Dacia are doua modele in topul celor mai bine vandute masini din Europa in 2018.
Sandero si Duster au fost printre cele mai achizitionate vehicule anul trecut pe Batranul Continent, dupa cum ne arata un raport realizat de Jato Dynamics.
Cu 216.306 vehicule vandute (crestere de 8% fata de anul 2017), Dacia Sandero ocupa locul 11, in timp ce Duster se afla pe pozitia a 17-a, cu 182.100 de vehicule comercializate, in crestere cu 22% fata de 2017.
Primul loc in topul celor mai bine vandute masini din Europa in 2018 il ocupa Volkswagen Golf, cu 445.754 de unitati vandute.
Locul secund ii revine lui Renault Clio, cu 336.268 de masini comercializate, in timp ce ultimul loc de pe podium e ocupat de un alt model de la Volkswagen, Polo, cu 299.920 de unitati cumparate.
Dar iata cum arata Top 10 al celor mai bine vandute masini din Europa in 2018:
1. Volkswagen Golf - 445.754 unitati vandute
2. Renault Clio - 336.268
3. Volkswagen Polo - 299.920
4. Ford Fiesta - 270.738
5. Nissan Qashqai - 233.026
6. Peugeot 208 - 230.049
7. Volkswagen Tiguan - 224.788
8. Skoda Octavia - 223.352
9. Toyota Yaris - 217.642
10. Opel Corsa - 217.036
La constructori, primul loc e ocupat tot de Volkswagen, cu un total de 1.746.411 vehicule comercializate anul trecut in Europa. Urmeaza Renault, cu 1.099.289 de masini vandute, si Ford, cu 1.014.190 vehicule livrate.
Dacia se afla pe locul 14, cu 530.147 de unitati vandute, in crestere cu 12% fata de anul 2017.
Sursa:... mai mult
Joi, 31 Ianuarie 2019, ora 07:57
Duster, Logan si Sandero s-au situat in august in topul celor mai bine vandute 25 de modele in Rusia, conform datelor publicate de Association of European Businesses (AEB), in timp ce livrarile de autoturisme si vehicule comerciale usoare pe aceasta piata au urcat cu 11%, la 147.388 unitati, transmit Automotive News Europe si Reuters.
Luna trecuta, pe primul loc in topul celor mai bine vandute masini in Rusia s-a aflat Lada Vesta, de la AvtoVAZ (8.510 vehicule), urmata de Rio, de la Kia (7.812 unitati), Lada Granta, de la AvtoVAZ (6.979 unitati), Creta, de la Hyundai (5.274 vehicule), Polo, de la Volkswagen (5.169 vehicule) . Pe locurile 9, 15 si 16 se afla Duster (3.537 unitati), Sandero (2.562 vehicule) si Logan (2.518 unitati).
Duster, Logan si Sandero sunt fabricate de Renault.
"Ritmul redresarii pietei a fost robust de la inceputul anului, pana la sfarsitul lunii iulie cresterea anuala ajungand la 18%. In august, aceasta tendinta imbucuratoare a continuat, pe fondul deprecierii rublei. Avansul va continua si in urmatoarele luni", a apreciat Joerg Schreiber, presedintele Association of European Businesses.
In primele opt luni din 2018, au fost vandute in Rusia 1,14 milioane de autoturisme si vehicule comerciale usoare, in crestere cu 16,2% fata de perioada similara din 2017.
In perioada ianuarie - august 2018, pe primul loc in topul celor mai bine vandute masini in Rusia s-a situat Rio, de la Kia (67.171 unitati), urmata de Lada Vesta (67.136 vehicule)... mai mult
Luni, 10 Septembrie 2018, ora 17:13
Vanzarile de SUV-uri compacte in Europa vor creste puternic in 2018, noile modele oferite de producatori urmand sa convinga cumparatorii sa renunte intr-un ritm mai rapid la hatchbackurile traditionale.
Firma de analiza LMC Automotive anticipeaza ca vanzarile de SUV-uri mici vor fi mai mari cu 400.000 de unitati in acest an, comparativ cu livrarile de 1,4 milioane de vehicule inregistrate in 2017. Cresterea va fi sustinuta de noile SUV-uri compacte oferite de Volkswagen Group, Citroen si Opel/Vauxhall, care ar putea depasi fiecare pragul de 100.000 de unitati vandute in acest an.
In primele trei luni ale anului, VW T-Roc, Citroen C3 Aircross si Opel/Vauxhall Crossland X au intrat in topul celor mai vandute modele, pe locurile 6, 7 si 8, fiecare cu vanzari de peste 25.000 de unitati.
