreprins actiunile necesare pentru a stopa folosirea marcii, asa cum a facut in cazul marcilor detinute de Naspers, ba mai mult a folosit tehnici de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) pentru a impinge anuntul sau publicitar cat mai sus in rezultate si pentru a induce in eroare cat mai multi clienti aflati in cautarea marcii sale, modalitate de promovare pe care eMag nu a... mai mult
Joi, 31 Octombrie 2019, ora 09:34
Numarul cautarilor pe platforma online a eMag a crescut cu 67% in acest an fata de anul 2017, pana la 390 de milioane, in topul celor mai cautate produse fiind "ceas", "squishy" si "casti", potrivit informatiilor publicate, vineri, de retailer.
Conform statisticii companiei, in clasamentul celor mai amuzante cautari pe eMag se afla: "senvici meicar", "big de ras gilet", "haloin", dar si "cosciug", "rezultate examen" sau "adeverinte medicale cu stampile", acestea din urma aflandu-se la categoria "In curand pe eMAG".
La nivel general, clientii au cautat pe platforma online de la ceasuri pana la trollere sau de la iPhone la anvelope. Cel mai cautat produs a fost, de departe, "squishy', in timp ce "kendama", care a dominat cautarile in 2017, a inregistrat cea mai vizibila scadere.
In categoria cautarilor denumita de eMag "Viata satului", primele trei pozitii sunt ocupate de "acumulator de caruta", "cuibar de pui" si "cazan tuica stabil des".
De asemenea, "acurdeon", "spart watch" si "dozator bele halaba" sunt pe podiumul categoriei "Cel mai nefericit typo", in timp ce in categoria "Stiu exact ce caut" cele trei locuri superioare sunt: "telescop de bataie", "telefon pentru matusa mea Gabriela" si "biberoane care nu curg numai daca trage bebe".
Ierarhiile publicate de retailerul online mai cuprind categoria "Brandu mare" (cautari: "peparsi", "wuikas" si "guggi"), precum si categoria "Intreaba eMAGu", cu interes pentru "ce meci este astazi din campionat", "unde... mai mult
Duminica, 16 Decembrie 2018, ora 13:43
Retailerul eMAG.ro estimeaza ca va inregistra in acest an o crestere a afacerilor de peste 50%, mai mare decat cea anticipata in aprilie, cand compania prognoza un avans al vanzarilor de 40%, la 260 milioane de euro.
"A fost un an foarte bun pentru eMag. Reusim sa generam o crestere a vanzarilor de peste 50% in Romania si sa lansam noi produse (...). Dupa rezultatele din trimestrul trei, ne uitam la mai mult", a declarat vicepresedintele si directorul executiv al retailerului, Violeta Luca, potrivit Mediafax.
In luna aprilie a acestui an, directorul general al eMAG.ro, Iulian Stanciu, a estimat ca vanzarile retailerului vor depasi 260 milioane de euro in 2014, in crestere cu mai mult de 40% fata de anul precedent, in urma investitiilor de anul trecut si al celor programate in acest an, in suma de 11,5 milioane de euro, din care o treime pentru dezvoltarea internationala.
Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piata romaneasca. Retailerul este detinut de Dante International, al carei actionar principal este grupul Naspers. mai mult
Marti, 28 Octombrie 2014, ora 16:24
Veniturile obtinute de eMag, cel mai mare magazin online din Romania, au atins 187 milioane de euro anul trecut, iar pentru acest an are ca obiectiv majorarea acestora cu mai mult de 40%, la peste 260 milioane de euro.
Compania a anuntat ca investitile de anul trecut, impreuna cu cele din acest an, se ridica la 11,5 milioane de euro, din care o treime este destinata dezvoltarii pe plan international, conform Mediafax.
"Cresterea mare a vanzarilor in acest an este rezultatul transformarii prin care trece eMAG prin investitii din ce in ce mai mari. Folosim din ce in ce mai multa tehnologie pentru a ne dezvolta, suntem un retailer online regional si adresam un numar in crestere de categorii", a declarat directorul general al retailerului, Iulian Stanciu.
eMAG a alocat un buget de investitii de 11,5 milioane de euro pentru acest an, din care 4,5 milioane de euro pentru dezvoltarea internationala si trei milioane de euro pentru dezvoltarea si implementarea de tehnologii noi. Diferenta este alocata dezvoltarii angajatilor, logistica si marketing de brand.
eMag este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria
Retailerul este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria si a ajuns la o baza de 36 de milioane de potentiali cumparatori.
Pentru acest an, eMAG are ca principal obiectiv marirea bazei de clienti, prin continuarea dezvoltarii regionale.
"Am invatat mult si am construit un brand puternic in ultimii ani. Prin extinderea internationala scalam aceste cunostinte,... mai mult
Luni, 28 Aprilie 2014, ora 13:31
eMag, cel mai mare retailer online din Romania, cu o cifra de afaceri de 165 milioane de euro anul trecut, continua politica de extindere anuntata de conducerea companiei si lanseaza un magazin online in Ungaria, dupa inaugurarea unei unitati similare in Bulgaria, anul trecut.
Magazinul online eMag va fi inaugurat, cel mai probabil, luna viitoare si va avea, in momentul lansarii mai mult de 20.000 de produse in stoc. Acesta este cel de-al doilea magazin virtual deschis de eMag, dupa ce in 2012 au intrat pe piata din Bulgaria. Compania va face si in tara vecina livrari in 24 de ore.
Site-ul este gestionat tot de Dante International, companie condusa de Iulian Stanciu, cel care este si actionar minoritar la eMag, alaturi de Radu Apostolescu. Cei doi antreprenori romani detin, impreuna, aproximativ 30% din actiunile eMag, restul fiind preluat de fondul de investitii Naspers, intr-o tranzactie care nu a fost facuta public.
