De Black Friday, te invitam la elefant.ro, mallul online al familiei tale, nu doar sa visezi frumos, ci si sa-ti vezi dorintele indeplinite, pentru ca sta in puterea ta sa faci asta.
Indrazneste sa intri in universul nostru, descopera ofertele irezistibile pe care ti le-am pregatit si alege, dintr-o varietate de produse, exact ce iti doresti mai mult, de la carti, parfumuri si ceasuri, pana la produse cosmetice, home&deco si electrocasnice.
• Cat dureaza campania Black Friday la elefant.ro
• Top 5 motive sa cumperi de Black Friday, de pe elefant.ro
• Intra in universul elefant.ro si fii gata de alegeri inspirate
Cat dureaza campania Black Friday la Elefant.ro
Din 12 noiembrie si pana pe 14 noiembrie, la Elefant.ro ai liber la cumparaturi de Black Friday. Fii gata pentru o cursa plina de adrenalina si actioneaza smart! Aboneaza-te la Newsletter, sursa ta zilnica de noutati, si nu rata nimic important pentru tine!
Urmareste-ne si pe retelele de socializare si fii la curent cu cele mai noi oferte si campanii! Fa-ti o lista de cumparaturi si lasa-te pe mana noastra. Iti dam un boost de energie cu oferte irezistibile si surprize pentru tine si cei dragi. Fii pe faza si fa alegeri inspirate!
Top 5 motive sa cumperi de Black Friday, de pe Elefant.ro
Odata ce ai acceptat provocarea Black Friday, iti doresti ca aventura ta de shopping sa fie o placere pe toata durata campaniei si sa se incheie cu succes, bucurandu-te din plin de produsele tale... mai mult
Duminica, 14 Noiembrie 2021, ora 08:00
An de an articolele preferate de romani de Black Friday au ramas in continuare electronicele si electrocasnicele. Aceasta tendinta se mentine si in 2021, cele mai cautate produse ramanand televizoarele, laptopurile, telefoanele si produsele electronice pentru bucatarie.
Aproximativ 45% dintre persoanele care fac cumparaturi de Black Friday isi indreapta atentia catre produse precum telefoane, laptorpuri, televizoare, frigidere, cuptoare cu microunde sau alte electrocasnice Black Friday destinata bucatariei. Persoanele care cauta produse din aceasta categorie au intentia de a face cel putin o achizitie.
26% dintre cumparatori intentioaneaza sa cumpere un computer sau componente pentru calculator, console de jocuri si/sau jocuri pentru acestea, arata un studiu cel.ro.
Accesorii pentru masini
O alta categorie de preoduse intens cautate de romani de Black Friday sunt accesoriile auto electronice. De la GPS, la camere auto, care sa le asigure protectie in trafic, si pana la incarcatoare auto pentru telefon si tableta, tendinta de achizitionare a acestora este mult mai mare in 2021. Aceasta tendinta se resimte in special de catre magazine cu gadgeturi Black Friday 2021, ale caror vanzari cresc exponential.
Cele mai cautate electrocasnice de Black Friday
Cele mai cautate electrocasnice (inafara de cele enumerate mai sus) raman in continuare cele pentru bucatarie, urmate de cele destinatei ingrijii casei.
Cand vine vorba despre electrocasnice Black Friday... mai mult
Vineri, 12 Noiembrie 2021, ora 19:34
Mai bine de jumatate (54%) dintre romani au de gand sa faca cumparaturi de Black Friday in acest an, arata datele oferite de cel mai mare marketplace din Romania. Daca multe dintre lanturile mari de retail au furat deja startul reducerilor, saptamana aceasta sunt concentrate campaniile celor mai multe magazine, online si offline.
Iar anul acesta reducerile se anunta chiar mai spectaculoase si includ chiar reduceri la teste anti-covid, apartamente, mobilier ergonomic pentru biroul de acasa sau cadouri experientiale.
Dupa cateva luni in care comertul online a cunoscut o evolutie accelerata, interesul pentru Black Friday este foarte mare, in crestere fata de editia precedenta. Potrivit unui studiu realizat in aceasta luna de eMag, mai mult de jumatate dintre romanii cu varsta intre 18 si 65 ani intentioneaza sa faca cumparaturi in aceasta saptamana, in crestere cu 8% fata de anul trecut.
Black Friday cu produse inedite
Interesant este ca anul acesta au aparut o serie de oferte, unele dintre ele cu adevarat inedite.
Astfel, marketplace-ul eMAG a anuntat o lista cu "produse speciale", precum:
* Teste Real Time PCR la 199 lei, cu reducere de aproape 50%
* Peste 200 de masini si motociclete
* Cea mai mare reducere, de 34.000 euro la un BMW 840d XDrive Gran Coupe
* Inchiriere de rulote, masini, servicii taxi si car-sharing
* Abonamente de telefonie
* Servicii medicale
* Cafea de la Starbucks
* Monede si lingouri de aur
* Ceasuri si bijuterii de lux
*... mai mult
Miercuri, 11 Noiembrie 2020, ora 00:10
Masini, electrocasnice, ceasuri, credite bancare, fashion, bijuterii, mobila, parfumuri si lista poate continua... Vorbim despre reduceri de preturi intr-o campanie botezata "Black Friday", dar care in Romania s-a transformat incetul cu incetul in "Black Year", "Black Summer", "Black Month", "Black Week", iar in acest an multi retaileri au incurcat intentionat zilele, pentru ca "Vinerea Neagra" a preturilor mici incepe... miercurea.
