Colaborare creativă între o agenție de publicitate și unul dintre cele mai apreciat cluburi de evenimente live din țară, aceștia și-au unit forțele pentru a trece cu bine peste provocările actuale.
Clubul Doors din Constanța a găzduit o mică agenție de publicitate vreme de o lună, în perioada pandemiei. Această soluție a venit ca urmare a colaborării dintre Doors și agenție, aceștia pregătind întreaga comunicare a clubului, de la partea de restaurant, terasă și delivery, care funcționează în momentul de față, până la zona de evenimente pentru ziua în care se vor ridica restricțiile.
Clubul Doors este apreciat pentru găzduirea a sute de evenimente până în prezent, dar și pentru serviciile culinare care au întregit conceptul Doors.
Printre publicitarii din agenție se numără și Mihai Preda, cunoscut sub pseudonimul de Psihotrop, tânărul care a pus pe versuri hip-hop materia de Bacalaureat și a ajutat sute de mii de copii în pregătirea pentru examen.
"Din vara acestui an, lucrăm cu Doors și Doors Events și suntem foarte încântați de relația cu ei, le mulțumim că au ales o agenție locală.
Ne-am simțit excelent în perioada în care am fost găzduiți, aveam cu toții nevoie de un refresh și environment-ul Doors a fost exact vibe-ul pe care îl căutam.
Am lucrat, ne-am și distrat, iar unul dintre highlight-uri a fost că mi-am satisfăcut nevoia de a fi pe scenă - multe din brainstorming-uri... mai mult
Luni, 27 Decembrie 2021, ora 14:37
Stiati ca 90% dintre cei care cauta un anume produs pe internet nu s-au hotarat cu privire la un brand anume inainte de a incepe cautarea?
Acesta este unul dintre principalele motive pentru care publicitatea online este atat de competitiva. Aceasta concurenta acerba este doar una dintre provocarile cu care se confrunta firmele atunci cand construiesc strategii de marketing.
In 2022, ne asteapta mai multe provocari pe care trebuie sa stim cum sa le depasim. In acest articol, voi trece in revista provocarile din domeniul marketingului posibile in anul care vine, dar si moduri de depasire cu succes ale acestora.
1. Alegerea publicului potrivit:
Se spune ca arta publicitatii (si marketingul online in general) inseamna a ajunge cu mesajul tau exact la publicul potrivit, cu mesajul potrivit, la momentul potrivit. Dar atingerea acestui obiectiv devine din ce in ce mai dificil si devine o provocare chiar si pentru cea mai experimentata agentie de marketing.
Chiar daca brandurile folosesc retargeting si creeaza eficient palnia de audienta, trebuie sa acorde atentie modificarilor de ultima ora a criteriilor motoarelor de cautare, in care utilizatorii pot alege sa nu vada publicitate. Deoarece anumiti potentiali clienti pot decide sa spuna „nu” reclamei, rezultatele campaniilor de publicitate pot fi mai scazute in comparatie cu cele din lunile anterioare sau anii precedenti.
Cum sa depasesti aceasta provocare: Marcile si brandurile din diverse industrii se vor... mai mult
Miercuri, 24 Noiembrie 2021, ora 19:27
Israelul a anuntat vineri, pe 25 iunie, restabilirea obligatiei purtarii mastii de protectie in locuri publice inchise, in urma unei cresteri a numarului contaminarilor cu noul coronavirus, intr-o tara in care peste jumatate din populatie a fost vaccinata cu doua doze de vaccin impotriva COVID-19, relateaza AFP.
"Din cauza unei cresteri a numarului infectiilor, Ministerul Sanatatii anunta ca de vineri, 25 iunie, incepand de la pranz (si ora Romaniei), mastile vor fi obligatorii in toate locurile care nu sunt deschise, cu exceptia domiciliului", a anuntat ministerul intr-un comunicat.
Autoritatile au decis sa impuna, din nou, obligativitatea purtarii mastii, pe Aeroportul International din Tel Aviv, inca de pe 23 iunie. ...citeste mai departe despre "Israelul restabileste purtarea mastii de protectie in locuri publice inchise" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 25 Iunie 2021, ora 11:40
Marcel Ciolacu a declarat ca datoria publica a Romaniei este de 48%, iar tara noastra s-a imprumutat in 15 luni aproape 30 de miliarde de euro, adica 1% din PIB.
Ciolacu a afirmat duminica, la Antena 3, ca datoria publica a Romaniei a crescut fata de guvernarea PSD cu 13 procente.
