O echipa de tineri entuziasti ia tara la picior pentru a promova Romania intr-un mod inedit. Ei vor sa strabata fiecare judet in parte, in minim 30 de zile, ca sa culeaga povesti despre locuitori, sa faca fotografii si videoclipuri, iar apoi sa cuprinda toate experientele minunate intr-o carte.
Au trecut 19 luni de cand au pornit proiectul Zig-Zag prin Romania, iar acesti tineri frumosi si-au propus sa strabata intreaga tara in 5 ani. Insa pentru a continua au nevoie de fonduri, pe care spera sa le stranga printr-o campanie de donatii.
Pana acum au scris 22 de carti pe tema turismului si educatiei. S-au strans interviuri cu peste 800 de romani deosebiti din toate domeniile de activitate, au fost realizate 1.000.000 de fotografii dedicate atractiilor turistice si au montat 15 clipuri inovatoare si dinamice, de tip timelapse-hyperlapse.
Ziare.com a stat de vorba cu aceasta echipa, pentru a afla mai multe despre proiectul Zig-Zag prin Romania, despre realizarile lor si planurile ...citeste mai departe despre "Tinerii care promoveaza Romania intr-un mod inedit: Iau la pas fiecare judet si prezinta motivele de lauda" pe Ziare.com mai mult
Luni, 06 Iunie 2016, ora 08:09
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) organizeaza o licitatie deschisa in valoare de 296.800 euro fara TVA pentru achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor in Republica Moldova pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national, conform unui anunt publicat pe site-ul institutiei.
Una din prioritatile Autoritatii Nationale pentru Turism o reprezinta promovarea brandului turistic national pe piete externe, Republica Moldova fiind identificata ca piata de oportunitate secundara.
Proiectul urmareste identificarea unei agentii de cumparare si planificare media outdoor care prin expertiza echipei sale sa poata asigura dezvoltarea si implementarea strategiei de media pentru promovarea brandului turistic national in Republica Moldova.
Campania va tinti promovarea Romaniei in Republica Moldova si se va adresa cu prioritate potentialilor turisti, iar bugetul este destinat pentru o campanie outdoor cu durata de 28 saptamani.
Campania outdoor are o planificare secventiala - octombrie-noiembrie 2014, martie-mai 2015, septembrie-octombrie 2015 - pentru a construi mesajul, canalul outdoor fiind singurul canal de comunicare in piata media Republica Moldova si la un buget de aproximativ 99.000 euro/valoare de campanie. Numarul minim de locatii solicitat prin contract in perioada campaniei este de 175.
Finantarea si plata se vor face prin Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDER). Criteriul de... mai mult
Joi, 10 Iulie 2014, ora 13:35
Romania va deschide in acest an trei birouri de promovare turistica la Tokyo, Tel Aviv si Bruxelles, dar va renunta la activitatea din Paris, a declarat Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM, Mediu de Afaceri si Turism.
"Va fi deschis un birou de promovare turistica a Romaniei in Japonia. Avem in analiza si cateva pesroane, pentru ca am vrea sa stie japoneza daca s-ar putea. As vrea ca in luna septembrie, cand avea loc targul de turism din Japonia, sa avem si biroul deschis", a spus ministrul.
Totodata, in primavara acestui an va fi deschis un birou de promovare in Israel, care in 2013 a fost a cincea tara din care au provenit turistii straini in Romania.
"Chiar daca initial era propus Dubai, vrem sa facem o schimbare. Pe de o parte din Israel nu avem nevoie de vize, pe cand din Dubai este nevoie. Pe de alta parte avem o comunitate foarte mare de romani si un interes foarte mare", a afirmat Grapini.
Tot in prima jumatate a anului anul va fi inchis biroul din Paris, dar va fi deschis unul la Bruxelles, care sa acopere Franta, Belgia si Olanda.
