Kaufland Romania achita cu trei luni in avans impozitele la bugetul statului si bugetele locale, pentru a sprijini eforturile de echilibrare a economiei in aceasta perioada.
Astfel, compania directioneaza 69 de milioane lei catre bugetul de stat si bugetele locale, reprezentand taxe aferente anului 2020 si impozit pe profit pentru trimestrul intai al anului financiar (martie-mai).
Suma este platita in doua transe:
taxe locale in valoare de aproximativ 31 milioane lei - platita pe 25 martie 2020, mai devreme cu aproximativ trei luni fata de termenul limita de 30 iunie 2020;
impozit pe profit aferent trimestrului 1 din anul financiar in curs (martie-mai), in valoare de aproximativ 38 milioane lei, in aceasta saptamana, tot cu aproximativ trei luni fata de termenul limita 25 iunie 2020.
"Intelegem nevoia de a actiona urgent si ne reorganizam prioritatile, cu un salt extraordinar pe care il facem acum, pentru a fi alaturi de economia Romaniei, in lupta cu fenomenul care a pus stapanire pe o lume intreaga. Vom suporta aceasta perioada dificila alaturi de stat, la randul nostru, pentru ca este esential acum sa fim solidari. Sa fim impreuna conteaza acum mai mult ca oricand", declara Marco Hosl, CEO al Kaufland Romania.
In ultimele doua saptamani, Kaufland s-a implicat si cu demersuri care au raspuns la cele mai acute nevoi ale comunitatii.
Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine in 8 tari, 132.000 de angajati... mai mult
Miercuri, 01 Aprilie 2020, ora 20:37
Ministerul Sanatatii anunta ca marii retaileri Kaufland Romania si Lidl Romania doneaza o cantitate mare de materiale sanitare de care tara noastra are nevoie in lupta cu pandemia de coronavirus.
Mai exact, cele doua retele de magazine doneaza 100.000 de recoltoare pentru exudat nazal si faringian/ mediu transport viral necesare pentru realizarea testelor de diagnostic molecular (Real Time PCR), o prima transa fiind deja livrata.
"Salutam gestul companiilor private de a ni se alatura in aceasta perioada cand este nevoie de toate resursele materiale si umane pentru limitarea raspandirii noului coronavirus", a declarat Victor Costache, ministrul Sanatatii, potrivit unui comunicat de presa.
Primele 30.000 de recoltoare se afla in prezent in depozitele SC Unifarm SA si urmeaza sa fie distribuite directiilor de sanatate publica din teritoriu si Bucuresti.
"Conform dispozitiilor ministrului Sanatatii, un numar de 25.000 dintre exudatele primite vor fi distribuite la directiile de sanatate publica pentru utilizarea in anchetele epidemiologice demarate, alte 5000 vor ramane la Unifarm SA ca stoc strategic", a declarat Adrian Ionel, director Unifarm SA.
Urmareste LIVE cele mai noi informatii despre evolutia pandemiei de coronavirus in Romania si in lume, dar si masurile luate de autoritati ...citeste mai departe despre "Kaufland si Lidl au donat 100.000 de recoltoare necesare in diagnosticarea coronavirusului" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 18 Martie 2020, ora 22:19
Dupa anuntarea preluarii, incepand cu data de 1 ianuarie 2018, a tuturor contributiilor aferente angajatorului, Kaufland, cel mai mare angajator privat din Romania, anunta decizia de a creste si venitul minim pentru lucratorii comerciali din magazine la suma de 2.800 lei brut pe luna, incluzand atat tichetele de masa, cat si tichetele cadou oferite de Craciun si de Paste.
Noua crestere salariala va intra in vigoare efectiv incepand cu data de 01.03.2018. Aceasta suplimentare reconfirma angajamentul Kaufland Romania de a-si sustine echipa printr-o remuneratie corecta si avantaje care conduc la obtinerea unui echilibru intre viata personala si cea profesionala.
Cresterile salariale au loc periodic in companie, iar, in functie de vechime, venitul unui lucrator comercial poate depasi suma de 6.500 lei brut, cu sporuri si tichete de masa incluse.
"Ne dorim sa fim mai mult decat un simplu angajator, sa oferim sustinere atat pe plan profesional, cat si personal, sa cream un mediu de lucru sanatos si productiv. Tocmai de aceea actualizam periodic pachetele salariale si beneficiile pe care le oferim si incercam sa le adaptam nevoilor reale pe care angajatii nostri le au", a declarat Marco Hossl, CEO Kaufland Romania.
Tichetele de masa inca din prima zi de lucru, asigurarile voluntare de sanatate, ajutoarele in bani si zilele libere platite pentru diverse evenimente din viata angajatului, discounturile in cadrul programelor desfasurate cu parteneri agreati (servicii... mai mult
Luni, 18 Decembrie 2017, ora 14:36
Ca urmare a modificarilor legislative, incepand cu data de 1 ianuarie 2018, Kaufland Romania preia contributiile aferente angajatorului in salariul brut al angajatului. Astfel, fiecare angajat Kaufland Romania va avea un salariu net mai mare, in medie cu 1,5%.
"Compania intelege astfel sa linisteasca ingrijorarile salariatilor si familiilor acestora si ii asigura ca, dincolo de schimbarile legislative, firma face toate eforturile, cu fapte, pentru siguranta lor salariala", declara Laura Iancu, Director Resurse Umane, Kaufland Romania.
Pachete de beneficii peste cerintele legii
Crearea unui mediu de lucru placut si motivant pentru colegi este una dintre prioritatile noastre. Pe langa tichete de masa si asigurarea voluntara de sanatate, Kaufland ofera avantaje care sprijina angajatii sa realizeze un echilibru sanatos intre viata personala si cea profesionala.
