Numarul clientilor care au promovat produse si servicii in mediul online s-a dublat in 2015, comparativ cu anul anterior, conform rezultatelor unei analize BRAT.
Apetitul clientilor de publicitate pentru promovarea produselor si serviciilor in mediul online a crescut in anul 2015, fapt dovedit de cei aproximativ 2.560 de clienti de publicitate, care au investit in anul 2015 pentru promovarea online a produselor si serviciilor un numar dublu comparativ cu anul 2014.
De asemenea, numarului campaniilor publicitare desfasurate de acestia este cu 40% mai mare fata de cele desfasurate in urma cu un an, informeaza BRAT.
Analizand volumul mesajelor publicitare unice, observam ca in 2015 aproximativ 60% din totalul bannerelor au fost livrate prin intermediul Google Display Network (GDN), in crestere fata de anul trecut cu 7%, restul bannerelor fiind livrate prin celelalte adservere disponibile in piata. 27% din totalul clientilor utilizeaza exclusiv reteaua GDN pentru propriile campanii publicitare.
Chiar in contextul cresterii numarului de clienti si a mesajelor comunicate online, volumele investite in publicitatea de tip display (volume ce nu includ si publicitatea programatic, livrata prin GDN, Yahoo, Facebook) monitorizate de BRAT sunt in scadere cu aproximativ 7% fata de anul trecut si cu 19% fata de anul 2013, totalizand aproximativ 98,5 milioane de euro (RATECARD).
Explicatia poate consta atat intr-o diminuare a investitiilor fiecarui client, cat si in... mai mult
Miercuri, 10 Februarie 2016, ora 13:45
1