Modelul Dacia Duster, care a fost supus unei modernizari majore, a depasit Opel/Vauxhall Mokka si a ocupat locul al treilea, cu vanzari de 46.571 de unitati, o crestere a livrarilor de 31%, in urma liderului Renault Captur si Peugeot 2008.
Vanzarile Renault Captur au scazut cu 0,5%, la 55.059 unitati, iar cele al Peugeot 2008 cu 7,5%, la 50.117 unitati, arata datele JATO Dynamics.
"Piata a crescut puternic. Anticipam ca in urmatorii patru ani va continua sa creasca nebuneste, cu circa 40%, datorita tuturor marcilor care vin", a spus Ponz Pandikuthira, director pentru planificarea produselor la Nissan Europe.
Atractivitatea masinilor - cu dimensiunile lor compacte, pozitia... mai mult
Duminica, 17 Iunie 2018, ora 11:43
Un inalt oficial al Renault a vorbit despre succesul nebun pe care il are Dacia Duster pe piata auto.
Laurens van den Acker, vicepresedinte senior al Renault Corporate Design, a vorbit despre succesul Dusterului in momentul lansarii noii generatii a SUV-ului producatorului roman.
Acesta spune ca noul Duster nu a fost modificat radical fata de precedenta versiune deoarece se vinde excelent, iar Dacia si Renault nu pot face inca fata nivelului cererii care exista pe piata.
"Marea revolutie a fost sa nu facem o revolutie. Dusterul nu este la capatul ciclului. Inca nu putem satisface cererea pentru acest model. Asa ca de ce am schimba un lucru atat de bun? Insa daca va uitati de aproape o sa observati ca am atins totul in designul noului model.
Dusterul are o dimensiune magica. Am simtit ca le putem oferi clientilor nostri mai mult prin a repara greselile de design ale generatiei precedente. Daca vom hotari ca avem nevoie de o masina cu dimensiuni mai mari, vom face asta cu un nou model", a declarat van den Acker pentru Autocar.
Dacia a lansat oficial in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt noua generatie a SUV-ului Duster.
Dusterul este unul dintre modelele de real succes al producatorului roman, fiind vandut pana acum in mai mult de un milion de exemplare.
M.D.... citeste mai departe despre "Inalt oficial Renault, despre succesul nebun al Daciei Duster: Nu putem satisface cererea" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 13 Septembrie 2017, ora 22:22
Compania Renault a inregistrat castiguri mai mari anul trecut in comparatie cu 2013, intrecand cu mult asteptarile analistilor. Cresterea s-a datorat vanzarilor tot mai numeroase de masini Dacia, precum si ieftinirea fortei de munca din Franta.
Astfel, profitul Renault a crescut de la 1,24 miliarde de euro, in 2013, la 1,61 miliarde de euro, anul trecut, potrivit Bloomberg.
Succes pentru Duster, Logan si Sandero: Vanzarile Dacia au crescut cu 16,5%
Cifra a depasit asteptatile specialistilor, care au vehiculat o crestere de pana la 1,45 miliarde de euro. Renault a reusit sa ajunga la aceasta performanta bazandu-se pe vanzarea modelelor ieftine in ...citeste mai departe despre "Dacia, o masina din ce in ce mai vanduta: Profit neasteptat la Renault" pe Ziare.com mai mult
Joi, 12 Februarie 2015, ora 19:25
Dacia Duster a devenit, in primul semestru al acestui an, cel mai bine vandut automobil al grupului francez Renault, numarul masinilor vandute ridicandu-se la 190.000 de bucati, in crestere cu 40 la suta fata de perioada similara a anului trecut.
Potrivit unui raport al Renault, citat de Ziarul Financiar, este pentru prima data cand un automobil care are la baza platforma Logan preia conducerea in topul celor mai bune modele, depasind Clio sau Megane.
"Duster este o adevarata piatra de hotar in ceea ce priveste dezvoltarea comerciala a Renault. Este modelul cu cele mai mari vanzari la nivel mondial din cadrul grupului", a spus Jerome Stoll, vicepresedintele grupului Renault, responsabil de vanzari si marketing.
Citeste mai multe despre Premiera: Dacia Duster, in topul vanzarilor Renault pe Ziare.com. mai mult
Joi, 25 Iulie 2013, ora 09:12
Alianta Renault-Nissan isi extinde anul acesta cu o treime capacitatea de productie la societatea sa mixta din India, ca parte a strategiei de a utiliza statul asiatic ca centrul global de productie si de a beneficia de cresterea cererii de vehicule pe piata indiana.
