Renault a prezentat un plan ambitios ce vizeaza extinderea in Orientul Mijlociu pana in 2017, prin lansarea de 11 noi modele ce vor fi disponibile in regiune in urmatorii trei ani, transmite TradeArabia News Service.
Producatorul auto francez vrea sa vanda 75.000 de vehicule si sa-si tripleze cota de piata in Orientul Mijlociu la 3% pana in 2017, potrivit Agerpres
Peyman Kargar, vicepresedinte Renault pentru Africa, Orientul Mijlociu si India, a afirmat: 'Orientul Mijlociu este o regiune cheie pentru compania noastra. Am construit un plan ambitios pe trei ani pentru a ne majora gradual cota de piata. Anul 2015 va arata care sunt planurile noastre de viitor'.
Compania franceza se bazeaza pe pretul convenabil al modelelor din gama entry level, cum ar fi Duster, si pe cererea in crestere pentru noi modele, cum ar fi Symbol, Dokker Van, Zoe, Clio R S si Captur.
Renault a inregistrat anul trecut o crestere de 39% a vanzarilor in Arabia Saudita, Bahrein, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Oman si Qatar (Consiliul de Cooperare al Golfului - GCC).
Cele mai bine vandute modele Renault in Arabia Saudita si in Emiratele Arabe Unite au fost anul trecut Duster si Fluence.
Cel mai bine vandut vehicul Renault din 2014 a fost SUV-ul Duster, comercializat atat sub marca Renault, cat si Dacia, 395.000 de exemplare din acest model fiind vandute anul trecut. Urmeaza Renault Clio (379.000 de unitati) si Logan, vandut sub ambele marci, cu 235.000 de unitati livrate.
Compania... mai mult
Marti, 24 Februarie 2015, ora 15:18
Strategia de afaceri a grupului Renault include o dezvoltare a capacitatii de productie din Africa, unde se asteapta ca vanzarile marcii Dacia sa creasca vertiginos, pe fondul indepartarii populatiei de autobuze si masini vechi.
Producatorul auto francez si Nissan Motor, partenerul sau japonez, investesc un miliard de euro la fabrica din Tanger, Maroc, extinzand masiv productia. Fabrica Renault de la Tanger este cea de-a doua deschisa pe continent, dupa cea de la Casablanca, in functiune de 50 de ani.
Dupa extindere, unitatea din Tanger va avea o capacitate de productie de 400.000 de autovehicule pe an. Fabrica va avea doua linii de asamblare pentru modelele Dacia Lodgy si Dokker.
Totodata, Renault se pregateste sa construiasca o fabrica in Algeria, insa nu a stabilit inca termene pentru realizarea acestui proiect.
Renault vrea sa promoveze marca Dacia i Africa pentru a compensa contractia puternica a pietei europene.
Intre timp, companiile asiatice care produc automobile low-cost ataca agresiv Europa, in timp ce producatorii de autoturisme premium, precum BMW sau Mercedes-Benz, introduc tot mai multe modele de mici dimensiuni.
Piata auto europeana este in contractie pentru cel de-al cincilea an consecutiv si va atinge in 2012 cel mai redus volum din 1995, estimeaza Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile.
Piata auto din Europa nu da semne de revitalizare
Cota de piata a Renault in UE a scazut in prima jumatate a anului la 8,5%, de la... mai mult
Joi, 09 August 2012, ora 18:15