"Biroul de la Paris nu prea a functionat cum trebuie pana acum, a fost ineficient. Am vazut cateva birouri de turism care nu mi-au placut, cum ar fi Spania sau Franta. Nu mi-a placut activitatea de acolo. Am cerut si un punct de vedere al ambasadelor, cum a colaborat biroul de turism de acolo cu ambasada. De la Madrid am primit numai referinte negative", a mai spus ministrul.
Romania are noua birouri de... mai mult
Miercuri, 08 Ianuarie 2014, ora 16:40
Autoritatile din Bucuresti cheltuiesc ineficient banii publici pentru "asa-zisa promovare turistica", facuta fara profesionisti, semnand un parteneriat pentru promovarea Bucurestiului cu un ONG recent infiintat, potrivit mai multor asociatii asociatii din turism.
"Operatorii de turism din Bucuresti, agentii de turism si hotelierii, au luat la cunostinta din presa centrala despre initiativa Consiliului Local al Municipiului Bucuresti de a incheia un parteneriat pentru promovarea destinatiei turistice Bucuresti cu un ONG recent infiintat, precum si de intentia Primariei Capitalei de a aloca sume importante de bani pentru elaborarea unui slogan si imn al Bucurestiului", se arata in comunicatul transmis de cateva asociatii, printre care Federatia Industriei Hoteliere din Romania (FIHR) si ANAT.
Patronatele sustin ca in ultimii sapte ani au incercat sa puna bazele promovarii Bucurestiului prin intermediul unei Asociatii de Promovare si Dezvoltare Turistica a Municipiului Bucuresti, dupa modelul entitatilor similare din toate capitalele europene.
Operatorii din turism considera ca singura solutie este o astfel de asociatie care sa adune in acelasi loc toti jucatorii care contribuie la crearea unui produs turistic, respectiv hotelierii, agentiile de turism, transportatorii, gastronomii, autoritatile locale si centrale cu atributii in turism, organizatorii de evenimente, expozitii si targuri, taximetristii etc.
"Am aflat cu stupoare ca in decembrie 2012 s-a infiintat... mai mult
Luni, 18 Februarie 2013, ora 14:07
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) va organiza pe 29 noiembrie o licitatie deschisa pentru atribuirea unui contract privind realizarea de materiale promotionale (brosuri) pentru promovarea turistica a Romaniei, a carui valoare se ridica la 4,3 milioane lei, fara TVA.
Potrivit unui anunt de pe e-licitatie.ro, criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut, iar durata contractului va fi de sase luni de la data atribuirii.
La sursele de finantare sunt mentionate fonduri europene nerambursabile, Fondul European pentru Dezvoltare Regionala..
Contractul este impartit in 13 loturi si trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi. mai mult
Sambata, 13 Octombrie 2012, ora 16:24
Guvernul Romaniei se afla in proces de elaborare a unei strategii impreuna cu Casa Regala a Marii Britanii, prin reprezentantii Printului Charles, in vederea promovarii turismului in Carpati.
Eduard Hellvig, ministru al Turismului, a declarat ca la nivelul Secretariatului General al Guvernului exista un departament care coordoneaza o strategie pentru dezvoltarea turismului in Carpati, in acest sens existand mai multe discutii cu consilierul Printului Charles la sediul Ministerului Dezvoltarii.
Conform ministrului, el i-a multumit Printului Charles pentru efortul facut si pentru sprijinirea permanenta a proiectelor dezvoltate de Guvernul Romaniei. "Au fost discutii, se realizeaza o strategie la nivel guvernamental, inca o data s-a demonstrat ca nu trebuie sa inventam lucruri noi, ci trebuie sa utilizam ce exista ca resursa de dezvoltare si de promovare a Romaniei.
