Statisticile finale publicate de organizatorii evenimentului Black Friday arata ca in Romania au fost facute 539.000 de tranzactii online pe data de 13 noiembrie - aproape dublu fata de anul precedent, cu rate de crestere de 95%.
Datele furnizate pentru comerciantii PayU, organizatorii editiei din 2020:
- Valoarea totala a volumelor tranzactionate onlinea ajuns la 349 de milioane, cu 78% mai mult decat anul trecut;
- Numarul de tranzactii onlinea ajuns la 539.000 de tranzactii - aproape dublu fata de anul precedent cu rate de crestere de 95%;
- Minutul de aurramane 07:44 cu 4.792 de tranzactii, cu 124% mai mult decat anul precedent;
- Valoarea medie a cosului de cumparaturi este 647 lei, in scadere cu 8%, iar a celui in rate este de 1.028 lei, in urcare cu 2% si mai mare cu 60% decat cosul mediu de cumparaturi;
- Tranzactiilor cu plata intr-un singur click au crescut cu 117% fata de anul precedent iar ponderea lor se aproprie de 50% din total tranzactiilor realizate cu cardul;
- Plata in rate: romanii au cumparat online in rate in valoare de 90 de milioane de lei, cu 15% mai mult decat aceeasi perioada a anului trecut;
Principalele categorii de produse cumparate de romani, in ordinea vanzarilor:
- IT&C
- Home & Deco inclusiv decoratiuni de Craciun
- Fashion
- Parfumuri & Beauty
- Carti si jocuri
- Jucarii.
Pe de alta parte, cel mai valoros produs vandut in Romania a fost un automobil BMW 220d, la pretul de 40.200 euro redus de la 53.640... mai mult
Sambata, 14 Noiembrie 2020, ora 17:48
Pe durata promotiilor speciale de Black Friday, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, Bonami a inregistrat o crestere cu 40% a vanzarilor fata de anul trecut, acestea ajungand la o valoare de peste 320.000 de euro.
De o crestere similara au beneficiat si celelalte piete unde Bonami este prezent: Cehia, Slovacia, Polonia si Ungaria, valoarea totala a vanzarilor fiind de peste 2 milioane de euro.
Produsele preferate ale romanilor sunt covoarele, piesele mici de mobilier si accesoriile pentru bucatarie. Cea mai mare comanda efectuata in Romania pe durata celor doua weekenduri promotionale a avut o valoare de 12.000 lei si a constat in 3 piese de mobilier.
Numarul de produse vandute a fost de 12.000 pentru Romania si de 80.000 pentru toate
pietele unde compania este prezenta. Majoritatea comenzilor au fost efectuate de pe telefonul mobil, 10% dintre ele prin aplicatia mobila Bonami.
Traficul pe website a crescut cu 60% fata de o zi obisnuita, iar cele mai multe comenzi au fost plasate in cele doua zile de duminica.
Bonami prelungeste perioada de returnare a marfurilor de la 90 pana la 365 de zile
Imbunatatirea serviciilor de retur este sincronizata cu sezonul premergator Craciunului, pentru a elimina teama clientilor de a cumpara obiecte ce nu corespund asteptarilor lor. Prelungirea termenului de retur nu va fi limitata in timp, ci reprezinta o schimbare permanenta.
"Pe langa faptul ca este confortabil pentru client i, un termen lung ii ajuta sa... mai mult
Sambata, 07 Decembrie 2019, ora 01:12
Romania este campioana de BLACK FRIDAY avand cea mai mare rata de participare din Europa (sursa: Google for Retail).
In mai putin de o saptamana TeamDeals Marketplace va incepe campania pentru Black Friday 2019 prin care isi doreste sa depaseasca recordurile de vanzari din anii trecuti.
