Magazinul online evomag.ro estimeaza in perioda campaniei de reduceri Black Friday, care va avea loc intre 21 si 23 noiembrie, vanzari de aproximativ doua milioane de euro si aproximativ 20.000 de comenzi finalizate, a declarat directorul general al retailerului, Mihai Patrascu.
"Estimam ca perioada celor mai mari reduceri din an ne va aduce intre 18.000 si 20.000 de comenzi finalizate, in valoare de aproximativ doua milioane de euro. Ne asteptam in acest an la aproximativ 500.000 de vizitatori pe site-ul evoMAG in cele 3 zile cat va dura promotia de Black Friday", a Patrascu, intr-un comunicat, transmis de Mediafax.
Magazinul online evomag.ro este detinut de Evolution Prest Systems SRL Bucuresti, societate controlata de Mihai Patrascu - 99% si Elena Patrascu - 1%.
evoMAG a pregatit pentru editia din acest an a Black Friday, care se va desfasura pe o perioada de 3 zile incepand cu 21 noiembrie, o oferta de peste 20.000 de produse care vor face obiectul unor reduceri de pana la 75%.
Cele mai mari reduceri vor fi la echipamente electrocasnice si la produse de ingrijire personala, laptopuri, telefoane mobile, imprimante, tablete, televizoare, echipamente de retelistica si componente pentru PC.
Magazinul online are disponibile la vanzare un numar de peste 120.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de ingrijire personala si produse destinate nou-nascutilor.
In 2013, Evolution Prest Systems a realizat o cifra de afaceri de 15,5 milioane de euro. mai mult
Miercuri, 12 Noiembrie 2014, ora 13:47
Black Friday, un nou "import" din America, se bucura de succes in randul romanilor, reducerile de preturi aducand produsele care sunt la un nivel "tabu" pe parcursul anului acolo unde cumparatorii si le pot permite.
Anul trecut, 44% din cumparaturile realizate in perioada campaniei Black Friday au vizat produsele electrocasnice, fiind urmate de cele din segmentul IT&C - 30% si electronice - 24,3%.
Cei mai multi romani s-au folosit de reducerile de Black Friday pentru a-si completa sau inlocui produsele electrocasnice din gospodarie.
De asemenea, reducerile Black Friday au determinat romanii sa opteze si pentru alte categorii de produse - segmentele fashion, cosmetic sau food au atras 23,2% dintre cumparaturi.
Majoritatea magazinelor online fac reduceri pentru Black Friday si in acest an, asteptandu-se la un interese crescut din partea cumparatorilor.
evoMag, reduceri de pana la 70%
evoMag va avea reduceri la aproape toate categoriile de produse si se va orienta exact pe categopriile cele mai cautate de clientii sai: laptopuri, smartphone-uri, tabletele si televizoarele.
"Reducerile vor ajunge pana la 70%. Reduceri mai mari, de pana la 90% vom oferi la ceasuri, unde WatchShop.ro a pregatit o oferta mult mai atragatoare decat cea de anul trecut", a declarat pentru Business24 Mihai Patrascu, CEO evoMAG.
"Estimam o dublare a vanzarilor in comparatie cu anul trecut, cand, in ziua de Black Friday s-au inregistrat comenzi in valoare de un milion de... mai mult
Luni, 04 Noiembrie 2013, ora 13:36
Retailerii continua sa-si extinda retelele de magazine din Romania, odata cu apropierea sarbatorilor de iarna, care este cea mai buna perioada pentru cumparaturi, pe o piata unde preturile terenurilor se mentin la un nivel bun pentru investitii.
In acelasi timp, cheltuielile de consum pe locuitor sunt prognozate sa creasca cu 23% pana in 2017, conform unui studiu realizat de cei de la Business Monitor International, fata de media regionala de 39%. Piata alimentelor din Romania va ajunge, conform estimarilor BMI, la 13,13 miliarde de dolari.
In aceste conditii, toti mai multi retaileri implicati in segmentul alimentar continua sa investeasca in noi magazine.
Mega Image mai deschide inca cinci magazine pana la finalul lui octombrie
Mega Image va mai deschide inca cinci unitati pana la finalul lunii octombrie, dupa ce a mai adaugat inca trei magazine in lantul sau, care numara acum 256 de locatii.
Mega Image, cea mai mare retea, parte a grupului belgian Delhaize, este cea mai mare retea de supermarketuri din Romania.
La randul lor, cei de la Profi au mai adaugat o noua unitate in lantul de magazine, care numara in prezent 180 de magazine.
Pentru 2013, Profi are ca obiectiv ca numarul de magazine sa se apropie de pragul de 200 de unitati in tara, dispunand de resursele necesare, iar procesul de extindere va continua si in anii urmatori, reteaua urmand sa ajunga la 300 de unitati. Intr-un magazin, investitiile facute de Profi se ridica la cateva sute de... mai mult
Vineri, 11 Octombrie 2013, ora 13:50
Noul Consiliu de Administratie al DOMO Retail are ca obiective intarirea pozitiei companiei in piata si stabilirea strategiei de dezvoltare pentru urmatorii ani, in vederea atingerii pozitiei de lider de piata.
