Protectia Consumatorului anunta ca a sanctionat mai multe firme care livreaza mancare din cauza ca acestea nu transportau alimentele in conditii adecvate. Mai exact, unele dintre gentile in care se transporta mancarea erau spalate in cazi de baie si nu pastrau temperatura optima a alimentelor. In plus, nicio societate nu sigila recipientele cu mancare transportate de curieri, desi, pentru siguranta consumatorului, ar fi trebuit sa o faca, sustin inspectorii Protectiei Consumatorului.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) anunta ca - in urma unor reclamatii ale bucurestenilor - a controlat modul in care isi desfasoara activitatea societatile Glovoappro SRL, Food Panda Ro SRL si SC Hellohungry SA.
Este vorba despre societati ai caror curieri preiau mancarea de la restaurante si o livreaza clientului acasa, la birou sau la orice adresa indica acesta.
ANPC anunta ca i-a invitat la sediul Comisariatului Bucuresti pe reprezentanii celor 3 societati, pentru a face dovada ca ultimele 15 livrari s-au facut cu respectarea legii si a drepturilor cetateanului.
In urma verificarilor, s-au constatat mai multe abateri, pentru care inspectorii au sanctionat societatile de transport. Iata despre ce este vorba.
In cazul FOOD PANDA SRL s-a constatat ca gentile in care se transporta mancarea sunt curatate cu servetele umede si alcool sanitar. Or, sustine ANPC, aceasta modalitate de curatare e nesigura si ar trebuie sa exista o procedura de curatare a... mai mult
Marti, 26 Noiembrie 2019, ora 14:52