Printre acestea se numara programul flexibil de lucru, cursuri de yoga, antrenamente de alergat cu traineri dedicati, sesiuni de terapie antifumat sau cursuri de nutritie, dar si abonamente la sali de sport.
In plus, oferim angajatilor nostri mai multe zile de concediu de odihna anual care, in functie de vechimea in companie, pot ajunge pana la 27 de zile pe an. Pe langa acestea, compania acorda si zile libere, platite, pentru actiuni de voluntariat.
Recunoasterea brandului de angajator
Kaufland Romania este singura companie din industria de retail care a obtinut pentru al doilea an consecutiv... mai mult
Joi, 09 Noiembrie 2017, ora 18:42
Retailerii Lidl si Kaufland, ambii parte a grupului german Schwarz, deschid joi, 7 august, noi magazine pe piata locala, Lidl in Eforie Nord, iar Kaufland in Bucuresti, potrivit anunturilor celor doua companii.
Odata cu deschiderea magazinului din Eforie Nord, reteaua de magazine de discount Lidl va ajunge la 177 de unitati pe piata locala.
De la inceputul anului, Lidl a deschis alte opt magazine, in Piatra Neamt, Iasi, Arad, Bucuresti, Popesti Leordeni, Craiova si Timisoara, a schimbat locatia unui magazin din Targu Mures si a inchis o unitate din Drobeta Turnu Severin, potrivit Mediafax. Compania a anuntat pentru acest an 15 deschideri, astfel ca va incheia anul cu 183 de unitati.
In aceeasi zi, Kaufland deschide un nou hipermarket in Capitala, in cartierul Bucurestii Noi, ajungand la o retea de 94 de magazine in Romania.
De la inceputul anului, reteaua s-a extins in Oradea, Targu-Mures, Arad si Targoviste. Alte localitati in care vor fi deschise magazine pana la sfarsitul anului sunt Bucuresti, Slatina, Gherla, Bacau si Vatra Dornei, retailerul avand in plan sa incheie anul cu 100 de magazine.
Kaufland a deschis primul magazin in Romania in anul 2005, iar Lidl a intrat pe piata locala in 2010, cand a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Cei doi retaileri au, cumulat, aproape 16.000 de angajati si afaceri de peste 2,5 miliarde euro in Romania. mai mult
Miercuri, 06 August 2014, ora 08:49
Kaufland Romania isi va continua ritmul de expansiune anul viitor, avand in plan deschideri de magazine atat in Bucuresti, cat si in tara, dupa ce va incheia 2013 cu opt magazine noi, potrivit datelor retailerului.
Investitiile Kaufland in acest an in extinderea retelei de magazine s-au situat intre 48 si 72 milioane euro, avand in vedere ca investitia medie intr-un hipermarket este de 6 si 9 milioane euro, in functie de oras, valoarea terenului sau suprafata magazinului.
"In acest an calendaristic, Kaufland Romania a deschis 8 noi magazine in Pascani, Radauti, Falticeni, Galati, Ploiesti, Petrosani, Bucuresti Militari si Bucuresti Pantelimon. Si in anul 2014 Kaufland Romania isi va continua ritmul de expansiune de pana acum si va deschide noi magazine atat in tara, cat si in Bucuresti", au declarat pentru MEDIAFAX reprezentantii companiei.
In prezent, reteaua Kaufland numara 89 de magazine la nivel national.
Compania a creat pana in prezent peste 12.000 de noi locuri de munca directe in Romania, la sediul central in Bucuresti, in magazinele deschise, precum si la centrele logistice situate in parcul Industrial Ploiesti si Turda.
Kaufland este cel mai mare retailer din Romania dupa valoarea vanzarilor, depasind Metro Cash&Carry si Carrefour. Anul trecut, hipermarketurile cu profil discount au avut o cifra de afaceri neta de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), in crestere cu 15% fata de 2011, si un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu... mai mult
Marti, 31 Decembrie 2013, ora 12:32
Carrefour, real,- si Kaufland sunt cei mai apreciati retaileri de pe piata locala, cele trei retele comerciale, impreuna cu Auchand si Cora, avand totodata o identitate puternica in randul consumatorilor, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare Mednet Marketing Research Center.Studiul a fost realizat in perioada 7-23 septembrie, fiind intervievate telefonic 2.403 de persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 ani, din Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Brasov, Oradea, Sibiu, Targu Mures si Suceava. Marja de eroare a studiului este de ± 1,99%, transmite Mediafax.
"Pe piata moderna de retail, cele mai prezente brand-uri in mintea cumparatorilor sunt magazinele de tip hypermarket. (...) real,-, Carrefour si Kaufland sunt retailerii cei mai apreciati.
Analiza diferentiata pe cele zece orase ilustreaza faptul ca hypermarketurile beneficiaza de grade diferite de apreciere de la oras la oras", se arata intr-un comunicat transmis, joi, de firma de cercetare.
Astfel, in Bucuresti, Brasov si Constanta, reteaua Carrefour ocupa pozitia de lider, iar real,- este cel mai apreciat hipermarket in Oradea, Craiova, Sibiu, Timisoara si Targu Mures.
Retailerul Cora se bucura de cea mai buna apreciere in Cluj Napoca, iar Kaufland in Suceava.
In ceea ce priveste imaginea retailerilor din Romania pe baza asocierii sloganurilor cu brandul, real,- este lider, 58,9% dintre consumatorii intervievati identificand lantul de magazine.
De asemenea, 17,9% dintre... mai mult
Joi, 05 Noiembrie 2009, ora 17:54