"Pentru perioada imediat urmatoare, prioritatea noului Consiliu de Administratie va fi in principal continuarea procesului de optimizare si eficientizare a operatiunilor companiei, astfel incat sa devenim o organizatie flexibila si profitabila, capabila sa exploateze oportunitatile din piata si sa satisfaca nevoile si asteptarile clientilor intr-un mediu din ce in ce mai competitiv. Atat pentru conducerea Domo, cat si pentru fiecare dintre angajati, acest mediu competitiv trebuie sa reprezinte o motivatie suplimentara pentru a incerca sa gestioneze cu atentie relatia cu clientii si cu furnizorii, a declarat Dragos Dinu, CEO al DOMO Retail.
Recent, retailerul a modificat componenta consiliului. Astfel, presedintele noului CA al Domo este Eugen Petrov, iar functia de CEO este ocupata de Dragos Dinu din luna martie.
Lorand Szarvadi nu mai face parte din CA al DOMO
Fondatorul Domo, Lorand Szarvadi nu mai face parte din CA
Din Consiliul de Administratie al companiei a iesit Lorand Szarvadi, cel care a pus bazele retailerului, dar a ramas in grup ca General Manager si actionar in Digistore, companie in care DOMO este actionar majoritar, care gestioneaza zona de e-commerce. De asemenea, un alt membru al Consiliului de Administratie, Lucian Ghitescu, a... mai mult
Joi, 03 Octombrie 2013, ora 16:40
Dupa caderea de 40% din 2009, piata de electrocasnice da semne de revenire. Nu s-a ajuns inca la volumele dinainte de criza, dar semnele sunt optimiste. Vezi cum arata afacerile celor trei mari retaileri: Altex, Domo si Flanco.Vanzarile de electrocasnice si-au continuat declinul si anul trecut, ajungand la 1 miliard de euro, in scadere cu 15% fata de 2009, conform unui studiu Gfk Romania. Cei mai mari vendori estimeaza ca anul acesta piata va creste cu aproximativ 10%.
Altex ramane pe primul loc
Lantul condus de Dan Ostahie a terminat anul 2010 cu o cifra de afaceri de 195 de milioane de euro, cresterea fata de 2009 fiind de 7%, conform datelor publicate de companie.
Altex nu a facut estimari referitoare la afacerile pe 2011.
Oficialii companiei considera ca piata romaneasca de electronice si electrocasnice este in continuare foarte imprevizibila.
Evolutia acesteia este foarte strans legata de declinul pietei imobiliare si de masurile de austeritate luate de Guvern.
"Dificultatile de ordin financiar si de siguranta a locului de munca care s-au instalat din trimestrul II al anului 2010, alaturi de cresterea TVA din luna iulie, au accentuat considerabil inhibitia consumatorilor in ceea ce priveste achizitionarea, devenind o tendinta generala pe piata bunurilor de consum", se arata in comunicat.
Astfel, alte piete care au fost afectate de acesti factori sunt cele ale mobilei si bricolajului.
"Daca in anul 2009 am avut mai curand o tendinta de amanare a achizitiei, in anul... mai mult
Miercuri, 11 Mai 2011, ora 16:41
Comerciantii profita de sarbatorile de Pasti pentru a-i convinge pe romani sa-si innoiasca garderoba si bucataria. Astfel, in aceasta perioada puteti gasi haine si electrocasnice cu pana la 50% mai ieftine.Incurajati de semnalele revenirii consumului, magazinele de tot felul incearca in aceasta perioada sa-i tenteze pe clienti cu discounturi generoase. Drept urmare, cei mai mari retaileri au observat deja o crestere cu pana la 30% a numarului de clienti.
LCD-urile, preferatele iepurasului
Pentru a simti cat mai bine sarbatorile pascale, romanii isi umplu cosurile cu pasca, oua, cozonaci si carne de miel, dar si cu LCD-uri sau laptopuri.
"De Pasti, cele mai mari vanzari de produse nonalimentare le inregistram la LCD-uri si frigidere", au declarat pentru Bloombiz reprezentantii Carrefour.
Majoritatea retailerilor de electrocasnice ofera in aceasta perioada reduceri de 10-20% la LCD-uri, acestea putand fi achizitionate la pretul de aproximativ 1.500 lei.
Si electrocasnicele mici sunt ofertante in aceasta perioada.
La Altex, cei care cumpara un aspirator si un fier de calcat Philips primesc inca un produs asemanator gratuit.
Se vand foarte bine produsele care se preteaza pentru a fi oferite cadou, cum ar fi laptopurile si aparatele foto si video.
Tot la Altex, se ofera reduceri de 200 lei la laptopurile Asus.