In 2018 TeamDeals Marketplace a reusit sa se clasifice prin campania de Black Friday in topul site-urilor de profil, cu peste 100.000 de comenzi. Mai mult decat atat, proiectul se bucura de o crestere a succesului de la an la an, inregistrand in campania din 2018 vanzari de peste 2.000.000 EURO.
Incepand cu 15 noiembrie 2019, cumparatorii vor gasi pe site conceptul Real Black Friday ce propune timp de o saptamana, sute de produse la pret special.
Campania Black Friday 2019 inseamna pentru TeamDeals Marketplace, pe langa cele mai bune preturi, o gama diversificata de produse pentru cumparatori - de la accesorii pentru casa si gradina, la parfumuri si produse de ingrijire personala, electrocasnice, produse auto si multe altele.
In plus, TeamDeals Marketplace le pregateste utilizatorilor o categorie cu produse surpriza, care va fi prezenta pentru prima data pe site.
Mai mult, marele eveniment de shopping din aceasta luna va surprinde cumparatorii TeamDeals cu un concurs despre care vom acorda mai multe informatii incepand cu 15 noiembrie.
Despre TeamDeals Marketplace
TeamDeals este un marketplace pozitionat in zona e-commerce de peste 8 ani, cu un portofoliu ce... mai mult
Vineri, 08 Noiembrie 2019, ora 17:21
Reducerile de Black Friday continua, in zilele urmatoare, in majoritatea magazinelor online. Marii retaileri au stiut sa pastreze stocuri cu oferte speciale si dupa nebunia de vineri, cand vanzarile au atins noi recorduri.
Daca n-ai avut timp sa te lupti pentru cele mai bune oferte la sfarsitul saptamanii trecute, acum ai ocazia sa incepi noua saptamana de cumparaturi in forta, pentru ca mai urmeaza cateva zile cu super-reduceri.
Retailerii online, dar si magazinele fizice, au deschis si luni cu preturi mai mici cu pana la 50% sau cu reduceri de sute de lei la electronice si electrocasnice, deoarece produsele din aceasta categorie au cea mai mare cautare in luna noiembrie.
Ti-ai consumat deja bugetul pe luna aceasta cu rezervarea mini-vacantei de 1 Decembrie? Nicio problema! Poti sa-ti iei acum televizorul dorit, cand il gasesti la oferta, cu ajutorul unui credit online.
Daca vrei sa-ti iei un televizor cu ecran curbat Samsung, de exemplu, cu diagonala de 123 cm, afla ca in urmatoarele trei zile il poti gasi la preturi mai apropiate de 2.000 de lei, cand in mod normal acesta costa in jur de 3.000 de lei.
Reduceri mari vei prinde si la laptopuri si tablete, dar si la telefoane. Cauta cu atentie prin magazinele online si vei gasi oferte de sub 3.000 de lei pentru iPhone 7 cu 32 GB sau 3.500 lei pentru iPhone 8 cu 64 GB.
Trebuie doar sa stii unde sa te uiti si bineinteles sa dispui de bugetul necesar pentru a beneficia de ultimele reduceri de sezon. Nu lasa... mai mult
Luni, 20 Noiembrie 2017, ora 18:25
Singles Day sau Ziua Celibatarilor marcheaza isteria vanzarilor online pe site-ul Alibaba. Sarbatoarea chineza depaseste nivelul comercial al Black Friday
Chinezii sarbatoresc in fiecare an, pe 11.11, ziua celor singuri. De cinci ani, retailerul online Alibaba a transformat sarbatoarea destinata celibatarilor intr-un fenomen comercial care a ajuns sa depaseasca nivelul altor perioade marcate de isteria cumparaturilor.
Alibaba si-a tras deja portia leului in afaceri din acest an. Listarea publica pe bursa newyorkeza a atins recordul de 25 de miliarde de dolari. Evolutia ulterioara a compania a fost marcata de o crestere cu 54% a vanzarilor, dar cireasa de pe tort va fi savurata abia pe 11 noiembrie, considera reporterii revistei BusinessWeek.
