Facebook a interzis publicitatea pentru monede virtuale, oferte initiale de monede virtuale si optiuni binare pe platformele sale, a anuntat marti operatorul celei mai utilizate retele de socializare din lume.
Directorul pentru managementul de produse al Facebook, Rob Leathern, a scris intr-o postare pe blog ca Facebook considera ca publicitatea trebuie sa fie sigura si ca "reclamele inselatoare si amagitoare nu isi au locul pe Facebook".
Leathern a descris interdictia ca fiind "larga in mod intentionat", compania intentionand sa o puna in practica la nivelul aplicatiei principale, dar si in cazul Audience Network si Instagram.
Actiunile Facebook au crescut cu 43% in ultimele 12 luni, in timp ce indicele S&P 500 s-a apreciat cu 25%. ...citeste mai departe despre "Facebook a interzis publicitatea pentru monede virtuale" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 31 Ianuarie 2018, ora 15:15
Atentie la ce postati pe Facebook, deoarece paginile retelei de socializare apartin domeniului public, potrivit unei decizii a Inaltei Curti de Casatie si Justitie (ICCJ).
In 2012, Mircea Munteanu, care era atunci angajat al Prefecturii Mures, a distribuit pe acest site un slogan nazist.
Ulterior, Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii l-a amendat, insa acesta a contestat sanctiunea in instanta, aminteste TVR 1.
In cadrul pocesului, el a sustinut ca Facebook reprezinta un spatiu privat, nu public, dar judecatorii nu i-au dat dreptate.
Astfel, Mircea Munteanu a facut recurs la ICCJ, insa a pierdut din nou. Aceasta decizie este una definitiva si irevocabila.
Poti fi dat in judecata pentru o fotografie postata pe Facebook?
Pentru ...citeste mai departe despre "Atentie la ce postati pe Facebook: Reteaua de socializare e spatiu public, arata Inalta Curte" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 03 Decembrie 2014, ora 11:04
Facebook a decis sa exercite mai mult control asupra mesajelor pe care le considera ca fiind de "promovare excesiva". Insa, pana la urma, nu este fiecare postare de pe Facebook a unui brand o promovare?
Mesajele de promovare excesiva sunt o problema, dupa cum spune Facebook, resimtita de catre utilizatori, care nu doresc sa vada prea multe. Insa aceasta este resimtita si de Facebook, care stie ca pot fi obtinuti multi bani de la companii, scrie Chris Matyszczyk, director de creatie la o companie de publicitate, intr-un articol publicat de CNET.
Acum va fi mai greu pentru branduri sa posteze mesaje "publicitare excesive". Totusi, va fi la fel de usor sa o faca. Doar ca Facebook poate face cu usurinta ca acestea sa dispara.
Adevaratul scop al acestei miscari a Facebook este de a obliga marcile sa plateasca mai multi bani pentru anunturile publicitare "conventionale". Avand in vedere ca firmele spun ca utilizatoii Facebook nu vor avea parte, dintr-o data, de mai multe astfel de anunturi, pretul acestora va creste cu siguranta.
Care ar fi posibilul motiv pentru care o companie sa posteze pe Facebook altceva decat mesaje prin care incurajeaza oamenii sa cumpere produsul lor? Fiecare mesaj corporativ de pe Facebook este, intr-un anumit sens, publicitate.
Daca un brand posteaza informatii despre o campanie de caritate pe care o sustine, este tot un fel de publicitate. Si daca o marca aminteste despre un produs nou, o noua fabrica sau un nou CEO, chiar si de... mai mult
Marti, 18 Noiembrie 2014, ora 16:06
Datele de nastere ale utilizatorilor, starea civila si fotografii ale copiilor acestora se numara printre informatiile care nu trebuie publicate niciodata pe Facebook.
Facebook este una dintre cele mai populare retele de socializare, iar multi utilizatori cred ca sunt in siguranta daca au bifat in mod corect setarile de securitate ale conturilor lor. Problema este ca si alte persoane, nu doar prietenii lor, pot sa vada informatiile publicate pe Facebook. Conturile prietenilor pot fi piratate atunci cand isi instaleaza o aplicatie din surse nerecomandate sau cineva poate sa citeasca peste umerii acestora informeaza site-ul netsecurity.about.com, citat de Mediafax.
