Vanzarile de bunuri de lux in China sunt inca la niveluri ridicate, majorand castigurile companiile europene precum Hermes sau Remy Cointreau si calmand temerile legate de faptul ca cererea s-ar putea diminua.
Producatorii europeni de lux au inceput sa devina din ce in ce mai dependenti de China, pe masura ce numarul consumatorilor europeni este in scadere. In aceste conditii, producatorii de lux sunt atenti la orice semnal care ar indica incetinirea celei de-a doua economii a lumii, potrivit Reuters.
Aceste temeri s-au diminuat marti, cand producatorul francez de bauturi alcoolice Remy Cointreau a depasit toate estimarile financiare, anuntand o crestere de 24,4% in vanzarile din primul semestru, generata de o crestere puternica in Asia si Statele Unite ale Americii.
In mod similar, Hermes a raportat o crestere de 13,4% in vanzarile inregistrate in cel de-al doilea trimestru, sustinuta de o crestere puternica in regiunea Asia - Pacific in afara de Japonia. Aceasta crestere a atins valoarea de 26,9%.
"Nu vedem nici o incetinire in China", a spus directorul executiv al companiei Hermes, Patrick Thomas.
32% din vanzarile Hermes se deruleaza in zona Asia - Pacific fara Japonia. Cresterile pe piata din Asia au compensat dezvoltarea mai lenta din Franta si Statele Unite ale Americii.
Piata de lux din regiunea Asia - Pacific, are cea mai mare crestere din lume. Pana in 2014 ar putea deveni a doua piata de lux ca marime din lume, dupa Europa, potrivit unui... mai mult
Sambata, 21 Iulie 2012, ora 10:23