Dublu fata de Black Friday
Cat de bine a prins moda cumparaturilor in China de "Ziua Celibatarilor"? Indeajuns pentru a depasi de doua ori volumul de vanzari inregistrat in Statele Unite de doua mari festinuri comerciale: Black Friday si Cyber Monday. Anul trecut, vanzarile pe site-urile Alibaba au inregistrat un salt de 83% ducand nivelul incasarilor din 11.11.2013 la 5,7 miliarde de dolari. Chiar si cu alti comercianti online din China care au prins din zbor ideea, firma lui Jack Ma domina comertul online din 11 noiembrie.
Efectul vanzarilor de anul acesta este unul care promita sa stabileasca noi recorduri pe masura ce numarul beneficiarilor de conexiune la reteaua de internet din China a crescut cu 20 de procente in... mai mult
Joi, 06 Noiembrie 2014, ora 13:45
QuickMobile a intrat in cursa Black Friday anuntand reduceri fara precedent pentru piata din Romania. Fiind prima oara cand magazinul online s-a implicat activ in maratonul reducerilor, reprezentantii companiei s-au declarat uimiti de raspunsul extrem de prompt venit din partea clientilor si fanilor QuickMobile.
QuickMobile a dat startul Black Friday, Vineri 23 noiembrie la ora 00:00, iar rezultatele nu au intarziat sa apara. In scurt timp serverele rulau la capacitate maxima si incercau sa faca fata cererilor venite din partea a mii de utilizatori aflati in cautarea celor mai mari reduceri de preturi.
Renumele acestei sarbatori neoficiale a dat mari batai de cap majoritatii magazinelor online care s-au confruntat cu probleme tehnice pe parcursul intregii nopti si chiar in decursul weekend-ului ce a urmat.
Site-ul QuickMobile.ro a resimtit si el forta incredibila a celor aproximativ 13.000 de clienti inregistrati in acelasi moment pe platforma online. Desi serverele si-au aratat limitele, site-ul s-a mentinut la un nivel navigabil incepand cu ora 1:00. Cei mai perseverenti dintre utilizatori au reusit sa emita un numar impresionat de comenzi, pana dimineata fiind finalizate peste 3000. Astfel conform declaratiilor lui Matei Tiboc, directorul diviziei online a QuickMobile, in intervalul 00:00 si 9:00 comenzile efectuate au echivalat cu vanzarile realizate intr-o luna obisnuita. Apogeul a fost atins in jurul orei 2:00, cand site-ul finaliza in mod constant 10... mai mult
Miercuri, 28 Noiembrie 2012, ora 07:30
In 2012, Black Friday a generat recorduri in materie de tranzactii online si mobile, cumparaturile realizate cu aceasta ocazie depasind pragul de un miliard de dolari.
Cu aceasta ocazie, PayPal a inregistrat cu 173% mai multi clienti care au facut cumparaturi de pe dispozitive mobile comparativ cu 2011, precum si o crestere de 193% a volumului platilor mobile.
Din ce in ce mai multi consumatori aleg sa foloseasca platile mobile in locul cumparaturilor clasice, motiv pentru care cumparaturile realizate in acest fel au crescut rapid de la un an la altul. In total, 57,3 milioane de americani au vizitat site-urile de retail de Black Friday in 2012, cu 18% mai multi fata de anul trecut.
"PayPal considera ca anul 2012 este cel in care cumparaturile de sarbatori realizate de pe dispozitive mobile au devenit mainstream", spune Damien Perillat, Regional Manager PayPal CEE.
Anul acesta, cumparatorii din Houston au facut, in Black Friday, cele mai multe achizitii folosindu-si telefoanele mobile. Anterior, timp de trei ani, new-yorkezii au fost cei care au cumparat cel mai mult prin intermediul mobilului.