"Domnul Ciolos a lasat o datorie publica de 36%. Dupa trei ani si jumatate de guvernare a PSD am lasat o datorie publica de 35%. In acest moment, datoria publica publica a Romaniei este de 48%. A crescut cu 13 puncte procentuale. Ce inseamna acest lucru? Noi ne-am imprumutat in 15 luni aproape 30 de miliarde de euro, asta inseamna doua miliarde pe luna. Mai exact e 1% din PIB. In anul 2021 Guvernul Romaniei are obligatia de a rambursa 50 de miliarde de euro din imprumuturile facute si ale actualei guvernari si ale guvernarilor anterioare. Vom plati numai dobanzi si comisoane in anul 2021 4 miliarde de euro, asta inseamna 2% din PIB", a explicat liderul PSD.
El a mentionat ca daca componenta de imprumuturi din PNRR intra in datoria publica aceasta va ajunge la un grad de indatorare de 55%.
"PNRR are o componenta de granturi, respectiv 14 miliarde si o componenta de imprumuturi de 15 miliarde. Daca aceste 15 miliarde intra in datoria publica a Romania vom ajunge la un grad de indatorare de 55% ceea ce este imens. Nu mai punem dobanzile cu care se imprumuta Romania duble si ceva fata de a doua clasata care este Ungaria, ea a avut si o datorie publica mai mare", a mai declarat Ciolacu.... mai mult
Duminica, 23 Mai 2021, ora 21:43
Gratuitatea privind ocuparea locurilor publice cu restaurante si terase de vara se prelungeste pana pe 31 decembrie, potrivit unui proiect de hotarare de pe ordinea de zi a sedintei Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB) din 27 aprilie.
Taxa de ocupare a domeniului public pentru restaurante si terase de vara era zero de la inceputul acestui an pana pe 30 iunie, conform hotararii CGMB nr. 429 din 21 decembrie 2020, care se abroga.
Proiectul de hotarare mentioneaza ca se suspenda, pana la data de 31 decembrie 2021, aplicarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu unitati de alimentatie publica si terase de vara prevazuta la pct. 3.13 din Anexa nr. 2 din hotararea CGMB nr. 139/2020 privind stabilirea nivelurilor impozitelor si taxelor locale in municipiul Bucuresti, incepand cu anul 2021, precum si dispozitiile pct. 3.11 din Anexa nr. 2a.
CGMB are atributii privind dezvoltarea economico-sociala si de mediu a comunei, orasului sau municipiului, respectiv privind administrarea domeniului public si privat al comunei, orasului sau municipiului, iar exercitarea acestor atributii privesc stabilirea si aprobarea impozitelor si taxelor locale, in conditiile legii, prevede raportul de specialitate.
Potrivit hotararii CGMB nr. 139/2020, taxa pentru utilizarea locurilor publice cu unitati de alimentatie publica si terase de vara are o valoare cuprinsa intre 0,50 - 1,10 lei/metru patrat/zi, in functie de zona. Taxa se percepe pentru urmatoarele tipuri de... mai mult
Joi, 22 Aprilie 2021, ora 12:27
Guvernul va trebui sa gaseasca, pe termen scurt, o modalitate pentru proiecte in parteneriat public-privat pentru constructia sau modernizarea spitalelor, a declarat luni, 1 februarie, premierul Florin Citu.
"Nu poti sa modernizezi peste noapte cu bani europeni, e mai complicat. Eu va spun ca sunt acele spitale regionale care se fac cu bani europeni, dureaza. Pe fonduri europene dureaza. Va trebui sa gasim o strategie, o modalitate de a construi rapid sau de a moderniza rapid cu bani jumatate de la buget, jumatate, poate, din privat.
Sa revenim la parteneriat public-privat, pentru ca lucrurile merg mult mai rapid in acea formula, daca se poate. Trebuie sa ne uitam si la aceasta varianta pe termen scurt", a afirmat Citu, inainte de sedinta conducerii PNL.
El a adaugat ca, pe termen mediu, se folosesc fonduri europene, asa cum s-a procedat si anul trecut.
"Pe termen mediu, e adevarat, folosim fonduri europene si am facut si anul trecut. Revin la buget, pentru ca aceasta este discutia in aceasta perioada. Anul trecut, investitii record de la buget in economie, mai mult, a fost aproape 46% din finantare, a venit din fonduri europene, anul acesta crestem investitiile in buget.
Deci, este al doilea an, o sa fie investitii record si crestem iarasi procentul pentru fonduri europene", a precizat prim-ministrul, intrebat ce s-a intamplat cu strategia conceputa dupa tragedia de la Spitalul judetean de la Piatra Neamt privind modernizarea spitalelor din bani europeni.... mai mult
Luni, 01 Februarie 2021, ora 11:55
Ordonanta care prevede masuri fiscal-bugetare pentru anul 2021, adoptata in ultima sedinta de Guvern, a fost publicata, joi seara, in Monitorul Oficial. Printre altele, actul normativ plafoneaza salariile, indemnizatiile si sporurile angajatilor din sectorul bugetar la nivelul din decembrie 2020.