Nu trebuie sa reinventam roata, avem lucruri care pot fi promovate, acesta e motivul pentru care vorbesc de turismul de nisa, de turismul cultural, de lucruri care exista aici - traditii, cultura, care ne stau la indemana si trebuie sa le utilizam in asa fel incat sa cream locuri de munca si plusvaloare in economia nationala", a spus Hellvig
Ce presupune parteneriatul
Parteneriatul dintre Casa Regala britanica si Romania tine de realizarea unei strategii coerente pentru promovarea lantului Carpatic de pe teritoriul Romaniei, dar si de initierea unor proiecte punctuale, de la organizarea unui... mai mult
Vineri, 01 Iunie 2012, ora 13:20
Companiile de turism din Bulgaria vor sa gaseasca la un forum organizat de autoritatile de la Sofia si doua asociatii din domeniu solutii pentru atragerea turistilor din Romania, in contextul declinului alarmant al vizitatorilor romani raportat de hotelurile de pe coasta bulgareasca a Marii Negre.
Forumul, la care participa si mai multe companii din Romania, se desfasoara joi si vineri in orasul Veliko Tarnovo si este organizat de Ministerul Economiei, Energiei si Turismului, Uniunea pentru Turism SPA si Asociatia Proprietarilor Bulgari de Hoteluri si Restaurante, potrivit postului TV local bTV, citat de Novinite.
Companiile din Romania participa pentru detalii despre prezentarea Bulgariei ca destinatie turistica pentru intreg anul.
Organizatorii au declarat ca obiectivul este promovarea Bulgariei pe piata din Romania, una dintre prioritatile sectorului de turism.
Proprietarii de hoteluri au raportat o scadere alarmanta a numarului de turisti romani din regiunea de nord a coastei bulgaresti a Marii Negre, principala destinatie a vizitatorilor romani in Bulgaria. mai mult
Joi, 02 Februarie 2012, ora 17:41
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) va demara o licitatie privind achizitionarea serviciilor de elaborare a strategiei de promovare a Municipiului Bucuresti ca destinatie turistica, proiect in valoare de 430.00 lei, fara TVA, a anuntat miercuri MDRT, anunta NewsIn."Pentru valorificarea si promovarea potentialului turistic al municipiului Bucuresti, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului va achizitiona o strategie de promovare turistica a Capitalei si va contribui la implementarea acesteia.
Demersul ministerului urmeaza recomandarile studiilor efecutate pentru elaborarea brand-ului turistic national, Bucurestiul fiind principala destinatie din Romania pentru turismul de tip city-break, cu mare potential de dezvoltare pe segmentul de turism cultural", se spune in comunicatul MDRT.
Anuntul de intentie pentru achizitionarea serviciilor de elaborare a "Strategiei de promovare a Municipiului Bucuresti ca destinatie turistica" va fi publicat pe portalul www.e-licitatie.ro.
Proiectul va fi finantat din fonduri externe nerambursabile in limita sumei de 430.000 lei fara TVA, prin Programul Operational Regional, Axa prioritara 5, operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national". mai mult
Miercuri, 26 Ianuarie 2011, ora 11:36
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a desfiintat sapte din cele 17 reprezentante de promovare turistica a Romaniei in strainatate, intrucat erau ineficiente, potrivit datelor transmise de minister, la solicitarea Agentiei NewsIn.Astfel, anterior reorganizarii ministerului existau in strainatate 17 birouri de promovare turistica, in Austria (Viena), Belgia (Bruxelles), China (Beijing), Franta (Paris), Germania (la Munchen si Berlin), Italia (Roma), Israel (Tel Aviv), Japonia (Tokyo), Marea Britanie (Londra), Moldova (Chisinau), Polonia (Varsovia), Rusia (Moscova), Spania (Madrid), SUA (New York), Suedia (Stockholm) si Ungaria (Budapesta).
Dupa reorganizarea MDRT, au fost desfiintate sapte dintre acestea, cele din Bruxelles, Berlin, Tel Aviv, Tokio, Chisinau, Stockholm si Budapesta, spun reprezentantii MDRT. mai mult
Joi, 09 Decembrie 2010, ora 14:45