In contextul in care prin OUG 38/2020, toate autoritatile si institutiile publice trebuie sa puna la dispozitia cetatenilor portaluri online in vederea primirii documentelor electronice, Zitec, lider pe piata de IT & digital marketing din Romania, anunta lansarea modulului Formulare electronice in cadrul aplicatiei Regista.
Noul modul permite completarea si trimiterea online a cererilor necesare pentru eliberarea de certificate, autorizatii si alte documente emise de institutiile publice.
Modulul Formulare electronice este necesar si eficient mai ales in aceasta perioada in care statul solicita institutiilor publice o rezolvare electronica a solicitarilor din partea cetatenilor. Conform articolului 6 din Ordonanta de Urgenta 38/2020, intrata in vigoare incepand cu data de 7 aprilie 2020, autoritatile si institutiile publice sunt obligate sa puna la dispozitia cetatenilor portaluri online pentru primirea documentelor electronice.
Pentru a sprijini procesul de digitalizare, Zitec a anuntat de curand ca ofera institutiilor publice trei luni de licenta gratuita pentru aplicatiile de Managementul documentelor si e-Guvernare Regista. Sute de primarii care folosesc deja portalul e-Guvernare vor avea acces implicit la modulul Formulare electronice si devin automat conforme cu noua legislatie.
Astfel, cetatenii care doresc eliberarea unor documente de interes precum certificatul de atestare fiscala, adeverinta de rol agricol sau certificatul de evaluare pentru obtinerea... mai mult
Joi, 09 Aprilie 2020, ora 18:23
Primariile nedigitalizate din Romania au acum o solutie gratuita pentru a evita aglomeratia, a limita cozile formate la sediul acestora sau a elimina complet nevoia oricarei vizite facute de localnici la primarie.
Solutia vine de la compania romaneasca Zitec, care pune la dispozitia institutiilor publice trei luni de licenta gratuita pentru modulele Managementul documentelor si e-Guvernare, doua dintre modulele aplicatiei de registratura si managementul documentelor Regista.
Angajatii primariilor pot lucra de acasa, oamenii pot depune solicitari online
"Rolul Regista este sa automatizeze activitatea din administratiile locale, guvernamentale si din companii, facilitand atat o comunicare optima intre departamente, cat si pe cea dintre functionari si cetateni, pentru o rezolvare electronica, rapida si mult mai organizata a solicitarilor primite", se arata in comunicatul companiei.
Modulul Managementul documentelor este foarte util pentru institutii in aceasta perioada, incurajand lucrul de acasa al personalului acestora. Cu ajutorul modulului, functionarii pot inregistra electronic documentele, pot gestiona fluxul de lucru intre departamente, precum si transmiterea lor intre acestea.
De asemenea, verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor se face intr-un mod mult mai rapid si eficient.
Totodata, Regista este prima aplicatie care respecta Codul Administrativ si care faciliteaza comunicarea online dintre institutiile publice si cetateni, prin modulul... mai mult
Joi, 19 Martie 2020, ora 12:16
Zitec, lider pe piata de IT din Romania, specializat in dezvoltarea de solutii, servicii si produse tehnologice personalizate, anunta ca aplicatia de registratura si managementul documentelor Regista este folosita in prezent de 7000 de utilizatori din peste 300 de institutii publice (in majoritate, primarii) si companii private din tara, un numar dublu fata de 2018. Prin intermediul aplicatiei au fost procesate peste 5,3 milioane de documente.
Dupa acest succes, compania pregateste lansarea modulelor Smart City si e-Guvernare, ca parte a aplicatiei Regista.
Modulele Smart City si e-Guvernare permit extinderea functionalitatilor Regista la solutii IoT pentru nevoi specifice identificate la nivel local si digitalizarea interactiunii dintre cetatean si institutiile publice.
Romania se situeaza si in 2019 pe ultimul loc in ceea ce priveste gradul de digitalizare la nivelul serviciilor publice, in randul statelor din Uniunea Europeana, potrivit clasamentului realizat de DESI (Digital Economy and Society Index), disponibil la https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/desi.
Raportul analizeaza opt indici precum gradul de interactiune online al utilizatorilor cu administratiile publice, masura in care diferite cereri pot fi solutionate online sau accesul rapid la informatie.
Pe fondul nivelului foarte scazut de digitalizare inregistrat la nivel public local, Regista ajuta la eficientizarea si digitalizarea activitatii interne din peste 300 de institutii si... mai mult
Miercuri, 07 August 2019, ora 12:07