La Emag.ro, cel mai mare magazin online de electronice si electrocasnice, pot fi cumparate in "regim special" 100 de produse din toate tipurile, unele chiar si la... mai mult
Miercuri, 20 Aprilie 2011, ora 11:17
Vanzarile din retail au scazut semnificativ in acest an, iar comerciantii si dezvoltatorii de mall-uri dau vina unii pe ceilalti pentru aceasta situatie, primii invocand chiriile prea mari, in timp ce proprietarii centrelor spun ca unele magazine nu au marfa si personal calificat pentru promovare.Vanzarile de retail din omania au scazut in acest an cu 20%, reprezentand cel mai mare declin din Europa Centrala si de Est, unde media a fost de 10-15%, cele mai afectate fiind sectorul electronicelor si electrocasnicelor, al mobilei si cel de moda.
"In Romania cheltuielile logistice sunt de 3-4 ori mai mari decat in alte tari din Europa din cauza infrastructurii, puterea de cumparare este mai mica, si cu toate acestea dezvoltatorii de centre comerciale ne impun costuri de inchiriere foarte mari. Inainte piata era dictata de dezvoltatori, care impuneau conditiile lor, acum a venit randul nostru", a declarat, miercuri, directorul de extindere al retailerului de incaltaminte Deichmann, Markus Pinggera, la un seminar organizat de International Council of Shopping Centers.
In opinia sa, retailerii si dezvoltatorii nu isi inteleg problemele unii altora. La randul sau, directorul operational al grupului Anchor, dezvoltatorul mall-urilor Bucuresti Mall si Plaza Romania, Radu Tanasescu a precizat ca sunt unele magazine din centrele comerciale care nu se adapteaza pietei si astfel sunt afectate vanzarile.
"Sunt magazine unde colectiile nu sunt schimbate la timp, nu au oamenii de vanzari... mai mult
Miercuri, 30 Septembrie 2009, ora 21:40
Lorand Szarvadi, omul care a fondat cel de-al doilea retailer de electronice si electrocasnice din Romania, se apropie de finalul mandatului de executiv al grupului TehnomarketDomo (TMD) pe plan local si a pus deja bazele pentru noi proiecte. Szarvadi, 42 de ani, a incercat in imobiliare, unde intentiona sa dezvolte un proiect rezidential pe o suprafata de 100 de hectare, dar a amanat investitiile si a revenit tot in retail. A fondat Toyplex, o retea de magazine de jucarii pe care vrea sa o transforme in Toys R US-ul Romaniei (cea mai mare retea de retail de articole pentru copii din lume - n.red.) si a cumparat in urma cu jumatate de an Electroworld Ungaria, companie pe care vrea sa o angajeze in lupta cu Media Markt pe piata vecina.
"In cazul in care ma retrag din pozitia executiva (din cadrul TMD detinut de fondul Equest Investment Balkans - n.r.) voi ramane in consiliul de administratie. Probabil de la 1 ianuarie voi fi ocupat cu aceste doua noi proiecte, iar Toyplex trebuie sa devina autoritatea numarul unu in jucarii", a spus Szarvadi.
Ce il determina pe Szarvadi sa se retraga de la conducerea TMD Romania?
"Grupul urmeaza sa adopte o structura unica pentru toate tarile, cu un director general, un CFO, o structura de marketing si achizitii unica, dar eu nu sunt interesat sa preiau functii in alte tari."
Retragerea de la conducerea Domo, din care a vandut in urma cu doi ani 75% din actiuni pentru 75 de milioane de euro, depinde insa de clauzele contractuale... mai mult
Joi, 10 Septembrie 2009, ora 10:09
Scaderea cu 40% a vanzarilor de bunuri de folosinta indelungata ar fi fost si mai mare fara programul Rabla pentru frigidere si masini de spalat.Vanzarile de produse electronice si electrocasnice din Romania s-au prabusit in primele sase luni pana la aproape jumatate din valoarea de anul trecut. In jumatate de an, romanii au cheltuit 664 de milioane de euro pe astfel de produse, cu 40% mai putin decat in perioada similara a anului trecut, conform unui studiu al companiei de cercetare de piata Gfk.
Sperantele vanzatorilor se leaga de perioada sarbatorilor de iarna, respectiv de goana dupa cadouri, si de efectele, destul de bune, ale unor promotii asemanatoare cu Programul Rabla, respectiv reduceri pentru cei care cumpara un produs nou aducandu-l si pe cel vechi.
Printre cei care spera in revenirea vanzarilor anul acesta se numara si Flamingo International, care s-a confruntat in primele sase luni cu o scadere de 45% a vanzarilor. "Pentru cea de-a doua jumatate a acestui an, ne asteptam la vanzari de 260 de milioane de lei.
Primele semne pozitive s-au vazut in iulie si august cand am inregistrat o crestere de 30% comparativ cu luna precedenta, de doua ori mai mare decat evolutia pietei", a declarat Stefan Treiber, CEO Flamingo. "In mare masura ne bazam pe sfarsitul anului, cand e sezonul de varf si avem toate premisele sa trecem pe plus", a adaugat Dragos Simion, membru in Consiliul de Administratie al companiei.
Programul Rabla, mai eficient la frigidere
O scadere... mai mult
Miercuri, 19 August 2009, ora 09:04