Intrarea grupului Naspers in actionariat a fost determinata de pozitia eMag in retail-ul regional, intentia grupului fiind capitalizarea know how-ul companiei locale pentru expansiunea grupului in regiune.
Dupa ce eMag a fost preluat de grupul sud-african Naspers, care mai detine in Romania compania PayU, retailerul online a facut prima extindere in regiune, prin deschiderea eMag.BG.
Tombola pentru popularizare
Asa cum s-a intamplat si in momentul intrarii pe piata online din Bulgaria, eMag desfasoara o tombola pentru a populariza brandul... mai mult
Miercuri, 14 August 2013, ora 13:45
eMag, cel mai mare retailer online din Romania, a avut, in 2012, un profit de sase ori mai mic decat in 2011.
Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 153,7 milioane euro, venituri de 154,3 milioane euro si un profit de numai 181.000 de euro, potrivit Capital.
In 2011, compania a inregistrat afaceri de 146,6 milioane de euro, venituri de 147,5 milioane de euro si un profit de 1,2 milioane de euro.
Cititi mai multe despre eMag a avut un profit mai mic cu peste un milion de euro, in 2012 pe Ziare.com mai mult
Duminica, 14 Iulie 2013, ora 12:32
Okazii.ro a lansat propriul program de afiliere, care se adreseaza tuturor site-urilor si blogurilor din Romania ce deruleaza campanii de marketing bazate pe performanta.
Afiliatii vor putea promova peste 200.000 de produse inscrise in program la lansare.
Okazii.ro intra pe o piata de publicitate online estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
eMAG pregateste o lovitura de piata prin strategii de marketing
eMAG a inregistrat anul trecut rezultate remarcabile prin intermediul marketingului afiliat. Doar in ziua reducerilor de BlackFriday afiliatii magazinului au generat vanzari de 11,5 milioane de lei.
"Platforma de marketing afiliat Okazii.ro va oferi o modalitate simpla si eficienta de monetizare pentru site-urile si blogurile romanesti.", declara Emilia Corban, senior marketing project manager Okazii.ro.
Din cele 2,4 milioane de produse listate pe Okazii.ro, afiliatii vor putea sa promoveze peste 200.000 de produse, noi si second-hand, numarul acestora fiind in crestere permanenta.
Produsele provin de la utilizatorii platformei Okazii.ro, persoane fizice, dar si din partea persoanelor juridice si a magazinelor online.
Produsele fac parte din noua categorii, si anume: Fashion&Beauty, Computere si Electronice, Telefoane Mobile, Universul copiilor, Librarie, Arta si... mai mult
Miercuri, 22 Mai 2013, ora 12:56
Magazinul online eMAG.ro a avut anul trecut o cifra de afaceri de 165 milioane euro, in crestere cu 13,8% fata de 2011, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al Dante International, compania care gestioneaza site-ul.
"2012 a fost cel mai bun pentru Dante International, am acumulat experienta si am atras un partener puternic, grupul sud-african Naspers. De asemenea, am extins gama de produse disponibile pe emag.ro si ne-am extins in Bulgaria, experienta pe care o vom replica si in alte tari din zona", a afirmat Stanciu intr-o conferinta.
La nivelul anului 2011, afacerile eMAG.ro au crescut cu 42%, la 145 milioane de euro.
El a adaugat ca intrarea Nasper in actionariatul Dante International va aduce stabilitate si va permite companiei sa isi faca planuri si sa investeasca pe termen lung.
"In 2012, investititiile noastre au totalizat 5,5 milioane de euro, respectiv 3,3% din cifra de afaceri. Din totalul investititiilor, 3 milioane de euro am alocat pentru infrastructura IT&C a companiei, iar doua milioane de euro in logistica", a spus Stanciu.
La finele lunii iulie 2012, Naspers a anuntat ca a preluat 70% din actiunile Dante International. Valoarea tranzactiei nu a fost data publicitatii.
Anul trecut, piata locala electroIT a crescut cu 4,5%, la 1,25 miliarde de euro.
"Piata de profil va continua sa creasca si in anii urmatori, dar nu intr-un ritm alert", a afirmat Stanciu.
Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse... mai mult
Miercuri, 22 Mai 2013, ora 11:29
Dupa ce Marius Pahomi, seful Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care este strategia de marketing afiliat a companiei eMAG, azi, concurentul direct, platforma 2Parale, raspunde prin vocea managerului Dorin Boerescu:"eMAG are un business online absolut remarcabil.(...) Acelasi business cred insa ca il va incurca in construirea unei retele".
Piata de marketing afiliat din Romania va creste anul acesta cu aproximativ 70%, impinsa de catre cei doi mari jucatori din domeniu: eMAG si 2Parale.
eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, si 2Parale, platforma de marketing afiliat cu cele mai multe magazine inscrise in reteaua sa, isi disputa suprematia pe segmentul vanzarilor online generate prin intermediul afilierii.
Lupta dintre cele doua companii se da in contextul in care piata de publicitate online este estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
eMAG a inregistrat anul trecut rezultate remarcabile prin intermediul marketingului afiliat. Doar in ziua reducerilor de BlackFriday afiliatii magazinului au generat vanzari de 11,5 milioane de lei.
Recent, sistemul de marketing afiliat al eMAG, ProfitShare, a fost preluat de catre Conversion Marketing, care-l va pune la dispozitia si altor retaileri, iar aceasta mutare va ascuti competitia pe piata de marketing online,... mai mult
Joi, 04 Aprilie 2013, ora 11:44