FCR Media On Line - Pagini Aurii Romania - a devenit Partener autorizat Google AdWords pentru IMM-uri in Romania (Google AdWords Premier SME Partner).
FCR Media On Line, compania care detine brand-ul Pagini Aurii in Romania, a incheiat o alianta strategica cu Google™, devenind astfel Partener autorizat Google AdWords™ pentru IMM-uri in Romania.
Astfel, FCR Media isi intareste pozitia de aliat al companiilor in publicitatea online, largindu-si aria de consultanta si management al publicitatii pe internet, ajutand si mai mult companiile si antreprenorii sa-si dezvolte afacerile, prin promovare si prezenta prioritara in Google ™, cat si pe motorul de cautare www.paginiaurii.ro.
"Prin acest parteneriat, FCR Media On Line devine Partener autorizat Google AdWords™ pentru IMM-uri in Romania, oferind posibilitatea companiilor mici si medii sa obtina o mai mare vizibilitate online prin intermediul platformei de publicitate Google AdWords™. Clientii Pagini Aurii, dar nu numai, au la indemana de acum cel mai performant instrument de publicitate online, campaniile Google AdWords™. Reprezentantii nostri certificati sunt in masura sa ofere cele mai bune practici pentru creearea si gestionarea campaniilor AdWords™ generand mai mult trafic pe site-urile companiilor si implicit cresterea numarului de potentiali clienti a acestora", a declarat Mihai Cristea, Director General al FCR Media On Line.
Informatii complete despre serviciile & tarifele Campaniilor Google... mai mult
Luni, 03 Martie 2014, ora 13:49
Operatorul de telecomunicatii Romtelecom a initiat, in luna iunie, un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile si antreprenorii sa-si dezvolte afacerile prin cresterea vizibilitatii online a acestora, a anuntat, marti, compania.
Astfel, Romtelecom Business Solutions isi extinde aria de expertiza, devenind un consultant in publicitate, mai ales pentru clientii companii de dimensiuni mici si medii.
"Romtelecom initiaza acest parteneriat in cadrul unei acord incheiat intre Deutsche Telekom si Google la nivel european, fiind printre primele companii din Grup care lanseaza un astfel de proiect.
Prin acest proiect, Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB in Romania, oferind posibilitatea oricarui tip de companie sa castige vizibilitate online, prin accesarea uneia dintre cele mai bune modalitati de publicitate online, fara a avea nevoie de resurse interne aditionale costisitoare, sau de de expertiza proprie, ci doar concentrandu-se asupra principalelor lor activitati comerciale - Romtelecom se ocupa de restul", se arata in comunicat.
O echipa dedicata Romtelecom, formata din profesionisti, va pune la dispozitia companiilor toate serviciile si suportul necesare pentru crearea celor mai eficiente campanii Google AdWords, analizand rezultatele in timp real si operand modificarile necesare pentru realizarea celui mai bun raport intre costuri si rezultate.
"Romtelecom a realizat acest important parteneriat, consolidandu-si astfel... mai mult
Marti, 04 Iunie 2013, ora 14:33
Foarte multe companii mici si mijlocii din Romania au inceput sa-si faca publicitate prin intermediul retelei Facebook. Reclamele sunt targetate si apar in functie de activitatea pe care o are utilizatorul de Facebook: caror branduri da like, ce subiecte il intereseaza, cu cine interactioneaza, ce prieteni are etc.
Facebook ofera oricui posibilitatea de a-si achizitiona reclama in retea, un functie de bugetul planificat si de preferintele publicitare, precum localitatea/tara, varsta, un anumit interes (exemplu, alergare), tipul de utilizator (oricine, doar cei conectati cu pagina companiei, doar cei are nu sunt conectat cu pagina companiei), bugetul avut la dispozitie.
Targetarea Facebook este destul de precisa. Spre exemplu, un producator de echipamente sportive pentru alergare poate publica o reclama, vizibila doar alergatorilor amatori din Bucuresti si va avea o audienta de 12.820 de oameni.
Google AdWords, serviciul pentru publicitate online oferit de Google, permite, de asemenea, o targetare complexa a audientei.
O firma mica sau mijlocie isi poate pune problema, care sistem de publicitate este mai eficient? Care sistem de publicitate ii va aduce mai multi vizitatori sau ii va genera mai multe vanzari?
Potrivit firmelor contactate de Business24, reteaua sociala Facebook genereaza mai mult "buzz", dar Google AdWords ii face pe utilizatori sa cumpere.
