Relatia dintre clienti si banca nu va mai fi niciodata la fel - bancile promit in "epoca post-criza" mai mult profesionalism, dar asteapta din partea clientilor mai multa responsabilitate. Business24 iti prezinta trei schimbari majore necesare pentru o industrie bancara sustenabila, identificate de bancheri, analisti si sociologi.
De la functionar bancar, la consilier
Consolidarea relatiei cu clientii este noul dicton al strategiei bancare post-criza, in conditiile in care bancile sunt nevoite sa recastige increderea clientilor, zdruncinata de cei cinci ani de criza.
"Cred ca in noul model economic bancile vor fi nevoite sa se aplece mai cu seama la cerintele specifice ale clientilor. Chiar si pentru persoanele fizice, scoringul nu mai este suficient", considera Petre Bunescu, director general adjunct BRD.
Functionarii obisnuiti vor fi inlocuiti de consilierii care vor avea cunostinte solide de analiza a documentelor si posibilitatea de a personaliza oferta bancara, mai ales in cazul IMM-urilor si a clientilor cu profesii liberale, aspecte solicitate adesea de antreprenori.
"Bancile traditionale au lucrat doar cu companii mari, dar functionarii trebuie sa cunoasca ce inseamna o afacere, profilul activitatii, faptul ca firmele mici se bazeaza mai mult pe aspecte informale", sustine Ovidiu Nicolescu, presedintele Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania.
De la retail, la finantarea mediului de afaceri
Desi la nivel... mai mult
Sambata, 06 Aprilie 2013, ora 00:00
Cartea "Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion and Purpose", scrisa de Tony Hsieh, a fost cea mai bine vanduta carte de non-fictiune pe Amazon in 2010 si este propunerea noastra pentru lectura ta din acest weekend.
Tony Hsieh, CEO al retailerului de pantofi online Zappos, prezinta in carte propria sa evolutie in domeniul afacerilor, ca si pe cea a companiei sale.
In viziunea lui Tony Hsieh, un manager de succes trebuie sa aiba ceva care sa il individualizeze, iar acest lucru presupune si ca el sa faca lucruri pe care altii nu au curajul sa le intreprinda.
Cartea ofera o viziune interesanta asupra valorilor fundamentale ale cunoscutului antreprenor, cititorii fiind sfatuiti cum sa isi impresioneze clientii prin serviciile lor si cum sa isi administreze afacerea.
O carte despre Profituri, Pasiune si Scop
Tony Hsieh, om de afaceri american de origine taiwaneza, prezinta in cartea sa o serie de principii importante care i-au influentat cariera. Printre acestea se numara importanta prietenilor in crearea unei afaceri de succes si a unei vieti fericite.
Compania Zappos a avut mai multe momente dificile de-a lungul timpului, iar de cateva ori a fost pe punctul de a se inchide din cauza lipsei finantarii.
Tony Hsieh a trebuit sa isi lichideze o mare parte din active pentru a obtine bani. Compania a decis sa devina un brand pentru serviciul de customer service.
Cartea are trei sectiuni: Profituri; Profituri si Pasiune; Profituri, Pasiune si... mai mult
Sambata, 16 Iunie 2012, ora 00:00