Capacitatea fabricii din apropierea portului Chennai (in Sudul Indiei) va fi majorata in doua faze, la 480.000 de vehicule pe an, de la 360.000 de vehicule in prezent, a declarat Toshihiko Sano, seful Renault Nissan Automotive India Pvt. Ltd, transmite Dow Jones Newswires.
Daca in 2011, cand Renault era practic necunoscut pe piata din India, grupul francez a vandut 1.500 de vehicule, in 2012 vanzarile Renault au crescut la 35.000 de unitati iar pentru acest an spera sa treaca de 80.000 de unitati.
Intre mijlocul lui 2011, cand a intrat pe piata indiana, si sfarsitul lui 2012 Renault a lansat cinci modele (Fluence, Koleos, Pulse, Scala si Duster) care se bucura de aprecierea clasei mijlocii. Nissan vinde in India sase modele.
Pe langa Brazilia si Rusia, India este al treilea pilon al strategiei internationale a grupului Renault, care in primul trimestru al acestui an a inregistrat o scadere a vanzarilor de 11,8% din cauza conditiilor dificile de pe piata europeana.
Renault vizeaza in acest an o cota de 3% din aceasta tara cu o populatie de 1,2 miliarde de locuitori si in care doar 12 din 1.000 de locuitori poseda o masina, fata de 500 de persoane la 1.000 de locuitori in SUA. Pe o piata dominata... mai mult
Miercuri, 22 Mai 2013, ora 10:16
La doi ani dupa intrarea pe piata din India si profitand de lectiile invatate de pe urma esecului Logan, grupul auto francez Renault inregistreaza in prezent o crestere spectaculoasa pe piata din India, gratie adaptarii vehiculelor sale la criteriile locale.
Daca in 2011, cand Renault era practic necunoscut pe piata din India, grupul francez a vandut 1.500 de vehicule, in 2012 vanzarile Renault au crescut la 35.000 de unitati iar pentru acest an spera sa treaca de 80.000 de unitati. Intre mijlocul lui 2011, cand a intrat pe piata indiana, si sfarsitul lui 2012 Renault a lansat cinci modele (Fluence, Koleos, Pulse, Scala si Duster) care se bucura de aprecierea clasei mijlocii, transmite AFP.
Cu toate acestea, directorul general de la Renault India, Marc Nassif, crede ca cresterea prezentei grupului auto francez pe piata indiana se datoreaza prezentei echipei de Formula 1 Renault la primul mare premiu al Indiei, care a avut loc in luna octombrie 2011 pe un circuit din apropiere de New Delhi. "Prezenta Renault in Formula 1 a avut un impact in randul clientilor nostrii", a apreciat Marc Nassif.
Pe langa Brazilia si Rusia, India este al treilea pilon al strategiei internationale a grupului Renault, care in primul trimestru al acestui an a inregistrat o scadere a vanzarilor de 11,8% din cauza conditiilor dificile de pe piata europeana.
Pentru ai cuceri pe clientii din India, grupul Renault a decis sa angajeze un consilier tehnic la fiecare concesionar, dintre care... mai mult
Miercuri, 08 Mai 2013, ora 13:58
Grupul auto Renault si-a propus ca, incepand de anul viitor, sa vanda peste 50% din vehiculele sale in afara Europei, fata de 48% in prezent, a declarat miercuri directorul operational de la Renault, Carlos Tavares.
De asemenea, Carlos Tavares a declarat ca divizia Renault Samsung Motors Corp. este o baza importanta de export in Asia, respingand speculatiile potrivit carora grupul auto francez ar putea sa-si vanda divizia din Coreea de Sud.
"Grupul Renault are o strategie foarte clara sa fie mai putin dependent de o singura regiune", a declarat Carlos Tavares, fara a oferi cifre precise.
Pentru a-si creste cota de piata in Coreea de Sud, Renault are de gand sa introduca in 2013 un nou crossover de talie mica. In prezent, Renault Samsung, al patrulea constructor auto din Coreea de Sud, controleaza o cota de piata de 8,7%, insa grupul Renault si-a propus ca in viitorul apropiat sa ajunga la o cota de 10% pe piata sud-coreeana.
Potrivit datelor ACEA, inmatricularile de autoturisme Renault in Europa au scazut cu 13% in luna mai, in timp ce piata auto a inregistrat o contractie de 8,7%.
Compania Dacia de la Mioveni a fost preluata de Renault in anul 1999. Renault a lansat, pana in prezent, sapte modele sub marca Dacia, respectiv Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Dacia VAN, Dacia Logan Pick-Up, Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway si Dacia Duster. mai mult
Miercuri, 27 Iunie 2012, ora 09:46