Prezentam mai jos cinci sfaturi despre lucrurile care nu trebuie niciodata publicate pe aceasta retea de socializare.
- Data de nastere completa a utilizatorului si cele ale membrilor familiei sale - Cei mai multi dintre utilizatori adora sa primeasca felicitari in acea zi speciala, insa, daca isi publica ziua de nastere, ei ofera piratilor cibernetici una dintre cele 3-4 elemente personale de care acestia au nevoie pentru a le fura identitatea. Ideal este sa nu treceti deloc ziua de nastere, dar, daca tineti neaparat la acest detaliu, atunci evitati sa mentionati anul. Prietenii vostri adevarati cunosc deja anul in cauza.
- Starea civila - Indiferent daca aveti o relatie sau nu, ar fi mai bine sa nu faceti publica aceasta informatie. Hartuitorii adora sa afle ca sunteti din nou celibatar. Daca va... mai mult
Sambata, 08 Noiembrie 2014, ora 15:01
Fanii sunt mult mai putini reticenti la mesajele publicitare decat s-ar putea crede, reiese dintr-un studiu realizat Quantix Marketing Consulting la comanda ThinkDigital si Hit Yourself Consulting.
Retelele de social media, mai ales Facebook si YouTube, sunt deja medii esentiale in comunicarea artistilor cu fanii lor, conform Mediafax
Este insa ecuatia artist-fani-publicitate fezabila in social media? Care este reactia consumatorilor la aparitia brandurilor? Ce asteptari au fanii de la experienta lor pe paginile de Facebook ale vedetelor? Sau atunci cand vad un nou videoclip muzical pe YouTube?
Doar 14% dintre fani sunt deranjati de reclama in clipurile distribuite online
Astfel, conform cercetarii, doar 14% sunt deranjati de reclama in clipurile distribuite online, pe Facebook sau Youtube. Segmentul 12-18 ani este chiar si mai receptiv la mesaje bine construite: 32% spun ca nu ii deranjeaza deloc mesajee comerciale pe care le vad pe Facebook sau in clipurile de pe Internet unde apar artistii lor preferati.
Mai mult, 1 din 3 adolescenti cred ca e ok ca artistii sa fie promovati de branduri si ca acestia sa promoveze branduri. Aproape jumatate apreciaza brandurile care le sustine artistul favorit.
Categoriile percepute de public ca fiind cele mai apropiate de artisti sunt muzica si accesorii muzicale (56% considera normale mesajele publicitare pe acest subiect), fashion si ascesorii de imbracaminte (46%), timp liber, localuri, restaurante (43%) si gadgets... mai mult
Miercuri, 11 Iunie 2014, ora 08:43
Facebook a anuntat ca, din aprilie, renunta la asa numitele "Sponsored Stories", acele postari platite care sunt distribuite automat atunci cand un prieten din lista utilizatorului da "like" unei astfel de pagini.
De exemplu, potrivit Mashable, daca cineva da Like paginii Nike, atunci cand Nike isi promoveaza o anumita postare, toti prietenii din ...citeste mai departe despre "Noi schimbari la Facebook" pe Ziare.com mai mult
Luni, 13 Ianuarie 2014, ora 10:12
Facebook a raportat rezultate financiare peste asteptari, dar actiunile companiei au trecut de pe crestere pe scadere dupa ce compania a anuntat informatii privind incetinirea ratei de utilizare in randul adolescentilor si un plan mai precaut privind spoturile publicitare din sectiunea Newsfeed.
Actiunile Facebook au avansat cu 17% in tranzactiile electronice de dupa inchiderea bursei din SUA imediat dupa publicarea raportului financiar, in care compania a depasit asteptarile Wall Street cu o crestere a veniturilor de 60% pentru trimestrul al treilea, potrivit MarketWatch.
De asemenea, operatorul celei mai mari retele de socializare din lume a notat ca aproape jumatate din veniturile din publicitate sunt generate de pe dispozitive mobile, precum smartphone-uri si tablete.