Unde se vand mai bine prajiturile, pe Facebook sau pe Google?
Vlad Telibasa este un tanar... mai mult
Luni, 11 Martie 2013, ora 15:20
Google intra in afaceri cu credite, odata cu lansarea, luni, in Marea Britanie a unui program pentru finantarea achizitiilor de publicitate online oferita de grup.
Google va oferi clientilor credit intre 200 de dolari si 100.000 de dolari pe luna pentru a plati folosirea Adwords, serviciu prin care sunt plasate mesaje langa rezultatele cautarilor online. Incasarile din Adwords au constituit cea mai mare parte a veniturilor de 37 de miliarde de dolari din publicitate raportate de Google anul trecut.
"Nu cumparau Adwords in masura in care aveau nevoie", a declarat Brent Callinicos, vicepresedinte si trezorier la Google. Un program pilot derulat anul trecut in SUA a condus la cheltuieli mai mari de publicitate ale clientilor.
Masura marcheaza deschiderea unui nou front in lupta dintre marile companii active pe internet, acestea incercand sa-si foloseasca activele ca avantaj competitiv. Amazon a anuntat, saptamana trecuta, ca a inceput sa furnizeze imprumuturi retailerilor independenti care vand produse ale companiei, potrivit Financial Times.
Google a anuntat ca a stabilit dobanzile initiale considerabil sub cele ale cartilor de credit disponibile pe piata pentru afaceri mici si mijlocii. In Statele Unite, dobanda va fi de 8,99%, iar in Marea Britanie de 11,9%.
"Puteti fi siguri ca nu facem asta ca sa pierdem bani", a spus Callinicos, si a adaugat ca Google nu "incearca sa opereze aceasta afacerea ca pe un centru de profit".
Directorii Google nu au exclus sa... mai mult
Luni, 08 Octombrie 2012, ora 11:03
Google a lansat oficial AdWords pentru video, serviciul de publicitate fiind disponibil prin intermediul Youtube.
Serviciul va permite companiilor mici sa isi promoveze produsele prin campanii video online si sa isi gestioneze aceste campanii, primind rapoarte exacte privind numarul de vizualizari sau numarul de abonari. Adwords pentru Video este ultima "lovitura" pe care Google o da "pe terenul" publicitatii, potrivit Business Insider.
Adwords pentru Video va permite publicitarilor sa creeze si sa-si administreze campaniile video, sa stabileasca bugetulsi sa plateasca doar cand un utilizator le vizualizeaza reclama video.
Acum cateva saptamani, cand produsul a fost nauntat, directorii Youtube au vorbit despre Adwords pentru Video ca despre un serviciu care va genera venituri la fel de mari precum motorul de cautare Google. Doar timpul va decide. mai mult
Luni, 23 Aprilie 2012, ora 21:19
Google a genenerat venituri din publicitate in valoare de 26,3 miliarde de euro in primele noua luni din 2011, dintre care 18,8 miliarde de dolari au provenit dinspre site-urile Google. Vezi care sunt firmele care au cheltuit cele mai mari sume pentru publicitatea afisata in paginile rezultate in urma cautarilor pe Google.
Clasamentul se refera doar la cheltuielile pe publicitate de la Google din Statele Unite si a fost realizat de catre Kantar Media, potrivit AdAge Digital.
Compania care a cheltuit cel mai mult pentru publicitatea afisata in motorul de cautare Google este IAC/InterActiveCorp, care detine, printre altele, Ask.com, Match.com sau Citysearch. Compania a cheltuit 174,231 milioane de dolari pentru publicitatea Google.
Pe locul doi se afla Amazon, cu 118,501 milioane de dolari cheltuiti pentru publicitatea in Google Search.
Locurile urmtoarea sunt ocupate de catre AT&T (115 milioane de dolari), Expedia (92 milioane de dolari), Experian Group (79 milioane de dolari), Microsoft (70 milioane de dolari), eBay (70 milioane de dolari), Priceline.com (67 milioane dolari), Capital One (57 milioane dolari) si State Farm (54 milioane de dolari). In top mai apar companii precum General Motors (49 milioane de dolari) sau Bank of America (41 milioane de dolari).
Cifrele furnizate de catre Kantar Media nu includ trimestrul patru, care de obicei este trimestrul in care se cheltuie cei mai multi bani pe publicitatea online. mai mult
Miercuri, 14 Decembrie 2011, ora 12:52