Estimarile PayU Romania, publicate recent, arata ca romanii vor face cumparaturi cu ocazia "Black Friday 2019" in valoare de 1,2 miliarde de lei, in crestere cu 20% fata de editia de anul trecut, din acest total peste 360 de milioane de lei fiind reprezentate de tranzactiile online, mai mult cu 25% de la an la an.
Pe de alta parte, Consiliul Concurentei remarca, in aceeasi perioada a anului trecut, faptul ca preturile la care se aplica reducerile (preturile de referinta, care apar "taiat") afisate de catre comerciantii online erau mai mari decat nivelul prevazut de lege pentru aproximativ 80% din produsele monitorizate. In plus, in 20% dintre cazuri, preturile erau chiar mai mari decat in mod obisnuit.
De la ofertele pe patru roti la lista de dorinte pentru carti si parfumuri
In acest an, Autovit.ro pregateste trei zile de "Black Friday" pentru cei care vor sa isi cumpere o masina de pe cea mai mare platforma online din Romania destinata comercializarii de autoturisme noi si rulate. Pentru ca este o decizie importanta, consumatorii... mai mult
Luni, 11 Noiembrie 2019, ora 13:59
Platforma online Autovit.ro a anuntat vineri lansarea campaniei de Black Friday, printre ofertele dealerilor parteneri fiind un Ford Fiesta din 2017 la 7.723 euro, pret redus cu 50% de la 15.446 euro, si BMW Seria 4 la 16.997 euro, redus cu 23% de la 21.990 euro.
In total, in ziua de Black Friday, pe Autovit.ro sunt peste 300 de oferte active pentru autoturisme, camioane si utilaje grele, cu o valoare totala a discount-urilor de peste 900.000 de euro.
"Am lansat cele mai mari discount-uri din istoria campaniei Black Friday de pe Autovit.ro: am pregatit oferte cu discount-uri record, care ajung la 50% din valoarea initiala a autoturismelor. Ne-am asigurat ca masinile din oferta sunt extrem de relevante pentru cumparatori, cu un rulaj mic, produse recent, de la cei mai importanti dealeri ai nostri. In plus, anul acesta vine si cu o varietate de oferte pentru categoria de camioane si utilaje grele, iar acest lucru ne face sa fim si mai increzatori in succesul pe care il are Black Friday in Romania", a declarat Business Manager Autovit.ro, Andrei Dumuta.
Campania de Black Friday Autovit.ro contine oferte de la 26 de dealeri parteneri, cele mai multe oferte fiind oferite de Aliat AUTO (Centru Autorizat Mercedes-Benz) din Targu Mures, Auto Geist (Galati), Leasing Atomobile (Bucuresti) si Casa Auto Timisoara.
"Cel mai mare discount oferit in cadrul campaniei de Black Friday Autovit.ro este de 19.792 de euro si reprezinta 25% din valoarea masinii scoase la vanzare, un... mai mult
Vineri, 16 Noiembrie 2018, ora 10:55
Mai mult de jumatate dintre romani planuiesc sa cumpere cel putin un produs in weekend-ul reducerilor, Black Friday, iar oferta comerciantilor merge de la vacante la un euro pana la oferte bancare care includ comisioane zero pentru retrageri de bani oriunde in lume.
Febra reducerilor este temperata, insa, de seful autoritatii de concurenta, Bogdan Chiritoiu, care a recomandat comerciantilor "sa-si faca ordine in casa" daca nu vor sa isi piarda clientii, atunci cand a fost intrebat daca Black Friday este o campanie folosita de comercianti pentru a pacali consumatorii.
Chiritoiu a anuntat, in context, ca autoritatile lucreaza la o noua legislatie in sectorul comertului, care ar urma sa regleze si problemele legate de perioadele de promotii.
* Retailerul online din industria home&deco din Romania, start-up-ul Vivre, anunta reduceri de pana la 90% din pretul produselor de pe site, incepand din seara zilei de 15 noiembrie si pana pe 18 noiembrie, si estimeaza o crestere a vanzarilor cuprinsa intre 80% si 100%.
Peste 40.000 de modele vor fi disponibile pe site si in aplicatie in perioada campaniei, iar reducerile ajung pana la 90%.
* elefant.ro fura startul si, sub sloganul "Black Friday vine mai devreme", "arunca" pe piata produse la pret redus inca din 14 noiembrie. Retailerul anunta reduceri de pana la 90% pentru 90% dintre produsele pe care le comercializeaza.