Documentul mai stabileste ca se acorda in continuare voucherele de vacanta in anul 2021, pentru sustinerea turismului intern, dar si ca punctul de amenda ramane la 145 lei, nefiind astfel corelat cu salariul minim care va creste la 2.300 de lei de la 1 ianuarie.
Ordonanta de Urgenta privind unele masuri fiscal-bugetare si pentru modificarea si completarea unor acte normative si prorogarea unor termene, adoptata miercuri seara in sedinta de Guvern, a fost publicata, joi seara, in Monitorul Oficial.
Guvernul justifica adoptarea actului normativ prin faptul ca politica fiscala trebuie sa fie "prudenta" pentru a asigura stabilitatea macroeconomica.
De asemenea, Executivul apreciaza ca in anul 2021 "utilizarea fondurilor publice trebuie sa fie tintita si atent directionata, in principal, pentru stimularea investitiilor in economie si si finantarea masurilor in planul sanatatii publice, care au impact pozitiv in limitarea raspandirii pandemiei".
In plus, Guvernul mentioneaza ca neadoptarea acestor masuri ar avea un impact bugetar de peste 1,55% din PIB, in conditiile in care Romania trebuie sa respecte recomandarile Comisiei Europene din cadrul procedurii de deficit... mai mult
Joi, 31 Decembrie 2020, ora 22:37
Tinu Vidaicu, coproprietarul clubului Epic din Timisoara (alaturi de consilierul local PSD, Sebastian Raducanu) a anuntat ca a devenit administrator public al Consiliului Judetean Caras-Severin.
Potrivit pressalert.ro, Tinu Vidaicu a devenit cunoscut in randul amatorilor de distractie sub numele de DJ Force, dupa care s-a orientat spre managementul de cluburi. Alaturi de activitatea sa la Epic, acesta a organizat si o serie de petreceri la Ponton Casa Baraj de la Valiug, in Caras-Severin.
"Peste cateva zile voi deveni administrator public, inca nu a avut loc investirea. Motivul pentru care am ajuns in aceasta functie a fost solicitarea presedintelui Consiliului Judetean Caras-Severin, Romeo Dunca, si a primarului Resitei, Ionut Popa. M-au ales pentru ceea ce am facut in ultimii zece ani. Ne cunoastem foarte bine si ne-am petrecut mult timp impreuna. Ei sunt extrem de determinati sa schimbe Caras-Severinul si mi-au pus in vedere ca este o cale lunga. Trebuie schimbate multe lucruri nelalocul lor. Am fost recomandat de rezultatele ce le-am avut cu Epic si pentru implicarea mea in evenimentele de la Ponton Casa Baraj, locuri care au adus multi turisti straini", a declarat Tinu Vidaicu pentru sursa citata.
Potrivit sursei citate, principalul rol al lui Vidaicu va fi acela de a promova frumusetile din Caras-Severin pe plan international. "Voi dezvolta la nivel macro ceea ce am facut cu Epic si Ponton Casa Baraj. Mi-am petrecut copilaria in Brebu Nou, Garana, Trei... mai mult
Joi, 03 Decembrie 2020, ora 08:28
In anul electoral 2020, municipalitatea si institutiile din subordinea sa au batut recordul la banii cheltuiti pe publicitate.
Din 40 de milioane de lei cheltuiti in mandat, aproape jumatate au mers catre Compania Municipala Publicitate si Afisaj doar anul acesta, potrivit Libertatea.
Suplimentar acestor bani, Firea a cheltuit in mandatul ei si alte sume imense, prin institutii subordonate, precum ARCUB, teatre si unele companii municipale.
In total, este vorba despre aproximativ 7,5 milioane de euro (36 de milioane de lei), bani publici din care s-au platit, in perioada 2016-2020, brosuri, pliante, reclame la TV si la metrou, mesh-uri si panouri publicitare despre consolidarea unor cladiri, despre lucrari la poduri si pasaje, reclame la targuri, festivaluri si concursuri, mai arata sursa citata.
In mandatul de primar general al Gabrielei Firea, cele mai mari sume de bani alocate pentru publicitate au fost, conform sursei mentionate:
Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale (ASSMB) - peste 10,5 milioane de lei;
Administratia Municipala pentru Consolidarea Cladirilor cu Risc Seismic - peste 9,7 milioane de lei;
Directia Generala de Asistenta Sociala - 7,1 milioane de lei;
STB - 5,2 milioane de lei;
CREART (organizeaza festivaluri, concursuri, ateliere de creatie, targuri; organizeaza si targul anual de Craciun) - 5,5 milioane de lei Centrul pentru Seniori - aproape 1,9 milioane de lei.
Primaria Capitalei - aproape 2,3 milioane de lei pe... mai mult
Sambata, 21 Noiembrie 2020, ora 09:55