CarieraNoua.ro anunta un nou capitol in evolutia pietei de recrutare online prin lansarea in premiera in Romania a aplicatiei de recrutare pe Facebook.
In Romania peste 5 milioane de utilizatori pot cauta si selecta un anunt de job direct de pe reteaua lor de socializare preferata, Facebook.
Mihai Cotarta, co-fondatorul CarieraNoua.ro crede ca atragerea candidatilor talentati prin Facebook reprezinta o transformare semnificativa a industriei de recrutare online.
"La nivel global, in fiecare luna peste 1 miliard de utilizatori se logheaza pe Facebook, canalul preferat de comunicare si socializare pentru o intreaga generatie - utilizarea Facebook pentru cautarea de joburi este naturala".
Aplicatia Facebook de recrutare conecteaza automat portalul de joburi CarieraNoua.ro cu Faceboook si publica toate joburile existente pe portal pe pagina de Facebook CarieraNoua.
In momentul in care un angajator publica un anunt de job pe CarieraNoua.ro, pagina de Facebook se actualizeaza automat. Candidatii pot cauta si selecta joburi pe Facebook. In momentul in care doresc sa aplice la un job, vor fi redirectionati catre pagina portalului cu descrierea jobului respectiv.
Aplicatia de recrutare pe Facebook permite utilizatorilor sa caute joburi dupa cuvinte cheie, regiune si locatie.
"Solutia de recrutare CarieraNoua.ro incluzand portalul web, versiunea optimizata pentru mobile, aplicatia de iPhone si acum aplicatia de recrutare pe Facebook elimina barierele de... mai mult
Luni, 05 August 2013, ora 14:52
Majoritatea recrutarilor incep pe retelele de socializare, iar "brandul personal" a devenit noua carte de vizita. Sophie de Lorenzo de la Universitatea din Monaco iti spune cum sa-ti faci un nume online.
Proliferarea retelelor sociale a revolutionat piata de recrutare, asa ca, indiferent de domeniul in care activezi, daca nu esti prezent pe internet, nu existi. Insa aceasta prezenta nu este un lucru simplu, oamenii fiind nevoiti sa invete cateva trucuri din strategiile de marketing ale companiilor pentru a-si transforma numele in adevarate branduri.
Conform studiilor, majoritatea celor care si-au schimbat jobul in ultimii ani au facut-o prin retelele de networking.
"Platformele de networking profesional, cum ar fi: Linkedin, Twitter, Facebook sau Youtube, ofera oportunitati incredibile pentru largirea propriei retele sau pentru a fi la curent cu posturile disponibile", explica Sophie de Lorenzo, Director al Biroului Career Services & Corporate Relations al Universitatii Internationale din Monaco (Grupul INSEEC). Aceasta a lucrat multi ani ca recrutor international, devenind expert in utilizarea retelelor sociale pentru gasirea unui loc de munca.
De Lorenzo spune ca exista trei pasi importanti pentru construirea unui brand personal pe internet:
1. Gaseste-ti brandul!
Primul pas in construirea marcii este, ca si in cazul companiilor, gasirea unui brand care sa functioneze pe termen lung.
"Fiecare isi construieste profilul online asa cum se... mai mult
Joi, 16 Februarie 2012, ora 18:52