Pretul titlurilor a trecut pe scadere in timpul conferintei cu analistii, dar a revenit ulterior aproape de nivelul anterior publicarii rezultatelor. La aceste discutii directorul financiar al Facebook, David Ebersman, a admis ca reteaua de socializare a inregistrat un declin in randul utilizatorilor zilnici, mai ales printre adolescentii din SUA. Ebersman nu a dat detalii privind scaderea.
De asemenea, directorul financiar a afirmat ca Facebook va imbunatati in continuare "calitatea si relevanta" spoturilor publicitare din sectiunea Newsfeed, dar nu se asteapta "sa suplimenteze semnificativ spoturile publicitare ca procentaj din articolele publicate, comparativ cu situatia de la sfarsitul... mai mult
Joi, 31 Octombrie 2013, ora 11:07
Sase organizatii care lupta pentru protejarea libertatii pe internet si-au exprimat ingrijorarea, intr-o scrisoare transmisa autoritatilor americane, cu privire la faptul ca Facebook foloseste in scopuri publicitare datele personale ale utilizatorilor retelei, fara a avea acordul acestora.
Potrivit AFP, aceasta practica "extinde foarte mult obiceiul utilizarii informatiilor personale in scopuri publicitare", au scris cele sase organizatii intr-o scrisoare adresata Federal Trade Commission (FTC), agentia de protectie a consumatorilor din Statele Unite ale Americii.
Reteaua de socializare americana si-a revizuit politicile privind protejarea datelor personale ale utilizatorilor sai dupa ce un judecator american a aprobat, pe 27 august, un acord potrivit caruia Facebook va trebui sa plateasca 20 de milioane de dolari pentru ca a utilizat mentiunea "Imi place", nume si profiluri ale utilizatorilor cu scopuri publicitare.
Totusi, daca aceste noi politici ale Facebook vor intra in vigoare, utilizatorii nu vor mai avea nici macar posibilitatea "de a-si da consimtamantul" pentru ca imaginile lor sa fie folosite in reclame postate pe paginile apropiatilor acestora, au sustinut cele sase organizatii.
"Imaginile lor vor putea fi folosite chiar si pentru a promova produse pe care un utilizator nu il apreciaza sau pe care nu il mai utilizeaza", se mai spune in scrisoarea celor sase organizatii, printre care se numara Electronic Privacy Information Center si Center for... mai mult
Vineri, 06 Septembrie 2013, ora 16:27
Compania americana Facebook Inc a anuntat ca are pe plan mondial un milion de utilizatori activi care publica reclame si care au utilizat platforma Facebook in ultimele 28 de zile, o veste buna pentru reteaua de socializare care vrea sa-si majoreze veniturile.
Marea majoritate a celor care publica reclame sunt proprietari ai unor mici afaceri care au apelat la serviciile celei mai mari retele de socializare din lume, transmite Reuters.
Directorii Facebook spera sa atraga si mai multi afaceristi din cele 16 milioane de afaceri locale, de la vanzatori de bijuterii la proprietari de magazine de haine, care sa-si infiinteze gratuit pagini pe Facebook.
Reclamele online reprezinta 85% din veniturile Facebook
Desi este dificil de stabilit cati bani cheltuiesc persoanele care publica reclame online, in total acestea au cheltuit aproximativ 32 miliarde de dolari in Statele Unite anul trecut, conform datelor firmei de cercetare de piata eMarketer.
"Majoritatea proprietarilor de mici afaceri incep ca utilizatori de Facebook apoi migreaza devenind proprietari de pagini si de acolo devin utilizatori activi care publica reclame", a declarat Dan Levy, director Facebook pentru afaceri mici. Acesta a explicat ca Facebook nu intentioneaza sa taxeze afacerile care au pagina pe reteaua de socializare.
Reclamele reprezinta 85% din veniturile Facebook.
Trimestrul trecut, Facebook a raportat venituri de 1,46 miliarde de dolari. Veniturile din reclame au crescut cu 43%, cel... mai mult
Miercuri, 19 Iunie 2013, ora 09:34