Unul dintre momentele cele mai asteptate, dar deopotriva cele mai temute, este acela al promovarii pe linie ierarhica. Exista multe decizii pe care un manager trebuie sa le ia, odata ce este desemnat
O carieră fulminantă se bazează pe multe elemente, pentru a se transforma din visul unui intern în motivul de mândrie al unui manager cu palmares de invidiat. Dorința permanentă de creștere
Piata muncii este foarte dinamica si probabil va ramane asa, dintr-o multitudine de motive. Exista numeroase motive pentru care un angajat ajunge sa-si dea demisia:
Incertitudinea este sentimentul care a pus stapanire pe peisajul autohton de business in ultimul an, iar multe dintre companiile mici au devenit preocupate, mai degraba, de a supravietui. Daca multi
Perioadele de criza tind sa accentueze slabiciunile unui colectiv si punctele sensibile ale unei activitati comerciale. Ca lider sau manager, unul dintre cele mai importante aspecte ale jobului este
Lanturile de aprovizionare sunt supuse unei presuni continue de a tine pasul cu toate schimbarile: de la aparitia unei noi generatii de consumatori, la evolutia tehnologica rapida si digitizarea
In urma cu 15-20 ani, accentul vanzarilor se centra pe empatie, pe puterea de convingere, puterea de a dezvolta o relatie cu clientul. In prezent, din cauza migrarii catre zona de online, una din
Un bun manager trebuie sa fie si un lider printre oamenii cu care lucreaza. E important de inteles ca, pentru multi angajati, locul de munca se poate transforma rapid in a doua casa.
"Atacurile cibernetice din ultima vreme au aratat riscurile la care sunt expuse companiile si institutiile publice. Pentru a veni in sprijinul mediului de afaceri si al specialistilor IT,
Sentimentul de vacanta poate fi trait oricand. Dimineata facand miscari de gimnastica, pe drumul spre serviciu ascultand muzica de calitate sau citind o carte care va captiveaza, dorinta de a zambi
Vi s-a intamplat sa cititi despre o teorie care sa sune poate banal, sa fiti tentat sa o ignorati si apoi practica sa va demonstreze importanta ei? Iata partea a doua a truismelor care continua sa
Daca ar fi sa definim simplu complexa activitate de relatii publice, ar trebui sa formulam cam asa: Fa un lucru bun si vorbeste despre acesta! Acest lucru presupune sa cream si sa comunicam un anumit
Odata cu terminarea vacantei de Craciun si cu reinceperea activitatii in noul an, iuresul cotidian de la job incepe sa-si faca din nou simtita prezenta, cu atat mai mult cu cat, in multe cazuri,
Retailerii si dezvoltatorii imobiliari dau vina in continuare unii pe altii pentru rezultatele slabe ale unor centre comerciale, primii reclamand costurile mari de inchiriere si faptul ca sunt multe
Relatiile interpersonale ne influenteaza viata intr-un mod decisiv, iar atunci cand exista dificultati in comunicare, ele se rasfrang nu doar asupra familiei si apropiatilor, ci si asupra evolutiei
Partea umana a unui lider se poate manifesta in mod excesiv, ceea ce poate genera o raportare subiectiva la oamenii cu care lucreaza si o serie de probleme la nivelul modului de functionare a
Apple a publicat, pe pagina sa oficiala, filmarea evenimentului de comemorare a vietii lui Steve Jobs care a avut loc in 19 octombrie, la sediul companiei din California. Evenimentul a fost unul
Greselile marcheaza puternic cariera unui manager, iar cei aflati la inceput de drum sunt cei mai predispusi catre astfel de evenimente. Iata cateva dintre cele mai intalnite greseli pe care sefii
Managerul 2.0 reprezinta profilul managerului de viitor, care stie cum sa atraga oameni talentati si sa ii pastreze prin tehnici de comunicare aparte. El este cel care va castiga increderea inca de
Cand piata muncii iti absoarbe cei mai talentati oameni trebuie sa iti pregatesti un nou plan prin care sa ii "recrutezi" inapoi. Uneori, decizia de a pleca nu este motivata de lipsa unui management
Orice relatie profesionala ajunge la un moment dat la un sfarsit. Pentru un manager, uneori aceasta se concretizeaza prin situatia in care esti nevoit sa renunti la serviciile unui angajat. Nu e o
Specialistii in HR te sfatuiesc in mod constant sa iti stabilesti obiective, daca doresti sa pastrezi o cale dreapta in cursul carierei tale. Stabilirea de obiective are un efect puternic asupra
Orice angajat trece prin momente in care isi doreste sa poata munci mai mult si mai intens, sa obtina rezultate mult mai semnificative, insa de cele mai multe ori ambitiile se rezuma doar la ganduri,
"Cautam oameni care nu au nevoie de o structura ierarhica pentru a rezolva diversele probleme, care pot interactiona virtual in echipe si comunica foarte usor", a declarat Dan Bulucea, country
Criza prelungita de pe piata muncii, concretizata printr-o perioada de reduceri ale investitiilor in capitalul uman si plasarea responsabilitatilor in sarcina angajatilor celor mai buni, a generat o
India este o destinatie mai putin atractiva pentru muncitorii straini decat alte tari din Asia cum ar fi China, Singapore sau Hong Kong, dar viteza cu care economia ei se dezvolta a facut ca tot
Felicitari! In ciuda stirilor zilnice despre disponibilizari si despre companiile aflate in prag de faliment, ai reusit sa-ti pastrezi slujba.Asa ca de ce nu simti nevoia sa sarbatoresti?
Ar putea sa para o pierdere de vreme sa aplici pentru o pozitie care, cel putin pe hartie, nu se potriveste perfect cu abilitatile si experienta ta. Pana la urma, multi candidati nu beneficiaza de