Platile mobile realizate prin intermediul PayPal au crescut semnificativ in ultimii ani, de la mai putin de un milion de dolari in 2006 la 750 milioane de dolari in 2010 si 4 miliarde de dolari in 2011. Pentru anul current, PayPal estimeaza ca volumul platilor mobile pe care le va procesa va depasi 10 miliarde de dolari. mai mult
Marti, 27 Noiembrie 2012, ora 15:22
Black Friday 2012, cea mai mare campanie de vanzari a anului, poate fi o modalitate perfecta pentru retaileri sa isi rotunjeasca veniturile si sa inregistreze vanzari record.
Anul trecut, produsele electronice au avut preturi mai mici chiar si cu 60%, iar stocurile de telefoane, tablete, smartphone-uri si electrocasnice s-au epuizat rapid.
In 2011, magazinele din Romania s-au umplut de la primele ore ale diminetii, iar sute de mii de clienti au facut numeroase tranzactii online. Cele mai cautate produse au fost LCD-urile, iar dupa trei ore stocurile erau epuizate.
Black Friday a adus magazinelor online din Romania recorduri dupa recorduri in 2011: milioane de vizitatori online, sute de mii de produse vandute si comenzi in valoare de zeci de milioane de euro.
Printre magazinele online care vor avea oferte cu ocazia Black Friday 2012, se numara eMAG.ro, Domo.ro, Flanco.ro, Altex.ro, evoMag.ro, PCgarage.ro, Koyos.ro, F64.ro, Elefant.ro. Probabil ca promotia Black Friday 2012 va fi si in magazinele fizice ale marilor retaileri, chiar daca niciunul dintre ei nu a anuntat in mod oficial acest lucru.
Anul trecut, eMAG.ro a avut 1,1 milioane de vizitatori, 90.000 de produse comandate si comenzi in valoare de opt milioane de euro.
eMAG.ro a creat deja o pagina dedicata reducerilor Black Friday 2012, care momentan redirectioneaza utilizatorii catre pagina principala. La cautarea pe Google dupa cuvintele "Black Friday 2012", pagina eMAG.ro -... mai mult
Vineri, 09 Noiembrie 2012, ora 13:56
Conceptul de Black Friday, ziua cu cele mai mari promotii din an, a inceput sa aiba succes si in Romania, campania fiind profitabila in 2011, insa ce asteptari ar trebui sa avem in acest an?
Black Friday a adus magazinelor online din Romania recorduri dupa recorduri in 2011: milioane de vizitatori online, sute de mii de produse vandute si comenzi in valoare de zeci de milioane de euro.
Spre exemplu, eMAG.ro a avut 1,1 milioane de vizitatori, 90.000 de produse comandate si comenzi in valoare de opt milioane de euro.
In 2012, Black Friday va pica in data de 23 noiembrie. Ca si anul trecut, promotia va incepe la ora 5 dimineata si se va termina duminica la ora 23.59.
Cea mai mare campanie de vanzari va fi sustinuta in acest an in mediul online de magazine precum eMAG.ro, Domo.ro, Flanco.ro, evoMag.ro, PCgarage.ro sau Koyos.ro.
Anul trecut, stocul din promotia Black Friday a fost epuizat in toate magazinele online.
Asadar, daca ai in minte foarte clar ce vrei sa-ti cumperi, iti recomandam sa fii pe site-urile online inca de la prima ora a reducerilor. Tine cont de faptul ca anul trecut, intre 5 si 6 dimineata, cand s-a dat startul promotiilor, peste 100.000 de vizitatori unici trecusera deja pe site-ul eMAG.ro, generand peste 4.600 de comenzi.
Vei evita, astfel, problemele tehnice pe care le-ar putea intampina site-urile din cauza traficului foarte mare. Chiar si eMAG, pentru care Hostway s-a pregatit cu cinci saptamani inaintea Black Friday si a... mai mult
Luni, 29 Octombrie 2012, ora 13:35