La carti si ceasuri discount-ul va fi de pana la 90%, la parfumuri si cosmetice reducerile vor... mai mult
Joi, 15 Noiembrie 2018, ora 17:49
Iulian Stanciu, CEO-ul eMag, a anuntat, joi, cand organizeaza compania anul acesta Black Friday si motivele pentru care a ales aceasta data.
eMag, cel mai mare retailer online din Romania in functie de cifra de afaceri, organizeaza anul acesta Black Friday la data de 16 noiembrie.
"Vrem sa avem timp ca pana la mini vacanta de 30 noiembrie - 1 decembrie - cand va fi, ca variaza in fiecare an - sa livram tot. Va fi o singura zi", a detaliat Iulian Stanciu, CEO-ul eMag.
Retailer-ul online a adus Black Friday in Romania incepand cu anul 2011. Black Friday este o traditie in Statele Unite ale Americii, de unde a fost preluata global, fiind folosit de retaileri, atat de cei online, cat si de cei traditionali, pentru a accelera vanzarile pentru Craciun.
eMag a avut, anul trecut, promotii pentru 543.000 de produse dintre cele peste 2 milioane pe care le avea in oferta. Anul acesta, la finele lunii septembrie, retailerul avea listate peste 3,15 milioane de produse.
Citeste si Black Friday: care sunt categoriile de produse care au cel mai mare succes? ...citeste mai departe despre "eMag a decis cand organizeaza Black Friday anul acesta" pe Ziare.com mai mult
Joi, 18 Octombrie 2018, ora 20:18
Reducerile de Black Friday continua, in zilele urmatoare, in majoritatea magazinelor online. Marii retaileri au stiut sa pastreze stocuri cu oferte speciale si dupa nebunia de vineri, cand vanzarile au atins noi recorduri.
Daca n-ai avut timp sa te lupti pentru cele mai bune oferte la sfarsitul saptamanii trecute, acum ai ocazia sa incepi noua saptamana de cumparaturi in forta, pentru ca mai urmeaza cateva zile cu super-reduceri.
Retailerii online, dar si magazinele fizice, au deschis si luni cu preturi mai mici cu pana la 50% sau cu reduceri de sute de lei la electronice si electrocasnice, deoarece produsele din aceasta categorie au cea mai mare cautare in luna noiembrie.
Ti-ai consumat deja bugetul pe luna aceasta cu rezervarea mini-vacantei de 1 Decembrie? Nicio problema! Poti sa-ti iei acum televizorul dorit, cand il gasesti la oferta, cu ajutorul unui credit online.
Daca vrei sa-ti iei un televizor cu ecran curbat Samsung, de exemplu, cu diagonala de 123 cm, afla ca in urmatoarele trei zile il poti gasi la preturi mai apropiate de 2.000 de lei, cand in mod normal acesta costa in jur de 3.000 de lei.
Reduceri mari vei prinde si la laptopuri si tablete, dar si la telefoane. Cauta cu atentie prin magazinele online si vei gasi oferte de sub 3.000 de lei pentru iPhone 7 cu 32 GB sau 3.500 lei pentru iPhone 8 cu 64 GB.
Trebuie doar sa stii unde sa te uiti si bineinteles sa dispui de bugetul necesar pentru a beneficia de ultimele reduceri de sezon. Nu lasa... mai mult
Luni, 20 Noiembrie 2017, ora 18:25
Desi evenimentul Black Friday a debutat in Romania abia in 2011, tara noastra a ajuns rapid in top si, in prezent, este pe locul doi dupa Statele Unite ale Americii in ceea ce priveste volumul cautarilor online raportat la numarul total al locuitorilor tarii, conform Google Trends.
Retailerii din Romania, in ultimii doi ani, au devansat data si deruleaza campaniile de Black Friday la finalul penultimei saptamani din noiembrie.
In SUA, acest eveniment inca se desfasoara in ultima vineri, dupa Ziua Recunostintei.
Exista insa diverse campanii care folosesc conceptul de Black Friday inca din octombrie sau de-a lungul anului, iar de aici reiese interesul crescut in Romania pentru acest eveniment, remarca agentia de marketing online Today's a care a analizat evenimentul Black Friday si interesul pe care il au utilizatorii fata de acesta.
In ceea ce priveste comportamentul cumparatorilor in luna noiembrie, in 2012, unul din patru romani din mediul urban sustinea ca este interesat de ofertele de Black Friday, iar aceasta era abia a doua editie a evenimentului.
Anul urmator, utilizatorii au cumparat, pentru prima data, mai mult din online decat din offline in perioada Black Friday.
In 2014, cinci milioane de romani au facut cumparaturi de Black Friday in valoare de peste 67 de milioane de euro.
Acum, trei ani mai tarziu, potrivit unui studiu realizat de eMAG, 6,7 milioane de romani intentioneaza sa cumpere de Black Friday.
Pe Google, interesul pentru... mai mult
Joi, 19 Noiembrie 2015, ora 13:36