Cei care v-ati nascut inainte de 1989 sigur va aduceti aminte primele reclame TV de care ne-am bucurat odata cu libertatea castigata. Asa ca, este imposibil sa nu fi fredonat macar o data cantecul
Conceptul de neuromarketing a aparut prima data in 2002, iar primul studiu stiintific a fost publicat in 2004 in revista Neuron. In acest studiu, cercetatorii de la Baylor College of Medicine au
Coca Cola a demarat o schimbare in strategia de business pentru anul acesta si a inceput promovarea racoritoarelor sanatoase, sub brandul "Coca-Cola Life", in paralel cu sustinerea indulcitorilor
In era Twitter si Facebook, multi dintre spectatorii Super Bowl se vor folosi de reclamele comerciale pentru a intra online si pentru a vedea ce se vorbeste despre jocuri. In acest an, companiile
Oamenii de marketing nu se joaca intotdeauna dupa reguli. Mai ales atunci cand incearca sa elimine concurenta. Ultimii zeci de ani au fost marcati de razboaie intre giganti, cum ar fi Coca-Cola si
Managementul de criza presupune mai mult decat un comunicat de presa in care iti ceri scuze sau aparitia televizata a sefului companiei. Stirile se transmit viral intr-o fractiune de secunda, iar o
De pe strazile Parisului si pana in satele din vestul Africii, Coca Cola se gaseste in toate magazinele. Totusi, cand a fost introdusa pe piata, se vindeau doar 9 pahare din bautura care continea
Operatorul de telefonie Vodafone va alege, pana la sfarsitul saptamanii viitoare, agentia care ii va gestiona bugetul de media (de reclama), in urma unui pitch la care s-au prezentat patru agentii,
In ciuda criticilor, in ciuda nemultumirilor unor utilizatori, fenomenul publicitatii pe telefoane mobile este tot mai prezent, sub diverse forme, in viata utilizatorilor, spun cercetatorii
Producatorii celui mai nou clip publicitar Pepsi au intampinat ceva probleme inainte sa inceapa filmarile.Scenariul cere ca J.Lo si colega de reclama, Beyonce, sa fie imbracate in costume extrem de
Agentia de publicitate Graffiti BBDO (Omnicom) a castigat recent, in urma unui pitch (licitatie), clientul Domo, al doilea lant de retail de electronice si electrocasnice din Romania, au declarat,
Desi industria muzicala este constant afectata de piraterie, exista in continuare artisti care obtin profituri de milioane dolari din turnee si albume.